Deset stvari o Luju Vitonu koje sigurno niste znali

Luj Viton je već sa šesnaest godina znao čime će se baviti. Međutim, sigurno nije računao u tim godinama da će njegova kompanija postati jedan od vodećih modnih brendova u svetu

  • 0

"Louis Vuitton" danas je jedna od vodećih kompanija u svetu mode. Njen vlasnik znao je već sa 16 godina čime će se baviti u životu. Ono na šta nije računao je da će se njegov biznis razviti do tih mera da će postati jedan od najpoznatijih, najvećih i vodećih brendova u svetu.

Kompanija je nastala 1854. godine i najpre se bavila izradom prtljaga. Danas, te granice su odavno pomerene, pa je kompanija "Louis Vuitton" proširila svoj uticaj na proizvodnju cipela, tašni, parfema, satova, naočara, nakita, pa čak i kesa za đubre. Duga istorija iznedrila je ime koje se i dan-danas povezuje sa kvalitetom, luksuzom, ali i prestižom. Međutim, postoje neke stvari koje sigurno niste znali o Luju Vitonu i njegovom brendu.

Da li ste znali da je Luj Viton radio za Napoleonovu ženu Žozefinu na personalnom pravljenju kutija i pakovanju? Na taj način je sebi pronašao elitnu klijentelu i to je bio početak njegovog putovanja u svet mode.

Brend "Louis Vuitton" je veoma osetljiv po pitanju dizajna, s obzirom na to sa koliko su pažnje i preciznosti rađene stvari, kao i to koliko je truda uloženo da se zaštiti njihov prugasti šablon i kombinacija boja. Ipak, rastuća popularnost ovog brenda samo je još više privlačila pažnju prevaranata, te je Luj Viton došao na ideju poznatog monograma, koji čine tri cvetna motiva i inicijali osnivača.

Uvek su svi imali samo reči hvale za Luja Vitona. Ali da li ste znali da je najvredniji brend na svetu, osim svojih uspona, imao i nekoliko padova? Jedan od njih je Čui Viton slučaj, kada je "Louis Vuitton" tužio vlasnika Hejt Digiti Doga za povredu zaštitnog znaka. Naravno, sud nije presudio u korist Luja Vitona, jer je smatrao da imidž brenda nije mogao da bude narušen satiričnim marketinškim trikom.

Najveći luksuzni "Louis Vuitton" butik nalazi se na  Aveniji 101 u Parizu. Prostire se na preko 900 metara kvadratnih.

Ovaj brend ima čak pet butika u Nevadi, svih pet u istom gradu i u istoj ulici.

Da li ste znali da "Louis Vuitton" poklanja novinarima torbe pre nego što one odu na modnu pistu? Ako ne pre modnih revija, onda sigurno za Božić.

Jedna od najpoznatijih "Louis Vuitton" stvari je "Speedy" torba, lansirana 1930. godine i u početku je bila putna torba zvana "Express". Napravljena je mini-verzija "Speedy" torbe, na zahtev Odri Hepbern, što je ovaj model i proslavilo. Sada, klasična "Speedy" torba košta 2.650 dolara.

Još jedna od popularnijih "Louis Vuitton" torbi je "Alma", a ujedno je i jedna od najtraženijih. Očarala je klijentelu svojom šik prefinjenošću. Štaviše, to je jedina torba koju je, osim svojih kreacija, nosila legendarna Koko Šanel.

Ako posedujete nešto od Luja Vitona, znajte da ne nosite samo ekskluzivnu modernu stvar, već i robu koja je izdržljiva i koja je testirana na više načina. Sve "Louis Vuitton" torbe i nakit prolaze stroga ispitivanja.

Nemojte da paničite kada ovo pročitate! Nakon svake sezone, odnosno rasprodaje ili nuđenja predmeta Crvenom krstu i zaposlenima u kompaniji, sve cipele i torbe sa potpisom "Louis Vuitton" šalju se nazad u fabriku u Francuskoj gde se seku i spaljuju.

( Tamara Milić / luxlife.rs )

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA