Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Yanke
На пример ја нисам имала лекцију о корупцији нигде кроз школовање, али сам врло свесна да је има, ко је омогућио и ко за то не одговара. Довољно за час јел да министре?
Bin
Radim u skoli i sramota me sta moram da predajem deci. Toliko bespotrebnog gradiva koje im nikad u zivotu nece trebati. Cisto zatupljivanje malih mozgova. Izbaciti gradjansko vaspitanje, izbaciti digitalni svet jer ucionice nisu opremljene, a otkad uce gradjansko, postali sve nevaspitaniji. Lepo deca da uce finansijsku pismenost i vestine komunikacije. Svi oni znaju da pricaju, ali ne umeju da komuniciraju. I ove dve oblasti da budu deo drugih predmeta, a ne da se ubace kao novi. Nego samo kao nova oblast u matematici i srpskom jeziku. Tako cemo decu pripremati za zivot, da nauce da zaradjuju, da komuniciraju, a ne da jednog dana budu samo zaposlenici, da rade za nekog drugog i da im ceo zivot bude "trka pacova".
Velja
Samo trpajte gradivo deci.Umesto da se rasterete da imaju vremena za igru i odmor.Uce predmete i sadrzaje koji im ne trebaju u zivotu.Deca se istrose u osnovnoj skoli nemaju snage za ucenje u srednjoj skoli.Posle srednje skole od umora nemaju snage za fakultet.Umesto da se gradivo i predmeti usklade sa uzrastom i potrebama dece pa da imaju energiju za dalje skolovanje.Kada se zavrsi fakultet treba da imaju energiju za rad.O ovome treba voditi racuna i da deca ocuvaju zdravlje tokom skolovanha to je od posebnog znacaja za njihov zivot i rad.