Prave pivo od fosila kita starog 35 miliona godina

Naučnici iz istraživačkog centra u Virdžiniiji otkrili su materiju iz fosila kita od koje se pravi alkoholno piće slatkog ukusa, koje najviše podseća na belgijsko pivo

Džejson Ozborn i Džejson Ejkerbum su par naučnika koji je uspeo da proizvede najneobičnije pivo, koristeći materiju izdvojenu iz fosila kita starog 35 miliona godina, radeći u istraživačkom centru u Virdžniji.

Proizvodnja piva se decenijama unazad mahnito razvijala, a poslednjih godina smo navikli na neuobičajene ukuse sa borovnicom ili limunom, a u različitim delovima sveta piva imaju aromu slanine, banane, paradajza, i sl.

Ovi naučnici su uspeli da premaše dosadašnje eksperimente sa ovim alkoholnim pićem, otkrivši da se sa površine ovog fosila može izdvojiti kvasac i napravili proizvod pod nazivom "Bone Dusters Paleo Ale".

Prema rečima onih koji su imali priliku da probaju ovo piće, ukus je slatak i podseća na belgijsko pivo. Do ovog otkrića su došli nakon dugog istraživanja.

Prilikom posete muzeju u Merilendu uzimali su biseve sa ralnih fosila, ali su rezultati bili razočaravajući, budući da je svaki uzorak zabravo bila bakterija. Ipak, kost kita sadržala je upravo ono što su tražili.

Naučnici su odlučili da deo profita od svog poduhvata doniraju fondu koji obezbeđuje naučnu opremu siromašnijim školama.

(Telegraf.rs / Izvor: Dailymail.co.uk)