• 3

Smršala je 25 kg i otkrila ključ mršavljenja: Smanjite unos ovih namirnica i videćete šta se dešava

, Telegraf

Pejdž Tulborn je dokaz da strpljenje i upornost su dovoljni za uspeh.

  • 3
Pejdž Tulborn

Foto: Printskrin Instagram/paigelouisefit

Australijanka Pejdž Tulborn (24) je za nepune dve godine smršala 25 kilograma i transformisala svoju figuru do neprepoznatljivosti. 

Pejdž Tulborn je napravila video u kome uporedila svoj izgled pre i posle, a njen snimak je pregledan više od 335.000 puta. Ubrzo su stigli mnogi komentari podrške, ali i pitanja, od strane ljudi koji bi takođe želeli da se reše viška kilograma.

Vdeo trasnformacije je mnoge ostavio u čudu, većina ljudi se pitala „kako“ je uspela da postigne ovoliko promenu.

Iako na viralnom klipu se čini da je njena transformacija bila laka, Pejdž kaže da je počela da menja svoje navike u decembru 2018. godine, kada se preselila iz Viktorije u Vulongong.

Ranije je pokušavala je da „jede zdravo“ tokom nedelje, ali kada bi došao vikend, često bi se opustila i jela kalorične obroke.

- Nesvesno bih konzumirala puno praznih kalorija koje sam unosila kroz stvari poput soka od narandže i bezalkoholnih pića, a povrh toga, obroci su mi bili vrlo kalorični poput lazanja ili testenine. Radeći za stolom, uvek bih grickala nešto od dosade -  krekera i voće obično - ispričala je.

Takođe je rekla da je u to vreme vodila „vrlo neaktivan“ način života. Bez obzira na to da li je hrana koju sam konzumirao bila ‘zdrava’ ili ne, jela je previše.

Ali to se sve promenilo kada je počela da prati unos makronutrijenata, metod koji uključuje zapisivanje hrane koja se jede tokom dana i utvrđivanje koliko „makronutrijenata“ tačno konzumirate.

Makronutrijetnti su podeljeni u tri glavne grupe hranljivih sastojaka: ugljene hidrate, proteine i masti, koji treba da budu u deficitu. 

Pedjž je upisala jedan kurs o zdravoj ishrani u okviru koga je naučila kako da prati unos hrane iz koje dobija svu neophodnu energiju.

Mlada devojka je takođe počela da vežba, uglavnom je podizala tegove u teretani kako bi zategla telo i definisala mišiće.

Rekla je da je sve u ravnoteži i „to je ono što joj pomaže da ostane dosledna“.

Pejdž je postala model za bikini i nada se da će dokumentovanje njene transformacije na društvenim mrežama pomoći drugima da se inspirišu.

- Dobijam puno poruka od devojaka koje kažu kako sam ih inspirisala da započnu svoj proces mršpavljenja i da na mom profilu mogu da nađu svašta korisno. Jedva čekam da postanem kvalifikovani trener i mogu da pomognem ženama da transformišu svoj život - napomenula je Pejdž Tulborn.

Šta jede Pejdž tokom dana?

Dan započinje muslijem sa bademovim mlekom, u koji dodaje protein u prahu, jagode i cimet.

Ručak je obično povrće sa mesom, piletina ili govedina, a za večeru jede veliku salata sa krompirom i marokanskom piletinom.

Pejdž za užinu jede voće, poput lubenice i jagoda.

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ivke

    Biću iskren, meni lično se sviđa vise na levoj Slici.

  • Tanja

    Odlicno! Samo da skoknem do prve pijace po marokansku piletinu i sve reseno 😀

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima