7

Obične žene otkrivaju trikove koji su im pomogli da smršaju bez skupih praškova i ličnog trenera

Saveti za mršavljenje često nam se čine apsurdnim i beskorisnim

kilogrami, visak kilograma, tezina, gojaznost
Foto: Pixabay

"Jedite ovo" ili "pijte onoB" često nije dovoljno kao savet jer neretko ne možemo da dođemo do određenih namirnica koje nam se savetuju za gubitak suvišnih kilograma.

Najbolje savete možemo da dobijemo od drugih žena koje sebe smatraju “običnim smrtnicama”, nisu influenserke i nemaju nikakve koristi od reklamiranja skupih praškova i preparata. Neke od žena odlučile su da otkriju kojim se trikovimja one koriste kako bi bile zadovoljne slikom u ogledalu.

Izbegavajte hranu koja vam je okidač

Napravite zdravu verziju čipsa od jabuka. Foto-ilustracija: Pixabay.com

Kesice čipsa, perece, slatkiši - sve to mora da leti napolje! Ukoliko znate na koje ste grickalice ili slatkiše slabi nemojte da ih uopšte držite u kući.

Zapisujte sve

Vodite dnevnik ishrane i u njega unosite sve što ste pojele u toku dana pa ćete tako moći da pratite i kalorije, ali i da vidite koliko zaista grickate između obroka.

Nađite neku podršku

Društvene mreže mogu da vam mnogo pomognu u procesu mršavljenja. Zapratite neke fitnes instruktore ili zagovornike zdravog načina života.

Obratite pažnju na veličinu porcije

Obratite pažnju šta vam se i u kojoj količini nalazi na tanjiru. Potrudite se da odnos proteina i ugljenih hidrata bude u skladu sa vašim ciljevima.

Kuvajte sami svoju hranu

Spremajte sami vaše obroke kod kuće. Foto: Pixabay.com

Istraživanja pokazuju da ljudi koji sami kuvaju sebi hrani imaju manje šanse da budu gojazni.

Ne izbacujte iz ishrane vlakna i masti

Vlaknima treba vremena da se svare u vašem želucu, pa ćete duže biti siti. Odličan izvor vlakana su cela zrna žitarica, povrće i voće.

Nemojte da vam odlazak u teretanu bude obaveza

Kada imate višak kilograma odlazak u teretanu može da bude veoma stresan. Možete i da vežbate kod kuće dok se ne osetite spremnim da nastavite trening u teretani.

Ubacite tegove u vaš režim vežbanja

Kako biste izgubili kilograme potrebne su vam neke aerobik vežbe, ali i trening snage. Težina vam omogućava da izgradite i sačuvate mišiće koji su važni za metabolizam.

Izazovite sami sebe tako što ćete se prijaviti za neku trku

Postavite sebi cilj i ne odustajte. Foto: Marko Jovanović

Prijavite se za maraton ili polumaraton i trenirajte kako biste uspeli da ga istrčite.

Ne odričite se vaših omiljenih poslastica zauvek

Male greškice će vam pomoći da ne budete depresivni, pa svakog dana sebi dozvolite nešto što volite, ali se ograničite na 150 kalorija.

Imajte uvek plan

Pre nego odete negde na večeru pogledajte šta taj restoran nudi i odlučite unapred šta ćete da jedete.

Držite se rutine

Mnogo različitih promena u ishrani može da utiče loše na vaše telo i zdravlje. Jedite isti zdravi doručak svakoga dana i sačuvajte promene za vikend.

Dodajte neke stvari u vaš život nemojte ih samo sebi uskraćivati

Dodajte u vaš dan male rituale koji se tiču lepote ili opuštana i praktikujte ih dok ne postanu navika.

Pazite na voće i povrće koje jedete

Imajte meru i kada j evoće i povrće u pitanju. Foto: pixabay.com

Ove namirnice su izuzetno zdrave, ali ni sa njima ne treba preterivati. Uvek vodite računa o tome koliko čega unosite u organizam.

Popijte nešto osvežavajuće odmah pošto ustanete

Svakog jutra popijte čašu tople vode sa limunom i malo meda ili jabukovog sirćeta. Ovo će vam pomoći da započnete dan i budete hidrirani.

Probajte post

Predlažemo vam da odredite period posta i period u toku dana kada ćete moći da jedete. Neka to bude od 10 do 18 časova i rezultati neće izostati.

Nemojte se osećati loše što nekad nešto odbijete

Ako vas neko nagovara da jedete ili vam nudi neki kolač i tortu, nemojte da se osećate loše ako odbijete zato što ste na dijeti ili samo ne želite da unosite kalorije kada niste gladni.

Pronađite način da sebe častite hranom

Častite se, ali oprezno. Foto: PIxabay.com

Mnogi žel eda pojedu nešto što vole ili je zabranjeno na kraju dana kako bi se osećali bolje. Nađite neku zdravu namirnicu koja može da vas usreći i konzumirajte je u ograničenim količinama.

Neka vaš frižider bude zona zdrave hrane

Ukoliko želite da uspete, izbacite iz frižidera sve što ne bi trebalo da se nađe na vašem tanjiru. Imajte male porcije humusa, šargarepe i krastavčica ukoliko osetite iznenadni napad gladi.

