Sva vozila moraju da imaju ovo! Nikolić: Nalepnice će eliminisati trotinete koji nisu laka električna vozila

Nalepnica ne predstavlja registraciju, već potvrdu da je lako električno vozilo upravo vozilo to vrste

Komentari

  • bezimeni

    21. april 2024 | 11:10

    bitno je da AMSS ne izdaje tvz. fiskalni račun prilikom plaćanja to jest neko može da stavi u dzep

  • Aleksandar

    11. april 2024 | 10:46

    Nek gospodin Nikolic objasni na koji nacin su trotineti koji imaju vise od 600W, 35kg a takodje limitirani na 25km/h veca opasnost na putevima od lakih elektricnih vozila. Ovo je samo obracun sa najboljim brendom trotineta na svetu, koji je prisutan kod nas i nikakve veze nema sa bezbednosti u saobracaju. Medjutim niko nikada nije uspeo da spreci buducnost, racunajuci i spaljivanje Giordana Bruna, tako da ni gospodin Nikolic i profesor Boris Antic sa Saobracajnog fakulteta, bez obzira na moc i polozaj koji im je pogresno poveren, nece moci da se pohvsle ovim delom svoje karijere.

  • Aleksandar

    11. april 2024 | 10:23

    U zakonu nigde ne pise da moraju imati svetla, kocnice, katadiopter….Vozace manjih trotineta koji u 99% slucajeva nisu vozili po ulici salju na ulicu, bez obaveze da poznaju saobracajne propise, da imaju kocnice, svetlo i signalizaciju, bez pripreme puteva i odgovarajuce zastitne opreme, vec ce in cuvati nalepnice, dok nama koji vozimo vece trotinete vec godinama po ulici i imamo A ili najmanje B kategoriju, ne dozvoljavaju registraciju vecih trotineta sa amortizerima, vecim tockovima, signalizacijom, full face kacigama i stitnicima, a pri tom im to sami trazimo. Pri tom, iako su trotineti sklonjeni sa trotoara ide se sa kampanjom ako vozac trotineta ubije nekoga …, kao da smo mi opasnost za automobile. Bilo bi lepo da nam gospodin Nikolic na licnom primeru pokaze kako se legalno i bezbedno vozi trotinet sa vozacem tezim od nosivosti trotineta, nocu bez svetala, skretanjem bez signalizacije i 1m od ivice kolovoza preko upalih sahtova i svih udarnih rupa. Inace gospodin Nikolic je mikromobilnost javno nazvao problemom, pa je iz tih razloga prosle godine organizovan prvi protest vozaca trotineta pod sloganom “MIKROMOBILNOST NIJE PROBLEM VEC RESENJE”.

  • Miki

    11. april 2024 | 09:29

    A za bicikle? Ja bicikl lagano poteram 45kmh

  • Van Helsing

    11. april 2024 | 09:27

    Znaci kada stavim nalepnicu bicu potpuno bezbedan i bahati vozaci vise nece smeti da mi ne ustupe pravo prvenstva prolaza.

  • Pop Cira

    11. april 2024 | 09:26

    Jedva docekah ovaj zakon, do sada sam se osecao totalno nebezbedno ali kada stavim nalepnicu.............

  • Map

    11. april 2024 | 09:00

    Isti treba uvesti i za bicikle

  • T

    11. april 2024 | 08:28

    Mene zanima sta je sa elekrticnim skuterima i motorima koje voze babe i dede u manjim gradovima i ekstremno ugrozavaju zivote svih ljudi?? Nema vece opasnosti u saobracaju od njih!

  • RODJAK

    11. april 2024 | 08:27

    budalastina kao i sve kod nas

  • Dejan

    11. april 2024 | 08:09

    Nemas nalepnicu nisi bezbedan. Platis 2000 nalepnicu i onda si bezbedan.

  • Atila17

    11. april 2024 | 08:08

    Glavni motiv su pare.

  • DRagutin

    11. april 2024 | 07:36

    I čovek treba da poveruje u ovu izjavu??? U početku nalepnica i posle naravno kada budu bili svi u sistemu onda registracija itd...

  • Đuro

    11. april 2024 | 07:02

    A koje ovo.

  • Vinko

    11. april 2024 | 06:59

    Na koji nacin to utice na bezbednost saobracaja ako mogu na puteve sa ovom igrackom. Bez signalizacije? Kako ce dati znak da skrecu? Rukom

  • Gradjanin

    11. april 2024 | 06:34

    Vi stvarno mislite da ce vlasnici trotineta da urade sve sto ste naveli.

    • 11. april 2024 | 08:36

      Žitelj

      @Gradjanin

      Hoće jer će im neposlušnost biti skuplja.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA