ŽENSTVENO LEGLO ZARAZE: Dame na sebi nose više bakterija od muškaraca

Novo istraživanje je pokazalo da se više različitih vrsta bakterija može naći na rukama žena nego na rukama muškaraca

Istraživanje, sprovedeno na američkom University of Colorado at Boulder, pokazalo je da žene imaju veću gustinu bakterija na rukama nego što ih imaju muškarci, a istraživači veruju da bi to moglo biti zbog znojenja, lučenja lojnih žlezda ili zbog hormonske neuravnoteženosti.

Pored toga, kao razlog se spominje i kiselija koža na rukama muškaraca i učestala upotreba krema kod žena.

- Broj različitih vrsta bakterija otkrivenih na rukama učesnika istraživanja bio je veliko iznenađenje, kao i veća raznolikost bakterija koje su naučnici našli na rukama žena – prokomentarisao je ovo otkriće vođa istraživačkog tima doktor Noa Fijerer.

Ranija istraživanja pokazala da se na dlanovima leve i desne ruke iste osobe nalaze različite vrste bakterija. Bakterije su u proseku velike samo nekoliko mikrometara, mogu se videti isključivo mikroskopom i znatno su različite po svom obliku.

(Tanjug)