(Telegraf.rs/womenshealthmag.com)

Tagovi: Dijeta, Kilogrami, Mršavljenje

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

Komentari (7)
Poređaj komentare:
  • Ј
    Јелена

    Сви причају о мршављењу, има ли неки текст који би се бавио тиме како да се неко угоји... Ево ја нпр., "висока" сам 163 а "тешка" 47 кг и то је мршаво, а ја хоћу бар једно пет кила више. Једем као 🐷 и ништа, а довољно је да два, три дана не једем нешто много и одмах смршам. И тако у круг. П. С. Немам пантљичару ☺️ Ето, сад сам вам то испричала, бар ми је лакше хехехе. Благо вама буцкицама 😍

Kontraceptivna pilula ipak može da se uzima svaki dan, a pauza je smišljena kako bi se usrećio papa

Roditelji su ga napustili jer je bio previše ružan za njih, ali njegov život danas niko nije mogao ni da zamisli (FOTO)

Napravite jeftini napitak koji će vas rešiti lošeg zadaha i učiniti da svaka neprijatnost nestane (RECEPT)

Evo zašto i dalje kašljete, iako vas je prošla prehlada

600 žena u Srbiji godišnje umre od raka grlića materice, a mi još ne koristimo vakcinu koja uveliko postoji

Ova salata pomaže da vam mozak bolje radi - tvrde nutricionisti

Seks treba meriti po kvalitetu, a ne po kvantitetu, ako želite da uživate do maksimuma

Boja vaših noktiju otkriva u kakvom je stanju vaše zdravlje i preti li vam smrtonosni melanom

Gorka, slana ili kisela: Hrana koju jedete utiče na ukus vaše sperme, a samo ova ga poboljšava

Nova antistres terapija stiže nam iz Kine i potpuni je hit u svetu

Eksperti smislili jelovnik: Ovo je hrana koja će spasti planetu

Ovih 10 vrsta soli može da utiče na vaše zdravlje - evo koje mogu da vam produže život, a koje samo začine jelo

6 uzroka bola i trnjenja u stopalima koje nikako ne smete ignorisati

"Žene prestanite da stavljate peršun u vaginu": Doktori upozoravaju da "čudotvorna" metoda može da bude smrtonosna

Ovi delovi vašeg tela nikada ne prestaju da rastu, a nisu kosa i nokti

Sve što vam treba za miran san je neki od ovih super napitaka

Osobe koje stalno zaboravljaju stvari su veoma posebne zbog jedne stvari koju tada radi njihov mozak

4 situacije u kojima nikako ne biste smeli da pijete kafu

Ukoliko imate ove simptome dok pijete zeleni čaj budite sigurni da uništavate svoje telo i zdravlje

Ovo su stvari koje najinteligentnija žena na svetu radi kako bi smršala

Stres može da se uoči jednim pogledom u oči - veličina zenica otkriva koliko smo otporni na njega

Upravo je proglašena najveća opasnosti po naše zdravlje u 2019. godini - i u pitanju nije bolest, već nešto podjednako smrtonosno

Otkriveno koliko zaista bole menstrualni grčevi - i najsličniji su ovom opasnom problemu

Evo zašto žene žive duže: Ubrizgavao je sam sebi spermu u rame kako bi se rešio bola, a onda su ga stigle posledice

Jedna stvar koju bukvalno dodirujete svaki dan u prodavnici može da izazove rak

Rat zbog mikropenisa: Muškarci su u šoku, žene tvrde da je potpuno normalan, a evo šta kaže nauka

Evo kako horoskopski znak određuje kakvo će biti vaše zdravlje

Najbolji saveti za trčanje zimi: Sve što vam treba za dobar trening kada je napolju minus

Bol u zadnjici može da bude posledica ozbiljnog zdravstvenog problema

Evo šta tačno znači kada vam se pije nešto gazirano

Dijeta koja zabranjuje 9 ključnih namirnica je postala hit - a dozvoljeni su pivo i vino

Poznata pevačica se podvrgla tretmanu "struganja" vagine za koji mnogi lekari kažu da može da dovede do raka

Znakovi koji otkrivaju da vaš grip može da bude smrtonosan

Eksperti odlučili: Ovo je najgora, a ovo najbolja dijeta za 2019.

Usne, nokti, grudi i kukovi - evo kako vaš izgled može da vas upozori na opasne bolesti

Evo koliko daleko morate da stojite od bolesne osobe da biste izbegli da vas zarazi gripom

5 vrsta alkoholnih pića koje su dobre za zdravlje i jedna koju ne biste trebali ni da pomirišete

Jela je jedan obrok dnevno i nakon samo 7 dana primetila je 5 velikih promena na svom telu

Jedan savet psihologa je dovoljan da prestanete da pušite, iako ste mislili da je to nemoguće

Čokolada je bolja od sirupa za kašalj - tvrde doktori

Sve o urođenom deformitetu kičmenog stuba, poremećaju od kojeg je preminuo dečak (15) u Tiršovoj

Ugljeni hidrati bogati vlaknima smanjuju rizik od kardiovaskularnih oboljenja i prerane smrti

/
<% galerijaAlt  %>