≫ 

Vlasnik kafića u Los Anđelesu ima poseban zahtev od radnika: "Bez plakanja i nepotrebnih gluposti"

Neki su istakli da je dobro da su ovako sastavili oglas, jer bi inače novim radnicima bilo potrebno nekoliko sedmica da otkriju koliko je takvo okruženje toksično.

  • 0
Restoran Foto: Pixabay/Ilustracija

Oglas za posao koji je objavio kafić iz Los Angelesa izazvao je lavinu komentara i negativnih reakcija na Tviteru, nakon što su napisali da traže radnika koji pored drugih kvalifikacija "neće plakati".

Kompanije koje žele da pronađu dobrog i vrednog radnika često se trude da njihova ponuda za posao zvuči obećavajuće i primamljivo. Zbog toga u oglase uključe sve potrebne detalje kako bi dočarali o kakvom se radnom mestu radi i šta se radniku daje u zamenu za njihove usluge.

Često dodaju i neke dodatne pogodnosti zbog kojih će njihov mogući zaposlenik zaista poželeti da tu radi. Iz tog razloga, ljudi su navikli da vide dobro napisane ponude za posao.

Međutim, ponuda za posao koja je osvanula u kafiću "Kreation Organic Juicery" u Los Anđelesu razlikuje se od onoga na šta smo navikli.

Nedavno su objavili oglas pozivajući one koji traže posao da okušaju sreću u njihovoj kompaniji a tom prilikom su naveli da "još uvek traže tu posebnu osobu": onu koja vredno radi, nikad ne kasni, nikad se ne opravdava itd. U početku bi ovi zahtevi mogli da zvuče razumljivo.

Međutim, na listi su bili i uslovi poput otvorenog rasporeda, suzdržavanja od plakanja, bez nepotrebnih gluposti i prolaska kroz kafić uvek sa osmehom.  Ova poslovna ponuda izazvala je lavinu negativnih reakcija, a mnogi korisnici Tvitera kažu da se iza ovih zahteva kriju "crvene zastavice".

Smatrali su da zahtjev "bez plakanja" znači da je okruženje toksično i da će radnik to morati da trpi, "otvoren raspored" poistovetili su sa stalnim promenama smena i dostupnošću 0/24.

Neki su istakli da je dobro da su ovako sastavili oglas, jer bi inače novim radnicima bilo potrebno nekoliko sedmica da otkriju koliko je takvo okruženje toksično.

Nakon reakcija na Twitteru, uslijedio je odgovor kompanije. Iz Kreation Organic su napisali da su obrisali oglas nakon kritika, a sadržaj oglasa opravdali su time da je objavljen bez odobrenja nadležnih. Kompanija je pokušala da uveri sve da cene svoje radnike, ali im je teško da zadrže dobre radnike.

Video: Omiljena senzacija Beograđana u novom ruhu: Medvedići su se upravo vratili na Gardoš

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Više sa weba

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA