DM drogerie markt u 2019. godini: 15 godina i bezbroj dobrih vesti

Najveći drogerijski lanac u Evropi, dm, koji u Srbiji posluje sa prodajnom mrežom od 93 prodajna objekta u 25 gradova i više od 850 zaposlenih, slavi jubilej: petnaestu godinu rada u našoj zemlji

  • 1

Tu sam čovek, tu kupujem“ – pod sloganom koji ukratko objašnjava osnovnu orijentaciju kompanije, najveći drogerijski lanac u Evropi, dm drogerie markt, pre 15 godina je započeo poslovanje u Srbiji. Tokom godina, bez obzira na menjanje tržišnih uslova, fokus je uvek ostao na čoveku – uvažavanju naše različitosti, i stvaranju atmosfere poverenja i ravnopravnosti. Ispostavilo se da je ovo ključ za uspeh – u protekloj poslovnoj godini, kompanija je u Srbiji ostvarila rekordan promet od 10,9 milijardi RSD uz preko 12 miliona obavljenih kupovina.

Velike brojke su u poslovnom svetu razlog za slavlje, ali ih u godini jubileja dm posmatra i kao još jedan stimulans da nastavi sa politikom odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i zajednici u kojoj posluje, kaže Vesna Stojanović, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije.

Foto: Promo

- Najiskrenije se radujemo svakom dobrom poslovnom rezultatu, zato što on znači da možemo da nastavimo sa praksama poput isplaćivanja 14 plata u toku godine. U 2019. godini, koja je za nas posebna, zadovoljstvo nam je što smo bili u mogućnosti da svim zaposlenima isplatimo jubilarni petnaesti honorar srazmerno godinama radnog staža u dm-u, pa i do iznosa pune plate za zaposlene koji su sa nama već 15 godina - dodaje ona.

Kao kompanija koja brine o razvoju lokalne zajednice u kojoj posluje, dm je jedan od inicijatora uvođenja dualnog obrazovanja u Srbiji, procesa koji kompanija aktivno razvija od 2016. zajedno sa Privrednom komorom Srbije, trgovačkim školama širom zemlje i drugim kompanijama učesnicama projekta. Osim 25 učenika koji su na praksi u dm drogerijama širom Srbije, od septembra 2018. godine kompanija je podržala uvođenje ovog modela obrazovanja i u svoj sektor logistike. Kroz ovaj program i ulaganje u razvoj svojih zaposlenih dm prati dinamične promene na tržištu rada.

- Jedna od ključnih ideja vodilja, osim ponude bogatog, kvalitetnog asortimana i ljubaznog, profesionalnog savetovanja za naše kupce, je želja da obezbedimo snažnu podršku svojim zaposlenima“, ističe Alexandra Olivera Korichi, direktorka dm drogerie markt Srbije i Makedonije. „Ovde podrazumevamo tržišno atraktivne zarade, obavezno plaćen prekovremeni rad, ali i besplatne zdravstvene preglede, brojne kurseve i usavršavanja. Težimo vrlo jednostavnoj ideji – da ljudi koji nam poklanjaju svoje poverenje, bili oni kupci ili zaposleni, budu srećni što su sa nama i istovremeno razvijaju svoj pun potencijal - dodaje Korichi.

Foto: Promo

Društveno odgovorno poslovanje dm u Srbiji sprovodi kroz različite inicijative i aktivnosti. Kao podršku domaćim proizvođačima, dm je pokrenuo projekat „dm inkubator“, u saradnji sa RAS-om, USAID-om i udruženjem Serbia Organica. Domaćim proizvođačima „dm inkubator“ pomaže da dodatno razviju i unaprede inovativne srpske proizvode, i plasiraju ih na domaće tržište kroz lanac dm prodavnica, a potencijalno predstave i na drugim evropskim tržištima.

Kompanija dm posebno je ponosna na program lojalnosti dm babybonus, u okviru koga će sa partnerima u ovoj poslovnoj godini svakoj prijavljenoj novorođenoj bebi darivati paket dobrodošlice, a njihova ukupna vrednost će premašiti 38 miliona RSD. Kroz podršku već poznatoj akciji „Čepom do osmeha“, koja pomaže deci sa invaliditetom i smetnjama u razvoju, u dm drogerijama je  do sada sakupljeno više od 30 tona čepova.

Sa ciljem očuvanja i zaštite kičmenog stuba prilikom obavljanja fizički zahtevnog posla, podrške i savetovanja o vođenju zdravog života, pokrenut je i projekat Ambasadori zdravlja za zaposlene u drogerijama i Distributivnom centru kompanije. Već devet godina traje i inicijativa Oplemeni život, u okviru koje dm poklanja jedan slobodan dan za dobrovoljno angažovanje u društveno odgovornim i ekološkim projektima.

Zaposleni kompanije dm Srbija ove godine će prvi put uživati i u Porodičnom danu – prilici za druženje u prirodi, sa svojim najdražima i kolegama. Oni će se oprobati u brojnim sportskim aktivnostima, kao i drugim sadržajima na otvorenom, koji će ih dodatno zbližiti van radnog prostora.

Spisak se ovde ne završava, ali, kako iz kompanije kažu – imaju celu jubilarnu godinu da predstave sve projekte koje su pripremili sa ciljem da dalje razvijaju vrednosti koje u centar stavljaju čoveka, bio on zaposleni, kupac ili jedan od partnera. Ne žure „jer smo tek 15 godina zajedno“ a planiraju da ovo bude jedna od onih ljubavi koje traju ceo život.

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Laži i sve laži

    2. februar 2020 | 22:12

    A redovno prekovremeno i neplaćeno?! Od čijih ste para isplatili "14, pa i 15 plata"!!?? A koji ste deo toga ukrali za sebe u Nemačkoj!!!!!!!!!!!!!!!???? Da Srbi imaju mozga, ali ovde najmanje Srba, sve neki polovnjaci, ne bi kupovali kod eksploatatora koji od naših neisplaćenih prekovremenih sati "humano pomaže" i "otvara nove filijale".

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA