На пример ја нисам имала лекцију о корупцији нигде кроз школовање, али сам врло свесна да је има, ко је омогућио и ко за то не одговара. Довољно за час јел да министре?
Radim u skoli i sramota me sta moram da predajem deci. Toliko bespotrebnog gradiva koje im nikad u zivotu nece trebati. Cisto zatupljivanje malih mozgova.
Izbaciti gradjansko vaspitanje, izbaciti digitalni svet jer ucionice nisu opremljene, a otkad uce gradjansko, postali sve nevaspitaniji.
Lepo deca da uce finansijsku pismenost i vestine komunikacije. Svi oni znaju da pricaju, ali ne umeju da komuniciraju. I ove dve oblasti da budu deo drugih predmeta, a ne da se ubace kao novi. Nego samo kao nova oblast u matematici i srpskom jeziku. Tako cemo decu pripremati za zivot, da nauce da zaradjuju, da komuniciraju, a ne da jednog dana budu samo zaposlenici, da rade za nekog drugog i da im ceo zivot bude "trka pacova".
Samo trpajte gradivo deci.Umesto da se rasterete da imaju vremena za igru i odmor.Uce predmete i sadrzaje koji im ne trebaju u zivotu.Deca se istrose u osnovnoj skoli nemaju snage za ucenje u srednjoj skoli.Posle srednje skole od umora nemaju snage za fakultet.Umesto da se gradivo i predmeti usklade sa uzrastom i potrebama dece pa da imaju energiju za dalje skolovanje.Kada se zavrsi fakultet treba da imaju energiju za rad.O ovome treba voditi racuna i da deca ocuvaju zdravlje tokom skolovanha to je od posebnog znacaja za njihov zivot i rad.
Yanke
На пример ја нисам имала лекцију о корупцији нигде кроз школовање, али сам врло свесна да је има, ко је омогућио и ко за то не одговара. Довољно за час јел да министре?
Podelite komentar
Bin
Radim u skoli i sramota me sta moram da predajem deci. Toliko bespotrebnog gradiva koje im nikad u zivotu nece trebati. Cisto zatupljivanje malih mozgova. Izbaciti gradjansko vaspitanje, izbaciti digitalni svet jer ucionice nisu opremljene, a otkad uce gradjansko, postali sve nevaspitaniji. Lepo deca da uce finansijsku pismenost i vestine komunikacije. Svi oni znaju da pricaju, ali ne umeju da komuniciraju. I ove dve oblasti da budu deo drugih predmeta, a ne da se ubace kao novi. Nego samo kao nova oblast u matematici i srpskom jeziku. Tako cemo decu pripremati za zivot, da nauce da zaradjuju, da komuniciraju, a ne da jednog dana budu samo zaposlenici, da rade za nekog drugog i da im ceo zivot bude "trka pacova".
Podelite komentar
Velja
Samo trpajte gradivo deci.Umesto da se rasterete da imaju vremena za igru i odmor.Uce predmete i sadrzaje koji im ne trebaju u zivotu.Deca se istrose u osnovnoj skoli nemaju snage za ucenje u srednjoj skoli.Posle srednje skole od umora nemaju snage za fakultet.Umesto da se gradivo i predmeti usklade sa uzrastom i potrebama dece pa da imaju energiju za dalje skolovanje.Kada se zavrsi fakultet treba da imaju energiju za rad.O ovome treba voditi racuna i da deca ocuvaju zdravlje tokom skolovanha to je od posebnog znacaja za njihov zivot i rad.
Podelite komentar
L
Bože, kakva glupost. Treba smanjiti broj predmeta.
Podelite komentar
Brko
Nova lekcija kako iščačkati nos
Podelite komentar