Srpski manekeni osvajaju svet (FOTO)
Dokaz da Srbija postaje manekenska velesila potvrđuje značajno učešće naših manekena na aktuelnim nedeljama mode - milanskoj, koja je u toku, i na tek završenim, u Njujorku i Londonu
Lica srpskih devojaka i momaka prisutna su na revijama čuvene Viktorije Bekam, kuće "Burberry", pa sve do prestižne Armanijeve kampanje. Manekeni Mila Mihaljčić, Alfred Kovač, Nemanja Maksić i Nevena Grmuša imena su o kojima će se tek čuti. Svi oni su put do svetske slave započeli iz svoje matične modne agencije "Foks" u Beogradu.
Mila Mihaljčić, studentkinja prava u Beogradu sa prosečnom ocenom deset, u Njujorku i Londonu učestovala je na čak 24 modne revije, od kojih kao najdražu izdvaja onu za modnu kuću "Burberry". Konkurencija je bila velika a ona je ujedno i prva Srpkinja koju je ova kuća angažovala. Čuvena Viktorija Bekam je Milu odabrala da ove sezone iznese modele na reviji svog novog brenda. Ova dvadesetogodišnja Beograđanka je u svet manekenstva ušla sa 14 godina a uporedo se bavila latino-američkim i standardnim plesovima. Pre samo nekoliko dana prestižni svetski internet portal models.com Milu je proglasio jednom od deset manekenskih zvezda u usponu, a modni kritičari su joj već nadenuli nadimak Mižo (Mijou).
Alfred Kovač, rodom iz Bačke Palanke, profesionalno se bavio fudbalom u Subotici kada ga je njegov sadašnji buker u agenciji "Foks" primetio i prepoznao njegov manekenski potencijal. Odmah nakon potpisivanja ugovora sa agencijom u Beogradu, Alfred je skrenuo pažnju svetske modne javnosti kampanjom za čuveni italijanski dvojac Dolče i Gabanu. Ubrzo zatim ga je Đorđo Armani uposlio da predstavi novu "Emporio Armani" kolekciju, a kuća "Benetton" da reklamira liniju donjeg veša. Usledilo je i učešće na revijama mnogobrojnih svetskih modnih kuća, među kojima su "Etro", "Moncler" i "Giorgio Armani".
Nemanja Maksić nije ni slutio da će ga životni put od barmena u jednom beogradskom kafiću odvesti na svetske modne piste. Ovaj mladić, poreklom iz Donje Borine kraj Malog Zvornika, ostvario je vrtoglavi uspeh u prvoj sezoni bavljenja manekenskim poslom. Poneo je modele na revijama čuvenih modnih brendova od kojih se izdvajaju "Dior", "Valentino" i "Lanvin".
Nevena Grmuša je devojka čije lice krasi naslovnu stranu aktuelnog broja italijanskog izdanja čuvenog modnog magazina "L'Officiel". Nakon završene Karlovačke gimnazije uputila se u Beograd na studije na Filološkom fakultetu. Ubrzo nakon što ju je njena agencija u Beogradu predstavila stručnoj modnoj javnosti u Milanu, usledio je njen veliki prvi posao - fotografisanje za "Dolce&Gabbana" kampanju.
Modna agencija "Foks" od 1999. godine plasira manekene iz Srbije i regiona na vodeća modna svetska tržišta. Kao najuspešnjia domaća modna agencija za svoje manekene ugovorila je kampanje i revije za najprestižnije modne kuće kao što su: "Giorgio Armani", "Dolce&Gabbana", "Dior", "Valentino" i mnoge druge. Zahvaljujući izuzetnoj saradnji sa svim vodećim modnim agencijama u svetu, menadžment agencije "Foks" uvek obezbeđuje najbolji mogući plasman i poslove za svoje manekene. Za sve zainteresovane devojke i momke u toku je audicija za reviju "Just Cavalli" koja će se održati u junu ove godine u Crnoj Gori. Propozicije za prijavljivanje se mogu pronaći na zvaničnoj fejsbuk stranici "Fox Fashion Agency" agencije.
(Promo)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.