Društvene mreže gore zbog nove saradnje Balensijage i Kroksa: "Da li se oni šale ili nas ismevaju?"

Jedan od modela su popularne kroks papuče, ovoga puta sa štiklom, dok je drugi model u formi čizme sa debljim đonom

  • 1
Balenciaga Crocs

Foto: Profimedia/The Mega Agency

Luksuzni brend iz Pariza "Balenciaga" napravio je saradnju sa popularnim brendom "Crocs" i kreirao popularne kroksice na štiklu, ali i kao čizme. Ova vest je naišla na podeljena mišljenja u javnosti - dok su neki užasnuti idejom, drugi ne mogu da dočekaju da nabave par za sebe.

Jedan od modela su popularne kroks papuče, ovoga puta sa štiklom, dok je drugi model u formi čizme sa debljim đonom.

Oba modela obuće bi trebalo da budu u ponudi od 2022. godine, još uvek se ne zna koliko će koštati, a moći će da se nađu u nekoliko boja.

Prethodni put kada su Balensijaga i Kroks sarađivali, za "kroksice" je bilo potrebno izdvojiti nešto manje od 700 evra, umesto 46 koliko koštaju obične papuče ovog brenda.

Najava ovih modela naišla je na podeljene reakcije javnosti, pa su neki od korisnika društvene mreže Tviter iste okarakterisali kao potpuno nepotrebnu, dok su drugi rekli da jedva čekaju da nabave par za sebe.

Balenciaga Crocs

Foto: Profimedia/The Mega Agency

- Šta pokušavaju sa ovim - pitala se jedna žena, dok je druga dodala da voli da nosi kroks papuče, ali da je ovakva saradnja potpuno nepotrebna.

- Šta nije u redu sa ljudima u Balensijagi? Ne mogu da se odlučim da li se oni šale ili ismevaju ljude koji će kupiti ove cipele - pitala se jedna devojka, dok je bilo i onih kojima su se dopale.

- Hoću ih što pre - rekla je jedna devojka, dok je druga ponudila i nagradu onome ko je obavesti kada može da ih nabavi.

Demna Gvasalia, kreativni direktor brenda Balensijaga i Kristofer Kejn, kreator popularnih kroksica su 2017. godine napravili saradnju, a model koji su tada kreirali dobio je epitet "najudobije obuće na svetu".

- Inspirisao nas je Crocs i radili smo na tome da ih napravimo u Balenciaga varijanti - rekao je Demna tada za francuski Vog.

- Nije nemoguće spojiti ova dva brenda, ukusi su veoma različiti i to je subjektivna kategorija - zaključio je on tada.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Ahaha

    10. jun 2021 | 13:23

    Ja nista ruznije nisam videla. To sto je nesto brendirano ne znaci apriori i da je kvalitetno i lepo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA