• 1

Moda u digitalnom svetu

Marina Mićanović predstavila upečatljivu kolekciju torbi “Ukiyo” na International Digital Fashion Week

  • 1
Marina Mićanović, moda

Foto: Gordana Marković

Marina Mićanović je svoje kolekcije predstavljala na brojnim nedeljama mode u svetskim modnim centrima. Njene kreacije su naišle na oduševljenje kako u Njujorku, tako i u Parizu. Međutim, kao odgovor na aktuelnu globalnu situaciju, modne revije se iz realnog izmeštaju u digitalni svet, te je Marina svoju novu kolekciju „Ukiyo“ predstavila svetskoj publici  5. septembra na International Digital Fashion Week.

Marina Mićanović, moda

Foto: Srđan Mijajlović

Ovoga puta predstavila je kožne torbe „Ukiyo“.  Reč je o multifunkcionalnim torbama autentičnog dizajna, futurističkih linija. Torba može da se nosi na više načina – kao ranac, torba na jedno rame ili pismo torbica. Kada se nosi kao ranac na leđima, onda je i odevni predmet. „Ukiyo“ osvaja publiku širom sveta i Marina ima velike planove sa ovom torbom.

Marina Mićanović, moda

Foto: Srđan Mijajlović

-  „Ukiyo“  je specifičnog dizajna, ujedno je i torba i odevni predmet. Reč je o konceptu „3 u 1“, a namenjena je ženama koje prevazilaze sve granice, za koje ne postoje ograničenja, ženama koje ne žele da ustuknu pred preprekama, nego ih preskaču. Simbolika je i u uživanju u trenutku, njegovom otimanju od prolaznosti.  Reakcije su, zaista, prevazišle moja očekivanja. Trenutno radim na autorskoj zaštiti dizajna torbe i mog brenda jer postoje zainteresovani  investitori koji žele da stanu iza ovog projekta. Uverena sam da će ova torba postati moj zaštitni znak – objašnjava modna dizajnerka.

Marina Mićanović, moda

Foto: Gordana Marković

Na International Digital Fashion Week učestvovalo je preko stotinu dizajnera i brendova, a među njima Alberta Ferretti, Dsquared2, Ermenegildo Zegna, Iceberg, Max Mara, Salvatore FerragamoSvet mode je pretrpeo snažan udarac zbog trenutne globalne situacije.

- Svi smo na svojoj koži  osetili promene koje je donela pandemija. U takvoj situaciji možemo očajavati ili potražiti izlaz. Nedelje mode na kakve smo navikli, sada ne mogu da se održe. Modne prezentacije sele se na digitalne platforme i društvene mreže. Ali, najvažnije je da kreativna energija postoji i uvek će se naći način da se ona izrazi. International Digital Fashion Week trenutno je najznačajnija modna digitalna platforma u svetu i drago mi je što sam biila deo toga -  zaključuje Marina Mićanović.

Marina Mićanović, moda

Foto: Srđan Mijajlović

(Telegraf.rs/PR)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima