Ove planete je NASA otkrila do sada (VIDEO)

Teleskop Kepler otkrio je 833 planete od januara i tako doveo broj poznatih planeta do 3.538, objavila je Nacionalna svemirska agencija

NASA želi da otkrije sve planete na kojima je moguć život i do sada se pokazalo da je imala uspeha u svojoj potrazi.

Naime, teleskop Kepler otkrio je 833 planete od januara i tako doveo broj poznatih planeta do 3.538, objavila je Nacionalna svemirska agencija.

Ako vam je teško da zamislite ovaj broj, NASA je napravila animaciju koja ilustruje sve planete koje je Kepler otkrio. Danijel Fabricki napravio je ovaj prikaz, koji predstavlja treću vizuelizaciju takve vrste koja se trudi da prikaže planete koje je snimio svemirski teleskop.

Animacija pokazuje "relativne veličine orbite i planeta u planetarnim sistemima koje je Kepler otkrio do 13. novembra", napisao je Fabricki na svojoj Jutjub stranici.

NASA je svemirski teleskop Kepler lansirala 2009. godine, a njegov cilj bio je beleženje svemirskih tela koje orbitiraju oko zvezda u Mlečnom putu u nadi da će pronaći više planeta sličnih Zemlji.

Naučnici su otkrili da su ovakve planete znatno uobičajenije nego što se to mislilo.

Pogledajte video-snimka:

(Telegraf.rs / Izvor: mashable.com)