• 1

Mlada kakvu niko nije očekivao: Izlog u Velikoj Britaniji postao hit zbog poruke koju šalje

Jedan butik privukao je ogromnu pažnju i izazvao buru na društvenim mrežama zbog nečega što su stavili u izlog

  • 1

Prethodna godina bila je godina u kojoj smo slavili inkluzivnost, a nadamo se da će 2020. nastaviti ovaj trend.

Čuli smo za marku odeće koja u svoje reklamne kampanje uključuje modele sa različitim invaliditetima i hroničnim bolestima, a sve više marketinških kampanja uključuje i modele koji ne izgledaju kao da su izašli iz Victoria’s Secret kataloga. Nedavno je i jedna prodavnica venčanica u Velikoj Britaniji prikazala u svom izlogu lutku koja sedi u invalidskim kolicima.

Prodavnica „Bela kolekcija“ verovatno nije očekivala da će dobiti toliko pažnje. Nakon što se, zahvaljujući tvitu jedne žene pročulo za ovaj njihov potez, na Instagram stranici radnje napisali su sledeće:

- Bilo je to nekoliko dana  punih obaveza, ali i jednako neverovatnih dana u našoj radnji. Pri sređivanju ovog izloga nismo ni razmišljali o tome da ga delimo na našim stranicama i društvenim mrežama. Želimo da se zahvalimo svima na ljubaznim komentarima o našem izlogu. Okruženi smo sa toliko ljubavi i pozitivne energije, što je u ovoj industriji i bitno, zar ne?! Ako je ovaj izlog bilo šta učinio to je da nam je pokazao koliki uticaj su na ljude imala invalidska kolica koja smo postavili i nadam se da u budućnosti to neće izazivati toliko pažnje jer će takvih prizora biti mnogo više svuda oko nas. Nismo mislili da će naš izlog privući toliko pažnje, ali ono što je zaista učinio jeste to da je otvorio diskusiju o inkluzivnosti u ovoj industriji, što može biti samo dobra stvar – kažu vlasnici butika.

izlog venčanica

foto: Twitter/doodlebeth

Ovaj izlog prva je primetila umetnica iz Velike Britanije, Bet Vilson, i objavila sliku i komentar na Tviteru. Nakon što su videle objavu, mnoge žene su počele da komentarišu, a najveći broj je bio onih koje su i same bile mlade sa invaliditetom.One su objavljivale fotografije sa svog venčanja i pružale podršku postupcima poput ovog koji je imala ova radnja za venčanice. Samo neki od najupadljivijih komentara bili su:

Inkluzivnost je ovde neverovatna, ali sam tužna što je toliko ljudi, zapravo, šokirala – piše jedna žena.

Sećam se kada sam ja bila „ta“ mlada. Sve to je bilo izuzetno teško za mene, mislila sam da neću izgledati lepo u venčanici zbog kolica. Kupila sam visoke potpetice bez obzira na sve i, nadam se da sam izgledala lepo – napisala je druga.

-  Moram da kažem da ta haljina izgleda prekrasno u tim kolicima. Zaista je lepo to što  pokazuju koliko im je važno da pronađu pravu venčanicu za svaku svoju klijentkinju – primećuje treća žena.

Sasvim sigurno, svet i modna industrija se kreću u boljem smeru i čini se da polako počinjemo da dajemo na značaju pravim i istinskim vrednostima.

(B.K.)

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima