≫ 

Avantura zvana selidba – šta je sve potrebno da znate u vezi sa selidbom?

Promene u životu svakoga od nas su neminovne, dešavaju se planirano ili kada ih najmanje očekujemo. Svaka promena donosi nov pogled na život, ali i vrlo često mnogo posla da bi bila realizovana. Odličan primer za to je promena stambenog prostora u kome živimo, koja nam ujedno donosi i uzbuđenje i strah, i velike radosti, ali i velike brige

  • 4
Biznis, rad od kuće, laptop, kutije Foto: Shutterstock

Onda kada donesete odluku da promenite stan ili kuću u kojoj živite, verujemo da je to posledica brižljivog razmišljanja i detaljnog planiranja vaše budućnosti, jer ste sigurno svesni da je sledeći korak posle ove odluke – selidba. Selidbe zapravo jesu skup svih onih poslova i aktivnosti koje je potrebno sprovesti, kako biste se preselili sa jednog mesta na drugo. U teoriji zvuči jednostavno, ali da li je i u praksi baš tako?

U praksi su selidbe vrlo obiman, zahtevan posao, koji podrazumeva plansko sprovođenje, kako bi se sprečilo rasipanje vremena, novca i resursa. Za selidbe Beograd je kompleksna destinacija, imajući u vidu njegovu veličinu, svakodnevne gužve u saobraćaju, veliki broj uskih, jednosmernih ulica, starih zgrada bez liftova i prilaza, tako da je selidba u Beogradu pravi šampionski poduhvat. Ali, nije neizvodljiva, niti nemoguća, posebno onda kada izaberete adekvatne saradnike da vam pomognu. Danas postoji veliki broj agencija koje se upravo bave organizovanjem svih aspekata selidbe, tako da vam je ta pomoć neophodna ako selidbu planirate, posebno u Beogradu.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Selidbe Stosic (@selidbebeogradstosic) on

Kada su u pitanju selidbe Novi Beograd je idealna lokacija za sve agencije koje selidbu sprovode, zbog širine ulica, zbog dovoljno prostora za parkiranje, lakši je pristup zgradama i kućama u većini slučajeva. Poslednjih godina česte su i tranzicije između gradova, jer ljudi u potrazi za poslom više ne oklevaju da odu gde god je potrebno. Zato su sve popularnije selidbe Novi Sad baš kao i agencija za selidbe Novi Sad, Niš, Kragujevac , Pančevo, Čačak ili selidbe u bilo koji drugi grad u Srbiji. Svaka selidba u Beogradu Srbiji i inostranstvu je izazov, jer podrazumeva mnogo promena, na koje možda niste ni spremni, na koje niste računali. Iz tog razloga profesionalno organizovanje selidbe se preporučuje onda kada je obim selidbe veliki, kada nemate adekvatna prevozna sredstva, kada nemate dovoljno prijatelja i rođaka koji su raspoloženi da vam pomognu, ili kada želite da nekom drugom prepustite obavljanje ovog posla, a da vi možete da se posvetite drugim važnijim pitanjima.

Početni korak prilikom organizovanja selidbe najčešće jeste besplatna procena selidbe. Procena selidbe se odnosi na prikupljanje svih relevantnih informacija u vezi selidbe, kako bi se napravile neke projekcije u vezi sa tim koliko bi selidba mogla trajati, koliko će koštati i slično. Sve te informacije se dobijaju tokom procene, koja kod pojedinih agencija može biti i potpuno besplatna usluga. Ovo je izuzetno važan korak u čitavom procesu, jer od ishoda procene zavisi i da li ćete uopšte obavljati selidbu onako kako ste planirali, uz angažovanje agencije.

 
 
 
View this post on Instagram
A post shared by Selidbe Stosic (@selidbebeogradstosic) on

Za selidbe iskustva naše firme govore da ograničavajući faktor može biti cena, jer svi veruju da je selidba vrlo skupa, pa pre odluče da sami pokušaju da se presele. Tek kada se upustite u tu avanturu shvatite koliko posla zapravo svaka selidba podrazumeva. Onda vam je lakše i jednostavnije, a na kraju čak i jeftinije da angažujete profesionalce koji se ovim poslom bave. Kada su u pitanju cene selidbe, na njih utiče veliki broj faktora, tako da krajnja cena selidbe može da bude vrlo različita. Obično je najbolja varijanta da se odlučite za kompletnu uslugu selidbe, tada agenciju angažujete za sve poslove koji su u vezi sa selidbom potrebni, i tada vi nemate nikakvih obaveza, poslova, stresa kada je selidba u pitanju. Međutim, mnoge agencije za selidbe u svojoj ponudi usluga imaju i opcije da kombinujete usluge koje vam odgovaraju i koje su vam potrebne. Tako recimo možete da angažujete agenciju za selidbe samo za prevoz, ili za pakovanje i utovar, i slično. Kada su predmet razmatranja selidbe Beograd cene su različite u zavisnosti najpre od agencije koju angažujete, zatim od lokacije, obima selidbe, vrste predmeta koji se pakuju, i još mnogih drugih stvari, koje sa agencijom razmatrate na licu mesta, prilikom dogovaranja u vezi organizovanja selidbe.

Postoji mnogo pitanja u vezi sa selidbom na koje morate imati odgovor, pre nego što se upustite u ovaj, često životni poduhvat. Ukoliko znate gde se selite i kada, sledeće pitanje je kako. Ukoliko se odlučite za angažovanje agencije za selidbe, potrebno je da se opredelite za jednu od mnogih varijanti kada je u pitanju prevozno sredstvo koje ćete koristiti za selidbe. Selidbe kombijem pogodne su za sve one koji nemaju mnogo stvari da presele, ukoliko ste recimo živeli u iznajmljenom opremljenom stanu, ili u manjem stanu gde niste imali mnogo stvari. Kombi prevoz je vrlo ekonomičan i isplativ u ovim situacijama, tako da ga agencije najčešće koriste za, na primer studentske selidbe. S druge strane, selidbe kamionom su neophodne onda kada posedujete veliku količinu stvari, nameštaja, kabastih predmeta, i slično, koji se ne mogu spakovati u neko manje vozilo. Naravno, kada se bira prevozno sredstvo za selidbe u Beogradu, treba imati u vidu i situaciju na terenu, odnosno mogućnost pristupa lokacijama, mogućnost parkiranja, i slično.

Kada planirate selidbu, treba da uzmete u obzir i mnoge druge aspekte, koji vam se na prvi pogled ne čine kao važni za selidbu, ali mogu imati velikog značaja kada sa selidbom počnete. Evo prostog primera. Ukoliko se selite u zgradu koja nema svoj parking, onda se postavlja pitanje gde ćete svoj automobil parkirati kada ste kod kuće. Ukoliko birate stan u centru Beograda, svesni ste činjenice da je problem parkiranja ogroman i da je vrlo verovatno da ćete se parkirati na velikoj udaljenosti od zgrade u kojoj živite. Nažalost, realnost je takva za većinu zgrada u prenaseljenim delovima Beograda. Možda tada mozete razmišljati o prodaji svog automobile i korišćenju gradskog prevoza. Tada rešenje za vas može biti otkup automobila. I to ne samo kada je u pitanju otkup i prodaja polovnih automobila u Beogradu, već i otkup vozila Novi Sad i Čačak bilo koje vrste, marke, godišta i pređenih kilometara. Uz otkup havarisanih automobila u Beogradu takođe vršimo uz besplatnu procenu vašeg auta i otkup kombija kao i otkup motora i skutera. Isplata je istog dana, takoreći odmah u kešu, na licu mesta. Ukoliko nemate garažu ili dvorište, ako kupujete kuću, parkiranje bilo kog vozila u Beogradu može biti noćna mora, zato uzmite u razmatranje neki auto plac ili specijalizovanu i profesionalnu firmu za otkup polovnih vozila Beograd kao opciju.

Ako vam nije opcija otkup automobila Beograd može da ponudi novije zgrade sa parking mestom, koje se najčešće doplaćuje uz cenu stana, tako da i o tome povedite računa kada birate novi stan za sebe. Polovni automobili su idealni za početak, ako se selite u Beograd iz nekog drugog grada, zbog gužvi, parkinga, uskih ulica, kako biste svoje vozačke sposobnosti dobro uvežbali, da biste kasnije mogli da birate automobil po svojoj želji.

Ako se odlučite za kupovinu stana u staroj zgradi, dobro pregledajte pre kupovine sve i dobro se raspitajte kod komšija o karakteristikama zgrade i stanovima u njoj. Imajući u vidu da postoje zgrade stare i preko pola veka, u pitanju je stara gradnja, vrlo često su to zgrade koje nisu dugo renovirane i održavane na adekvatan način, pa je nekad potrebno uraditi nešto po tom pitanji i dodatno se osigurati da je život u takvom stanu bezbedan. Zato je često u starim zgradama pre preseljenja potrebno obaviti procese deratizacije i dezinsekcije. Kada je u pitanju deratizacija ima mnogo starijih zgrada u kojima se deratizacija radi organizovano, tako da to ne bi trebalo da bude bilo kakav problem. Isto tako, i kada je u pitanju dezinsekcija jer mnoge zgrade svedoče o davno prošlim vremenima i datiraju od pre jednog ili dva veka čak. Zato se nemojte iznenaditi ako i ove stvari morate obaviti pre selidbe.

Kao što možete da zaključite selidba je sve samo ne jednostavno prebacivanje stvari sa jedne lokacije na drugu, selidba je mnogo više od toga. Selidba je prilika za novi početak, za bolji život i za beskrajne uspomene. Iz tog razloga, kada planirate selidbu, uradite to sa stilom, nađite neku kvalitetnu agenciju za selidbe i obavite sve bez bilo kakvih poteškoća, da bi i vaša selidba bila prava avantura.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ljiljana

    19. novembar 2020 | 16:35

    Selidba jeste stresna, ali sa agencijom za selidbe Stosic je laganica.

  • Marija

    19. novembar 2020 | 20:33

    Ovo je profesionalna firma za selidbe čije sam usluge koristila nekoliko puta. Organizacija super, ljubazno osoblje, imali su sve što je bilo neophodno da se odradi selidba bez stresova problema i komplikacija. To je moj utisak o agenciji za selidbe Beograd Stošić.

  • Dragan

    25. novembar 2020 | 19:13

    Kada sam birao sluzbu za selidbe nije bilo lako iz prostog razloga jer firmi za seljenje u Beogradu ima mali milion. Odlucio sam se za Agenciju "Stosic" i ispostavilo se da ne samo da nisam pogresio, vec sam odusevljen njihovom uslugom. Sve je trajalo samo nekoliko sati, kazem samo jer sam imao gomilu stvari koje je trebalo preseliti sa Vracara na Stari Grad. Radnici iz firme ljubazni i profesionalni, cena sasvim ok i ista ona koju smo i dogovorili prilikom besplatne procene selidbe. Da ne duzim, preporucujem selidbe Beograd Stosic svima kojima je potrebna kvalitetna, profesionalna i jeftina usluga selidbe i prevoza. Veliki pozdrav.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA