Zabušavanje na poslu uz Google i Facebook!

Prošle godine 69 odsto zaposlenih u SAD je jedan deo radnog vremena provodilo u dokolici, a u ovoj godini čak 89 odsto, uglavnom provodeći vreme u razonodi na društvenim mrežama

  • 2

Prošle godine 69 odsto zaposlenih u SAD je jedan deo radnog vremena provodilo u dokolici, a u ovoj godini čak 89 odsto, uglavnom provodeći vreme u razonodi na društvenim mrežama.

Anketa američkog sajta salary.com u kojoj je učestvovalo 750 čitalaca pokazala je da gotovo trećina zaposlenih, 31 odsto, na poslu potroši pola sata dnevno na odmor, a isto toliko njih čitav sat.

Čak 16 odsto anketiranih potvrdilo je da dva sata dnevno ne obavlja svoje radne zadatke tokom radnog vrema, šest odsto njih da tri sata dnevno ne radi ništa na poslu, četiri odsto da više od četiri sata provodi radni dan u dokolici.

Najveći broj anketiranih, njih 24 odsto u vreme radnog vremena, radi razonode, provodi na Guglu, a 23 odsto na Fejsbuku.

Na Linkedinu 14 odsto zaposlenih gubi vreme na radnom mestu, sedam odsto na Jahuu, dva odsto na Amazonu, dva odsto na Jutjubu, dva odsto na ESPN-u, jedan odsto na Tviteru.

Prema oceni 53 odsto anketiranih, male pauze u toku radnog vremena podižu produktivnost, dok je 20 odsto priznalo da nisu dovoljno zainteresovani za posao i da zbog toga prave pauze tokom rada.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA