• 0

5 koraka za brže mršavljenje – požurite, leto se neće skoro završiti

Verujte da je moguće, ali morate biti odlučni i rešeni da se pridržavate svih navedenih koraka do kraja!

  • 0

Skoro da ste uspeli osloboditi se viška kilograma, ali vam fali još samo par kilograma da budete baš zadovoljni? Možda vam ipak treba malo više?... ili možda tek sada shvatate da su sladoled i primaljive letnje poslalistice ipak uzele danak i odrazile se na vašu kilažu?!

Kako rešiti efikasno problem viška kilograma što je brže moguće?!

Višak kilograma koji vaga pokaže može imati različite uzroke: može biti posledica nagomilavanja viška vode u orgnizmu, a može biti prosto uvećanje masnih naslaga. Kod žena uglavnom, ključni faktori koji dovode do viška kilograma su: usporen metabolizam, nagomilavanje tečnosti, neredovnan i prekomeren unos hrane, hormoni i hormonski disbalans.

Da bi što lakše i brže zaista smršali, treba da znamo i razumemo sledeće:

- nedostatak fizičke aktivnosti, nedovoljno redovnog sna i primena brzih i rigoroznih dijeta „na svoju ruku“ usporavaju metabolizam
-
hormonski status žene, hroničan stres, nakupljanje toksina u orgnizmu, kao i neke zdravstvene tegobe utiču na zadržavanje viška tečnosti u organizmu
- neredovna ishrana (preskakanje obroka), prekomeren unos hrane, nepravilno kombinovanje namirnica (napr. proteini + skrob – meso + krompir/hleb), unošenje šećera odmah nakon obroka ili u kasnimpopodnevnim/večernjim časovima – svi dovode do taloženja viška masnoća

Dijeta, mršavljenje, gubitak kilograma, kilogrami

Foto: Profimedia/Alamy

Uticaj loših navika u ishrani reflektuje se i na povećanje apetita! Dakle, šta nam je činiti kako bi se efikasno rešili neželjenog viška kg?

Važno je da utičemo na više faktora istovremeno, i to:

- da izbacimo višak tečnosti iz organizma
- ubrzamo metabolizam
- navinknemo se na barem 3 redovna obroka
- unesemo dovoljno dijetetskih vlakana – važna su iz više razloga
- konzumiramo dovoljno tečnosti i uvedemo fizičku aktivnost – šetnja i brzo hodanje su takođe efikasni

Pojasnićemo još malo...

1. korak: rešiti se viška tečnosti
Nagomilavanje tečnosti definitvno jeste estetski problem. Utiče na to da se osećamo teže i tromije. Višak tečnosti za sobom nosi još jedan, veoma izražen, estetski problem – celulit! Višak vode je i zdravstveni problem, jer često ukazuje i na poremećaj rada bubrega. Višak vode je često u vezi i sa povećanim unosom i zadržavanjem toksina u organizmu. Zato je u prvim fazama mršavljenja važno uraditi detoksikaciju organizma. Kroz izbacivanje viška vode, uvodimo polako organizam i u fazu gubitka masnoće. Poznato je da postoje biljke čije dejstvo pomaže kod izbacivanja viška vode i toksina iz organizma, a to su: rastavić, breza, kleka i java čaj.

2. korak: ubrzati metabolizam i smanjiti osećaj gladi
Kada preskačemo obroke mi šaljemo poruku organizmu da nikad nije siguran da li će i kada ponovo dobiti „gorivo“ za preživljavanje (hranu). Orgnizam tada usporava svoj rad i čuva (skladišti) sve što unesemo od hrane, čak i kada je to manja količina. Još je gore, ako imamo samo jedan ili dva obilna i kalorična obroka – sve će biti uskladišteno u masno tkivo i te masnoće će se vrlo sporo razlagati i trošiti.

Šta da radimo kada smo u toj fazi?

Važno je da se „uobročimo“ i imamo barem 3 obroka (doručak obavezan, ručak i večera) dnevno. Na taj način šaljemo poruku organizmu da će imati redovno snabdevanje „gorivom“ i da ne mora da sve skladišti. Dajemo mu tako i signal da normalno troši tj. sagoreva ono što pojedemo. Poželjno je da pomognemo organizmu i unosom supstanci koje pomažu sagorevanje i razgradnju masnoće. Najčešće se u ishranu dodaju namirnice koje sadrže piperine, kapsainidine i gingerol. Oni pojačavaju potrošnju energije, a smanjuju apetit.

3. korak: redovan unos dijetetskih vlakana
Jedino rastvorljiva vlakna imaju snažne efekte na metabolizam. Vlakna vezuju vodu i hranljive materije, bubre i doprinose osećaju sitosti. Tako vlakna smanjuju apetit, normalizuju pražnjenje creva i doprinose smanjenju telesne težine - bez mnogo truda. Vlakno kao što je Glukomanan ima višestruki efekat na metabolizam i imunitet. Poznato je i vlakno pod nazivom Nutriose, koje ima snažan prebiotski efekat.

4. korak: hidratacija organizma – dovljno, ali ne i previše tečnosti!
Dovoljan unos vode (1 – 2 litra dnevno) je važan da bi se naš metabolizam pokrenuo. Kroz tečnost lakše izbacujemo toksine iz organizma. Dovoljno vode treba unositi i da bi naš sistem za probavu mogao normalno da radi. Unos tečnosti je bitan i kada smo fizički aktivni, zbog znojenja.

5. korak: vežbanje, hodanje, plivanje, fitness, boks – šta god vam se čini ok, samo pokrenite se!
Nekima fizička aktivnost teško pada, nekima ne, ali važno je da to postavimo sebi kao prioritet. Vreme neće biti izgovor, a rezultati i dobar osećaj nakon vežbanja će biti dodatna stimulacija.

Da li se pomislili ja ovo sve ne mogu, još da odmah sve to započnem – nema šanse!

Verujte da je moguće, ali morate biti odlučni i rešeni da se pridržavate svih navedenih koraka do kraja!

Kako najlakše sprovesti sve ove korake? Kome da se obratim za pomoć?

Herbafast detox

Foto: Promo

Jedan od brendova koji dugo postoji na našem tržištu, a koji može pružiti podršku kroz sve navedene korake je svakako Herbafast!

1. Korak započinjemo proizvodom Herbafast detox, koji doprinosi eliminaciji viška vode iz organizma. Već prvih dana primene su primetni rezultati.
2. Korak nastavljamo primenom kapsula Herbafast Lady, koje doprinose ubrzavanju metabolizma, razgradni masnoća i smanjenju apetita.
3. Korak sprovodimo primenom proizvoda Herbafast fiber - najukusnija vlakna sa aromom jagode, limuna ili čokolade, koja će obezbediti apsorpciju ugljenih hidrata i masnoća i obezbediti njihovo postepeno oslobađanje, čime nivo šećera u krvi čini konstantnim i sprečava nagle osećaje gladi. Pritom reguliše normalnu probavu i dodatno doprinosi boljem imunitetu organizma.
4. Korak ne smemo da zaboravimo! Olakšaćemo redovan unos tečnosti, ako uvek uz sebe imamo flašicu vode – na radnom stolu, u fitness klubu, u parku...
5. Korak će nam podržati Herbafast akademija, u okviru koje ćemo dobiti plan ishrane i vežbanja kao podršku i pomoć

Izgovora više nema, samo je potrebno volje i najbliža apoteka sa Herbafast paketom – požurite, jer uskoro možete ostati bez viška kilograma!

(Telegraf.rs/PR)

Komentari

Preporuka sa Weba

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima