• 0

Hrana koja će vam dati snagu za novi dan: Najbolji doručak pre odlaska u teretanu

, Telegraf

Da biste u teretani ili na bilo kojoj drugoj fizičkoj aktivnosti koju praktikujete postigli maksimalne rezultate, morate da obratite pažnju na ishranu

  • 0
Musli jogurt voće med

Foto: Pixabay

Jedan zdrav obrok ne može  da doprinese zdravlju organizma, ako nam je ostatak ishrane loš.

Stoga, celodnevna ishrana mora da bude u potpunosti izbalansirana.

- Obrok mora da bude dva do tri sata pre odlaska u teretanu, a ako je neka užina u pitanju obrok može da bude sat, sat i po pre samog treninga - kaže za Telegraf nutricionista Marija Đurković.

Pre svega, potrebno je redovno unositi hranu koja će vam obezbediti dovoljno energije kako bi trening bio efikasan, a koja vas neće ostaviti gladnima, niti vam preopteretiti stomak.

Ne plašite se da dva sata pre treninga pojedete lagan obrok, bogat složenim ugljenim hidratima, proteinima i zdravim mastima.

Fitnes, teretana, vezbanje, devojka u teretani

Foto: Shutterstock

Ne preskačite obrok posle treninga.

- Mnogi misle da će rezultat doći brže ukoliko ne jedu posle napornog treninga. Jako je bitno da u periodu od dva sata unesete dovoljan izvor proteina- poručila je nutricionista.

Ovu su neke od preporuka za doručak u ranim jutarnjim satima

  • Grčki jogurt, bobičasto voće i ovsene pahuljice
  • Pola banane sa kašikom putera od kikirija
  • Čaša ćeđenog voćnog soka
  • Tvrdo kuvano jaje i tost
  • Palenta sa feta sirom

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima