• 0

Kelvin Klajn angažovao ženu koja je daleko od tipičnog modela, otišli u drugu krajnost

Posle promovisanja mršavih manekenki, poznati brend se okrenuo ka "korpulentnijim" modelima

  • 0

Bet Dito, pevačica korpulentnih razmera, snimila je reklamu za novu kolekciju donjeg veša Kelvin Klajn i time učestvovala u kampanji zajedno sa Naomi Kempbel i Belom Hadid.

Uprkos činjenici da je njena figura daleko od tipičnog modela, na društvenim mrežama je njen izgled u oglašavanju prihvaćen povoljno. Gojazna pevačica je okarakterisana kao plus-size model.

Pored Bet Dito, u reklamnoj kampanji pod nazivom #MYCALVINS IRL učestvovali su i modeli Bela Hadid i Naomi Kempbel, DJ Diplo, igrač američkog fudbala Odel Bekam Junior i glumac Jakob Elordi. Zahvaljujući njima, ovaj atmosferski video već je postao viralan. U njemu su poznati prikazani kako rade potpuno obične stvari - gledaju televiziju, jedu, igraju sport i opuštaju se.

Dito je na svojim fotografijama pokazala crni čipkasti grudnjak, pozirajući na kauču. Poruka glasi da bi trebalo da shvatimo da seksualnost može izgledati drugačije i da bi svaka osoba trebalo da se oseća prijatno u svom telu. Očigledno je da je brend odlučio da ponovi uspeh prethodne kampanje #MICALVINS. U njoj su se tad pojavile mnoge poznate ličnosti, ali ne i plus-size osoba. Pojedine od njih su bile Kendal Džener, Bela Hadid, Šon Mendes, Bili Eliš, A$AP Rocki i drugi.

Kelvin Klajn brend je bio jedan od prvih koji su započeli snimanje plus-size modela u svojim reklamnim kampanjama, ali u tome nisu uvek uspevali. U 2014. godini njihov pokušaj eksperimentisanja pretvorio se u neprijatni skandal. Među svim učesnicima u reklamnom timu, jedna od devojaka, koja se nije posebno razlikovala po veličini, u časopisima je bila označena kao plus-size model.

Predstavnici brenda objasnili su u intervjuu za "Njujork Tajms" da samo žele da zadovolje potrebe različitih žena.

- Ove fotografije imaju za cilj da pokažu da je naša nova linija raznovrsnija i dostupna u više stilova i u širokom rasponu veličina - izjavio je Kelvin Klajn.

Bet Dito se nada da će Kelvin Klajn kampanja biti početak promene u modnoj industriji, gde će u budućnosti biti više mogućnosti za modele svih oblika i veličina.

Činjenica da je poslednjih nekoliko godina Kelvin Klajn pozivao plus-size modele za modne editorijale izgleda kao izlaz iz zone komfora za brend, koji je popularnost stekao početkom 90-ih zahvaljujući posterima sa Kejt Mos. Američka modna kuća popularizovala imidž vitke britanske manekenke. Tokom godina, Kelvin Klajn je optuživan da izaziva komplekse kod devojaka jer nemaju sve takvu krhku statuu kao Kejt Mos. Međutim, sada je marka prešla u drugu krajnost: umesto previše tankog modela, njegovo donje rublje predstavlja gojazna pevačica.

Kelvin Klajn je 2011. godine pokušao da objasni zašto je izabrao Kejt Mos za lice kuće.

- Razlog zbog kog sam izabrao Kejt i grupu drugih žena zvanih "mršava" bio je taj što su mnoge od njih imale implantate na grudima, a pojedine i u zadnjici. Želeo sam da pronađem nekoga ko izgleda prirodno, uvek mršav. Tražio sam suprotnost glamuroznoj slici koja je bila pre Kejt - rekao je Kelvin.

Danas se marka, koja je nekada napravila revoluciju u manekenstvu, zbog koje su karijere supermodela 90-ih kao što su Stefani Sejmur i El Makferson postepeno nestale, ne trudi da pliva protiv plime. Poziv na snimanje modela veličine „plus“ neophodan je za reputaciju ako ne želite da vas optužuju za diskriminaciju i zanemarivanje principa pozitivnog tela. Iz istog razloga na društvenim mrežama nije bilo talasa kritike u vezi sa likom Bet Dito: danas prirodnost znači velika veličina.

(Telegraf.rs)

Komentari

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima