U 2018. od humanitarnih akcija do projekata za zdravije društvo

Tržišni lideri često imaju taj zadatak da svojim poslovanjem budu primeri i da pokreću značajne teme u društvu

  • 0

Kao najveći trgovinski lanac u zemlji, Delez Srbija upravo je to – kompanija koja odgovorno posluje, ali i osluškuje potrebe svojih kupaca, promoviše zdravije navike u ishrani,  brine o životnoj sredini i inicira humanitarne akcije. Godinu iza nas u najvećem trgovinskom lancu u zemlji završavaju sa brojnim akcijama koje su uticale na promenu svesti široke javnosti.

- Godina je bila dinamična i iza nas je veliki broj društveno odgovornih aktivnosti. Mi smo se pre svega trudili da ostanemo dobar komšija, ali i da kupci kroz naše brendove Maxi, Tempo i Shop&Go osete vrhunsku uslugu svakog dana i širok asortiman svežih i kvalitetnih proizvoda. Godinu ćemo pamtiti po Maxi školskom karavanu koji od oktobra edukuje školarce širom Srbije o važnosti zdravije ishrane, po humanitarnoj aukciji slika zahvaljujući kojoj smo zajedno sa partnerima renovirali naučnu laboratoriju na Institutu za onkologiju, kao i po uspešnim kampanjama naših brendova zahvaljujući kojima su naše radnje ostale omiljeno mesto za kupovinu - izjavila je direktorka korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Mirjana Jovašević.

Foto: Promo

Kompanija Delez Srbija od 2015.godine realizuje projekat „Pomažemo da imaju i oni koji nemaju“  i na taj način svakodnevno donira voće i povrće za 70 humanitarnih organizacija. Samo u 2018. godini kroz ovaj projekat donirano je više od 1.000 tona namirnica.

Kako bi smanjila potrošnju plastičnih kesa za jednokratnu upotrebu i podstakla ljude da u kupovinu odlaze sa cegerom, kompanija je u aprilu mesecu uvela sistem naplate zahvaljujući kome se danas koristi preko 65 odsto manje kesa u trgovinama. Ekologija je bila tema i u novembru kada je otvoren Maxi supermarket na Novom Beogradu. U pitanju je prva radnja u regionu koja koristi ekološki rashladni sistem. Nakon ove radnje, i Zemun je dobio ekološki supermarket.

Foto: Promo

Promocija zdravijih navika u ishrani nije samo bila fokus u radnji medju kupcima. U oktobru mesecu je krenuo i nacionalni projekat Maxi školski karavan. Naime, do aprila naredne godine više od 15.000 đaka prvaka širom zemlje će proći edukativnu radionicu o važnosti unosa povrća i na taj način od malih nogu formirati zdrave navike u ishrani.

Beograđani su zajedno sa Maksijem proslavili i neke lepe tradicije ove godine kao što je 60. godina od najstarije samoposluge na Balkanu, ali i još jednom uživali u edukativnim sadržajima kulturnog simbola grada – BITEF-ovom “Svetu pre ljudi” za najmlađe sugrađane na Cvetnom trgu.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA