Naučnici tvrde da NE POSTOJI gej gen: Evo od čega zavisi seksualna orijentacija pojedinca

Prema najnovijim istraživanjima seksualna orijentacija pojedinca ne zavisi od genetike

Teorija da se na osnovu analize genetskog materijala može predvideti nečija seksualna orijentacija upravo je pobijena.

Veliko naučno istraživanje bioloških uporišta seksualnog ponašanja potvrdilo je da ne postoji izdvojeni "gej gen", ali je ustanovljeno da složena kombinacija genetike i okruženja utiče na to da li će neko imati seksualne sklonosti prema osobama istog pola.

Lekar, Pregled, Doktor, pacijent, DNK

Foto ilustracija: Telegraf/Shutterstock

Rezultati studije u kojoj je učestvovalo više od 470.000 ljudi objavljeni su u časopisu "Science".

Istraživanjem su analizirani podaci o DNK i seksualnim iskustvima pola miliona ljudi. Došlo se do zaključka da postoje hiljade genetskih varijacija povezanih s istospolnim seksualnim ponašanjem, ali većina na to ima veoma mali uticaj. Samo pet genetskih markera je "značajno" povezano s homoseksualnošću, otkrili su naučnici, ali ni na osnovu njih ne mogu se predvideti seksualne sklonosti.

- Skenirali smo celi ljudski genom i pronašli šačicu, pet lokacija koje su jasno povezane s time da li će osoba imati istospolne seksualne odnose - rekao je Andrea Gana, biolog s Instituta za molekularnu medicinu u Finskoj koji je bio jedan od vođa istraživanja i dodao da ti markeri imaju "vrlo mali uticaj" na određivanje ljudske seksualnosti.

gay-couple Gej venčanje, LGBT, homoseksualci, poljubac, par

Foto: pixabay.com

To znači da su drugi faktori poput okruženja, vaspitanja i ličnosti puno značajniji za seksualnu orijentaciju, kao i u slučaju drugih ljudskih osobina, istakli su istraživači.

• Ja

Protiv svoje prirode covek ne moze.Ne pricam o osobama koje su "zastranile" ,vec koje su rodjene "takve" .Nikad ne bih mogla da zamislim sebe sa osobom istog pola, ali poznajem ljude koji su mi objasnili ....i nisu srecni zbog toga, ali tako je...

• Očigledno

Pa od Boga nije sigurno..

• XXX

Frojd je to najbolje opisao.

Preporuka sa Weba