≫ 

Najgledaniji oglas koji su ruski hakeri objavili na Facebooku videlo preko milion korisnika

Jedan post na Facebooku uspeo je da prevari preko milion ljudi

  • 0

Najuspešnija reklama na Facebooku koja je rekalmirala grupu "Back the Badge", promovisala je podršku hrabrim policajcima i uspela je da prevari više od 1.334.000 ljudi.

Facebook sprema masivnu reorganizaciju - sve se deli na 3 ključne stvari

Zapravo se radilo o grupi koju je pokrenula Agencija za istraživanje koja je objavila više od 80.000 postova koji su se ticali odbrambenih problema u SAD-u. Grupa se predstavljala i kao skup aktivista koji podržavaju ljude crne boje kože i Trampa, ali je bilo reč o lažnoj podršci policiji.

Foto: Flickr/ iLikeSpoons, pixabay.com/ Korisnici su bili izloženi oglasima koji su uticali na nihove odluke u vezi glasanja.

Facebook je u saradnji sa zakonodavnim sistemom pokušao da dođe do podataka o tome kako su ovi oglasi plaćeni, koliko ih je ljudi videlo i kako su odgovorni kreirali ovu kampanju. Grupa je imala 111.113 pratioca pre nego je Facebook zaustavio kampanju. Oglas koji je postavljen 19. oktobra 2016. godine, samo 20 dana pre predsedničkih izbora u Americi, imao je 1.334.544 pregleda i 73.063 klikova.

Ovo je bio jedan od najgledanijih oglasa na Facebooku, a oglašivača je koštao 1.788,66 dolara. Oglas su mogli da vide svi koji su zainteresovani za policiju, službe za hitne slučajeve, šerife, ali i za udruženja žena u policiji. Pre nego su nadležni zaustavili oglas, Facebook je obavestio korisnike da su bili izloženi sadržaju. Kompanija je rekla da su ruski agenti potrošili ukupno 100.000 dolara na oglase.

VIDEO: Kako da zaštitite svoje podatke na Fejsbuku

(Telegraf.rs/cnet.com)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA