Kvantna medicina – prevencijom ka ozdravljenju

Danas smo, više nego ikada, svedoci važnosti brige o zdravlju, redovnim kontrolama, sistematskim pregledima i generalnoj prevenciji bolesti. I pored svih modernih dostignuća, tradicionalna medicina ipak nije uvek u mogućnosti da otkrije sva skrivena i podmukla oboljenja pre nego što ona prerastu u ozbiljan zdravstveni problem. Zbog toga se poslednjih godina mnogi naučnici i lekari okreću Kvantnoj medicini kao medicini budućnosti

As Medicus Foto: As Medicus

Šta je Kvantna medicina

Kvantna, ili Kvantno-informaciona, medicina predstavlja inovativan i jedinstven metod prevencije, dijagnostike i lečenja raznih oboljenja ljudskog organizma. Za razliku od standardne medicine koja se bavi specifičnim aspektima čovekovog tela, deli organizam na sisteme i posmatra ih kao međusobno nezavisne, Kvantna medicina sagledava čoveka kao celinu. Cilj nije izlečiti samo deo, već uspostaviti balans u čitavom organizmu.

Znanja iz kvantne fizike, biofizike, elektronike, kao i drevnih i modernih metoda istočne i zapadne medicine stopila su se u ovu jedinstvenu medicinsku granu koja, uprkos tome što je relativno nova, svakim danim prikuplja sve više poštovalaca širom naučnog i medicinskog sveta. Ovaj vid integrativne medicine omogućava visok nivo preciznosti u dijagnostikovanju, prevenciji i lečenju širokog spektra bolesti, akutnih ili hroničnih.

Zahvaljujući unikatnom pristupu i inovativnim metodama, Kvantna medicina može da uoči promene u ćelijama organa koji na standadnim aparatima poput ultrazvuka, skenera ili magnetne rezonance, izgledaju potpuno zdravo. Bolest se može otkriti već u ranim fazama njenog nastanka, pre nego što su laboratorijske analize i ispitivanja u mogućnosti da pokažu prisustvo oboljenja. Ovako rana dijagnostika daje veću verovatnoću brzog, uspešnog i potpunog ozdravljenja pacijenta. Zbog toga ni ne čudi što Kvantna medicina polako ali sigurno osvaja svet.

Bezbedan i sveobuhvatan pristup lečenju

Bolest retko dolazi sama, već češće ona predstavlja skup problema ili disbalansa koji pogađaju različite delove čovekovog organizma. Klasična medicina leči određeni zdravstveni problem, zbog čega daleko kaska u odnosu na opširan pristup koji nudi Kvantna medicina. Čovek se posmatra kao jedinstvo i zato je važno da svaki aspekt organizma bude u savršenom balansu koji nazivamo zdravljem.

Aparati Kvantne medicine ne emituju štetna zračenja, neinvazivni su, i potpuno bezbolni i bezbedni za pacijenta. Najmoćniji aparati Kvantne medicine, poput Termovizijskog i Biorezonantnog skenera traže promene u međusobnoj komunikaciji između ćelija i organa, tj. njihovoj idealnoj frekvenci, do koje se dolazi uticajem raznih spoljašnjih i unutrašnjih faktora.

Termovizijski skener je poseban aparat čiji rad se zasniva na činjenici da svako oboljenje organizma menja temperaturu čovekovog tela ili konkretnog organa. Stoga, ovaj aparat analizira infracrveno zračenje i promene temperature čovekovog organizma koje nastaju kao rezultat patoloških procesa. Nakon pregleda dobija se termogram, tj. toplotni „portret“ čoveka, koji prikazuje područja smanjene ili povećane temperature u čitavom pacijentovom organizmu. Time se jednostavno može uočiti postojanje narušene funkcije određenih organa i zaključiti da li su promene upalne, degenerativne, benigne ili maligne prirode, daleko pre nego što to metode klasične medicine mogu pokazati. Termovizijskim skenerom moguće je uočiti preko 200 oboljenja u njihovoj najranijoj fazi.

Drugi najznačajniji aparat Kvantne medicine jeste Biorezonantni skener. Ovaj aparat za samo sat vremena daje 3D prikaz kompletnog čovekovog organizma, bez ubrizgavanja kontrasta  ili podvrgavanja invazivnim metodama poput gastroskopije i kolonoskopije. Biorezonantnim skenerom vrše se pregledi glave, vrata, grudnog koša, unutrašnjih organa poput srca, pluća, štitaste žlezde, zatim kompletnog gastrointestinalnog i urogenitalnog trakta, kompletne cirkulacije, inervacije kao i koštano-zglobnog sistema. Takođe, ovim pregledom moguće je uočiti prisustvo bakterija, virusa i parazita, testira se prisustvo alergena i intolerancija na hranu, kao i kvalitativna analiza krvne slike bez vađenja krvi.

As Medicus Foto: As Medicus

Organizam se leči sam

Ljudski organizam je sposoban da proizvodi sve neophodne elemente koji su potrebni za pravilan rad organa – od lekova protiv bolova i nesanice, diuretika, antibiotika, do lekova za smirenje. Međutim, kada telo ispadne iz balansa, pravilan način doziranja ovih elemenata se urušava. Zato se Kvantna medicina fokusira na ponovno uspostavljanje tog balansa pomoću MRT-a, Mikrorezonantne terapije.

Ovaj vid terapije je potpuno prirodan, bezbolan i čist, ne uključuje zračenje i nema kontraindikacije. Mikrorezonantna terapija vraća organizam u stanje balansa, i leči uzrok bolesti, a ne njene posledice. Ovakav holistički pristup terapiji različitih oboljenja obavlja se u poliklinici As Medicus, gde dr sci med Nina Sinicki i dr sci med Aleksandar Sinicki već dve i po decenije leče pacijente ovim jedinstvenim metodom.

Mikrorezonantna terapija uspešna je u 100% slučajeva lečenja akutnih oboljenja, a tretmani se vrše tokom 12 uzastopnih dana, svakodnevno po pola sata. Prema rečima lekara iz As Medicus dr sci med Aleksandar Sinicki, MRT je odličan izbor za lečenje kako specifičnih bolesti tako i multimorbiditeta – postojanja više istovremenih bolesti. Ovom terapijom leče se već postojeća oboljenja, ali i predispozicije i rizici za mnoge bolesti, što čini Mikrorezonantnu terapiju pravim metodom prevencije velikog broja zdravstvenih oboljenja.

Kvantna i tradicionalna medicina u službi otorinolaringologije

Pregledi, dijagnostika i lečenje širokog spektra oboljenja uha, nosa i grla vrše se savršeno izbalansiranom kombinacijom metoda klasične i Kvantne medicine. Funkcionisanje i zdravlje ova tri organa međusobno su povezani, te problemi u radu jednog od njih mogu biti indikator oboljenja nekog od ostalih organa.

Zbog toga je ključno da ako uočite probleme sa uhom, grlom ili nosem, zakažete pregled kod specijaliste otorinolaringologije kako biste dobili kompletnu i preciznu sliku zdravlja Vaših organa. Klasična i Kvantna medicina zajedno mogu pomoći u dijagnostici i terapiji slušnih i govornih poremećaja kod dece, akutnih i hroničniih oboljenja uha, gubitka sluha, otežanog disanja, i mnogih drugih otorinolaringoloških problema.

Poliklinika As Medicus nudi spoj Kvantne i klasične medicine u području otorinolaringologije, nudeći svojim pacijentima preglede iz oblasti audiometrije (ispitivanja kvaliteta i oštećenja sluha), timpanometrije (procena integriteta i pokretljivosti srednjeg uha i bubne opne) kao i određivanja slušnih aparata, ispitivanja centra za ravnotežu, fonijatrije (dijagnostika i terapija glasa i govora) i drugih specifičnih ORL intervencija.

Posebno je u rinologiji efikasno utvrđivanje postojanja alergija kao i lečenje alergijskih obolenja putem Kvantne - Mikrorezonantne terapije umesto antihistaminicima i kortikosteroidima koje nudi klasična medicina.

Neinvazivne i bezbedne metode pregleda i terapija, mogućnost ranog otkrivanja i najopasnijih bolesti, kao i objedinjen pristup koji zamenjuje odlaske kod bezbroj lekara i podvrgavanje različitim pregledima i lečenjima, zajedno čine Kvantnu medicinu medicinskim modelom budućnosti.

(Telegraf.rs/PR)

• Ja sam ja

7. septembar 2020 | 09:56

Bila kod njih pre 16god. Sve što mi je rekao doktor, a šta je video u ekranu (tada je bio ekran a ja u donjem vešu ispred ekrana)sve sam kasnije ispitivala jedno po jedno i ispostavilo se da je 100% sve tako kako mi je i rekao doktor!!

• Mara

7. septembar 2020 | 10:09

Pre par godina sam bila njihov pacijent i imam samo reci hvale. Mozda za nas Balkance nesto drugaciji nacin poimanja medicine (naucili smo odmah da nam daju lekove za sve i svasta). Preporuka od srca.

• Peter

7. septembar 2020 | 12:09

Samo nam niste naveli cenu pregleda i lečenja.Znam da ništa nije skupo kad je zdravlje u pitanju,ali većina ljudi živi od danas do sutra u ovoj državi.