Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Žarko
Nismo dobili nikakvo obaveštenje o prvobitnom kašnjenju leta, više od 60 min a potom i vraćanju aviona nakon pola sata leta. Takođe, nastavak leta je bio ubrzo realizovan (što je odlično), ali bez objašnjenja šta se desilo. Putnici nisu dobili ni čašu vode u znak izvinjenja. Ni voda, niti obrok. Osoblje je bilo izuzetno nervozno i drsko. Nudili su osveženje koje se prodavalo. U BG smo došli sa više od tri sata kašnjenja.