Srpski manekeni osvajaju svet (FOTO)

Dokaz da Srbija postaje manekenska velesila potvrđuje značajno učešće naših manekena na aktuelnim nedeljama mode - milanskoj, koja je u toku, i na tek završenim, u Njujorku i Londonu

  • 0

Lica srpskih devojaka i momaka prisutna su na revijama čuvene Viktorije Bekam, kuće "Burberry", pa sve do prestižne Armanijeve kampanje. Manekeni Mila Mihaljčić, Alfred Kovač, Nemanja Maksić i Nevena Grmuša imena su o kojima će se tek čuti. Svi oni su put do svetske slave započeli iz svoje matične modne agencije "Foks" u Beogradu.

Mila Mihaljčić, studentkinja prava u Beogradu sa prosečnom ocenom deset, u Njujorku i Londonu učestovala je na čak 24 modne revije, od kojih kao najdražu izdvaja onu za modnu kuću "Burberry". Konkurencija je bila velika a ona je ujedno i prva Srpkinja koju je ova kuća angažovala. Čuvena Viktorija Bekam je Milu odabrala da ove sezone iznese modele na reviji svog novog brenda. Ova dvadesetogodišnja Beograđanka je u svet manekenstva ušla sa 14 godina a uporedo se bavila latino-američkim i standardnim plesovima. Pre samo nekoliko dana prestižni svetski internet portal models.com Milu je proglasio jednom od deset manekenskih zvezda u usponu, a modni kritičari su joj već nadenuli nadimak Mižo (Mijou).

Alfred Kovač, rodom iz Bačke Palanke, profesionalno se bavio fudbalom u Subotici kada ga je njegov sadašnji buker u agenciji "Foks" primetio i prepoznao njegov manekenski potencijal. Odmah nakon potpisivanja ugovora sa agencijom u Beogradu, Alfred je skrenuo pažnju svetske modne javnosti kampanjom za čuveni italijanski dvojac Dolče i Gabanu. Ubrzo zatim ga je Đorđo Armani uposlio da predstavi novu "Emporio Armani" kolekciju, a kuća "Benetton" da reklamira liniju donjeg veša. Usledilo je i  učešće na revijama mnogobrojnih svetskih modnih kuća, među kojima su "Etro", "Moncler" i "Giorgio Armani".

Nemanja Maksić nije ni slutio da će ga životni put od barmena u jednom beogradskom kafiću odvesti na svetske modne piste. Ovaj mladić, poreklom iz Donje Borine kraj Malog Zvornika, ostvario je vrtoglavi uspeh u prvoj sezoni bavljenja manekenskim poslom. Poneo je modele na revijama čuvenih modnih brendova od kojih se izdvajaju "Dior", "Valentino" i "Lanvin".

Nevena Grmuša je devojka čije lice krasi naslovnu stranu aktuelnog broja italijanskog izdanja čuvenog modnog magazina "L'Officiel". Nakon završene Karlovačke gimnazije uputila se u Beograd na studije na Filološkom fakultetu. Ubrzo nakon što ju je njena agencija u Beogradu predstavila stručnoj modnoj javnosti u Milanu, usledio je njen veliki prvi posao - fotografisanje za "Dolce&Gabbana" kampanju.

Modna agencija "Foks" od 1999. godine plasira manekene iz Srbije i regiona na vodeća modna svetska tržišta. Kao najuspešnjia domaća modna agencija za svoje manekene ugovorila je kampanje i revije za najprestižnije modne kuće kao što su: "Giorgio Armani", "Dolce&Gabbana", "Dior", "Valentino" i mnoge druge. Zahvaljujući izuzetnoj saradnji sa svim vodećim modnim agencijama u svetu, menadžment agencije "Foks" uvek obezbeđuje najbolji mogući plasman i poslove za svoje manekene. Za sve zainteresovane devojke i momke u toku je audicija za reviju "Just Cavalli" koja će se održati u junu ove godine u Crnoj Gori. Propozicije za prijavljivanje se mogu pronaći na zvaničnoj fejsbuk stranici "Fox Fashion Agency" agencije.

(Promo)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA