Ovakav med niste probali: Iz Srema stiže med sa malinom, koprivom, borovnicom, kakaom i čia semenom

Jedna porodica iz Nove Pazove, zajedno sa svojim prijateljima, uključena je u stvaranje zdrave magije koja nastaje na proplancima Srema

  • 2

Med koji proizvode, pod imenom Zlato u tegli, obogaćen je blagotvornim sastojcima semena koprive, maline, borovnice, kakao praha i čia semena i ekskluzivno se može naći u odabranim Roda marketima, kao jedan od učesnika projekta Super Srbija.

Foto: Promo

Jedna porodica iz Nove Pazove, zajedno sa svojim prijateljima, uključena je u stvaranje zdrave magije koja nastaje na proplancima Srema. Med koji proizvode, pod imenom Zlato u tegli, obogaćen je blagotvornim sastojcima semena koprive, maline, borovnice, kakao praha i čia semena i ekskluzivno se može naći u odabranim Roda marketima, kao jedan od učesnika projekta Super Srbija.

Foto: Promo

Priču o porodici Mutić pogledajte OVDE

A kako su se i zahvaljujući čemu u ovoj grupi domaćih preduzetnika našli i Mutići sa svojim Zlatom u tegli, pitali smo direktno njih.

Foto: Promo

Koristite med kao hranu - da ga ne biste koristili kao lek, bilo je prvo što nam je rekao Miroslav Mutić, inače diplomirani farmaceut. Kao inicijator ideje otvaranja pčelinjaka, a vođen ovom logikom, on je bio prvi koji se upustio u sve ono što sa sobom nosi izazov gajenja pčela i proizvodnje meda.

Foto: Promo

Jelena i Miroslav Mutić iz Nove Pazove su mladi roditelji devojčice Lene, a njihov pomalo neobičan odabir delatnosti za današnje mlade ljude nas raduje, jer bismo uskoro mogli da vidimo sve više mlađih porodica koje razvijaju sopstveni biznis pod okriljem prirode i tradicije.

Foto: Promo

- Priroda i odnos prema njoj su uvek bile izuzetno važne teme u mojoj kući. Odrastao sam u porodici u kojoj su aktivnosti povezane sa prirodom prenošene sa kolena na koleno. Leta sam provodio pored Dunava, vozeći bicikl sa dedom ili pecajući sa ocem. Od malena su me učili koliko je važna uloga koju priroda igra u životu svakog od nas i te ću vrednosti sasvim sigurno preneti i svojoj deci – kaže Miroslav.

Foto: Promo

Ovaj novopazovački Tom Sojer, inače član Mense, nije se mnogo dvoumio oko izbora studija a odabravši farmaciju, uživao je otkrivajući tajne koje priroda krije u sebi. Tokom studiranja, najteže mu je pao prvi Jelenin ispitni rok od kad su bili momak i devojka. Od tog proleća, Jelena je njegova glavna inspiracija, najveći prijatelj i najbolji vodič kroz život.

Foto: Promo

Međutim, ova poslovna priča nije zasnovana samo kao produkt Miroslavljeve i Jelenine ljubavi prema prirodi, već i na međusobnom razumevanju generacija i svesrdnoj pomoći porodice i prijatelja.

Foto: Promo

Kada je odlučio da želi da se bavi pčelarstvom, Miroslavu je u pomoć pritekao otac, a zatim su se pridruživali i ostali članovi porodice. Ime brenda je njihova lična kreacija, prijatelji su radili na logou i vizuelnom identitetu, Jelena na marketingu i prodaji, Miroslav i njegov otac u proizvodnji. Jelena je bila inicijator ideje da se izvorno čist i kristalizovan med oplemeni dodatnim blagotvornim sastojcima, i ispostavilo se da je njena ideja bila pun pogodak.

- Veliki je izazov bio razlikovati se od ostatka tržišta. Dok sam eksperimentisala sa sopstvenim navikama u kuhinji,  nastao je taj „tvist“ koji nas razlikuje od ostalih proizvođača meda, priča nam Jelena.

Foto: Promo

Kao vodeći med u ponudi, izdvojio se med od mešavine nektara biljnih vrsta koje cvetaju u proleće na području Srema. On je srž asortimana i med izuzetnih tehnoloških osobina. Ukoliko se u obzir uzmu samo kvalitet meda i njegova svojstva, ovo je veoma zdrav proizvod. Kada se tome dodaju i odabrane sirovine od strane porodice Mutić, sa svim svojim oružjima u borbi za očuvanje zdravlja, ovo već postaje neophodan proizvod i prirodan put do pozitivnog efekta na zdravlje i imunitet.

Foto: Promo

Proizvod u koji su Mutići uložili svo svoje znanje, trud i veru, novitet je na tržištu. Ova vredna porodica svoju sreću je pronašla u slatkom i tečnom zlatu u koje su hrabro umešali još zdravih sastojaka. Trud i upornost su ono što krasi sve članove ovog malog domaćinstva, te ne čudi da su se našli među odabranim preduzetnicima Super Srbije. To je šansa kojom su nagrađeni.

ZLATO U TEGLI

Foto: Promo

Med sa dodacima organskog kakao praha, semena koprive, čia semenki, kao i sušenog voća koje je sačuvano na vrhuncu svojih kvaliteta, domaći je brend iza koga se kriju 100%  čisti prirodni med i njegove mešavine, uz visok udeo polena. Birano liofilizovano voće u kombinaciji sa medom predstavlja odličnu pripremu organizma za hladne zimske dane. Med sa dodatkom čija semena prirodna je i zdrava kombinacija, med sa dodatkom kakao praha idealan je da deci pružite ukusan i zdrav slatkiš, kopriva je provereno zdrava, dok plodovi maline medu daju izuzetan ukus.

SUPER SRBIJA

Foto: Promo

Projekat Super Srbija pokrenuli su Direct Media i Roda u želji da na veliko tržište izvedu 8 malih preduzetnika i pruže im priliku da postanu stalni dobavljači Roda marketa. Preduzetnici čiji proizvodi osvoje srca potrošača i pokažu zavidne rezultate prodaje, dobijaju šansu da potpišu jednogodišnji ugovor sa Rodom i osiguraju svoje mesto na policama i u 2019. godini. Samo jedan od njih, koji pored prodaje bude podjednako uspešan i u zadovoljavanju kriterijuma koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da se unapredi i promoviše svoj proizvod, poneće laskavu titulu HIT proizvoda.

Pratite preduzetničke priče na TV Prva svake nedelje od 18.45 i podržite svoje omiljene proizvode kupovinom u Rodi!

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ledu

    29. novembar 2018 | 11:44

    Bravo !!!

  • Mira B.Basta

    29. novembar 2018 | 18:16

    Mi nemamo "RODU", imamo "IDEU" i "DIS", moglo bi i nama da se tako nesto ponudi!, a za vas BRRAVO....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA