Da li je sudar hostese na sajmu automobila - nesreća, ili sjajan marketinški trik?

Najbolja stvar koja se desila na sajmu automobila, ujedno je i najgora koju svaki vozač može da zamisli.

  • 3

Salon automobila po pravilu je prepun novih i egzotičnih vozila koja su tu da im se ljudi dive ili ih kupe.

Međutim, događaj koji je obeležio ovogodišnji sajam automobila nema nikakve veze sa ove dve stvari.

Zapravo, u pitanju je bila nesreća, ali nesreća koja je umesto žrtve učesnicima u njoj donela publicitet - i na svu sreću, žrtava nije bilo.

Foto: Promo

Trenutak u kom jedna od hostesa na sajmu seda u automobil marke Ford, slučajno ga pali i udara Tojotu na susednom štandu je, ili zaista nesrećan slučaj, ili odlično isplaniran marketinški potez koji je dvema kompanijama obezbedila publicitet veći od bilo koje reklame.

I najbolje od svega, po ceni čuknutog branika i naprslog fara, dobili su reklamu na brojnim medijima koja se može meriti u milionima dinara.

Predstavnici obe kompanije tvrde da je u pitanju bio nesrećan slučaj i da u pitanju nije nikakav viralan trik da preplave ekrane televizora i mobilnih uređaja - ako je to istina, onda nisu uspele da to iskoriste za svoju promociju, ako je sve ovo namešteno kako bi se stekao publicitet - odlično su naučile šta znači marketing.

Snimljen trenutak kada hostesa udara kolima u auto na drugom štandu (VIDEO)

Sve što su dve kompanije trebale da urade bilo je da isceniraju mali sudar, a za viralnost bi se pobrinule hiljade korisnika i medijskih kamera koje bi ga zabeležile, šerovale i lajkovale.

Foto: Tanjug/Sava Radovanovic

Ipak, sudeći po saopštenjima koja su potom usledila, sve su šanse da je u pitanju zaista bio nesrećan slučaj koji nije uspeo da ostvari svoj pun potencijal.

U razgovoru sa nekoliko PR stručnjaka, i tome da li bi oni iscenirali ovakvu situaciju zarad publiciteta i šta bi radili nakon ove nesreće, odgovori na ova pitanja bili su gotovo jednoglasni.

Svi su se složili da ovakvu situaciju nikada ne bi iscenirali jer je na sajmu previše posetilaca koji se ne mogu kontrolisati i da bi pore dočišćenjih štandova ipak neko sa strane mogao da bude povređen.

Ali, svakako bi se oglasili nakon ove nesreće kako bi pažnju skrenuli na brojne bezbednosne sisteme u vozilima koji su sačuvali krhko telo lepe promoterke, ali i smanjili štetu na oba automobila - koja je mogla da bude mnogo veća da su u pitanju bili automobili nekog drugog proizvođača.

Na svu sreću, niko nije povređen, ni devojka, ni renome obe kompanije.

A planirano ili ne, ovaj događaj sa sajma automobila ipak je postao viral.

Daljinac

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Krsto

    28. mart 2018 | 21:57

    Pa da je trik neko bi snimio taj dogadjaj. Jedini snimak je iz daljine i totalno bezvredan

  • mara

    28. mart 2018 | 20:28

    Ko ce mu ga znat😆borba za trziste nema granica...

  • 🇷🇸🇷🇸🇷🇸

    29. mart 2018 | 11:24

    Какав маркетиншки трик лош возач срећа да нема повређених

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA