Ponižena u najvećem bolu: "Na maminoj sahrani su mi rekli da sam debela, evo šta sam uradila"

Dok je u suzama stajala nad majčinim grobom, doživela je uvredu zbog koje je odlučila da promeni život iz korena

Velšanka Pola Danijer je u najbolnijem trenutku donela odluku koja će joj promeniti život. Ova 47-godišnjakinja je na sahrani majke doživela veliko poniženje koje ju je otreznilo. Odlučila je da preuzme kontrolu nad svojim životom.

Na majčinoj sahrani u avgustu prošle godine, dok je u suzama stajala nad tek zakopanom rakom, prišla joj je kuma i rekla:

- Jesi li ikada pomislila da bi mogla da izgledaš jednako dobro kao i tvoja ćerka, samo kada se oslobodila tih suvišnih kilograma

strije, celulit, oziljak, oziljci, koza posle porođaja, trudnoće, gojaznost Foto: Shutterstock

Poniženje koje je osetila u tom trenutku, otreznilo je.

- Iznenadila me i povredila svojim komentarom. Moja kuma je oduvek bila vrlo iskrena, ali nisam očekivala da će mi nešto tako reći na sahrani. Bila sam potpuno skrhana bolom zbog mamine smrti koja se dve godine borila se s tumorom na mozgu - otkrila je u ispovesti ova majka četvoro dece i dodala da je jedan od razloga njene gojaznosti bila i briga o bolesnom roditelju - Sve to me je jako iscrpelo, a bila sam i na operaciji kolena zbog koje sam postala vrlo neaktivna, više sam jela i dobila na težini.

Začarani krug letargije i neprestanog prejedanja učinili su da "nagura" kilažu do drastičnih 120 kg. Nakoliko meseci posle mamine sahrane, još uvek osećajući poniženje i stid zbog kuminih reči, odlučila je da okrene novi list. Počela je da drži 1:1 Kembridž dijetu.

Za godinu dana "skinula" je bukvalno trećinu svoje telesne težine. Uz  dosta odricanja i disciplinovano se pridržavajući jelovnika oslabila je neverovatnih 38 kilograma.

dijeta, bolnička dijeta, mršavljenje Foto-ilustracija.pixabay

- Svaka prepreka bila je novi izazov. Niti rođendanske torte, svadbene gozbe, ni letnji odmori nisu me zaustavili u nameri da smršam.

Veliku podršku dobijala je od porodice, supruga Sema, ćerke Beatrise i sinova Gebrijela, Magnusa i Alfreda. Ćerka, s kojom ju je kuma uporedila, bila je posebno ponosna na majčin uspeh.

- Moja ćerka kaže da je zaista ponosna na mene. Otkako sam izgubila višak kilograma mnogo više uživam u porodičnim okupljanjima jer se prijatnije osećam u sopstvenoj koži. Svaki put kada bi ljudi primetili da sam smršala, to mi je davalo novi podstrek da nastavim i da ne odustanem. Osmeh mi se vratio na lice i ne silazi s njega - kaže Pola.

A evo kako je izgledao jedan dan Poline ishrane pre nego što je oslabila:

Doručak: slatke žitarice i tost

Pre ručka: keks

Ručak: sendviči, viršle, keks i kolači

Pre večere: grickalice i/ili orašasti plodovi s vinom

Večera: ogromne porcije brze hrane s desertom

Keks Foto: Shutterstock

A evo šta danas jede:

Doručak: zobena kaša

Ručak: supa i 1 voćka

Večera: meso s roštilja ili riba s povrćem (ponekad testenina ili pirinač)

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.