GSP POOŠTRAVA USLOVE: Od jeseni ograničena vožnja i s markicom!

Putnicima sledi nova kategorizacija po pooštrenim uslovima i "ograničena" vožnja u novim tarifnim zonama, a u GSP "Beograd" smanjenje broja zaposlenih, tanje koverte s ličnim dohotkom i produženo radno vreme

  • 49

Javnom gradskom prevozu u Beogradu od jeseni sledi reforma koja bi trebalo da autobuse, tramvaje i trolejbuse postavi na zdrave noge, ali mere neće biti popularne. Putnicima sledi nova kategorizacija po pooštrenim uslovima i "ograničena" vožnja u novim tarifnim zonama, a u GSP "Beograd" smanjenje broja zaposlenih, tanje koverte s ličnim dohotkom i produženo radno vreme, pišu "Novosti".

Ovo su samo neke od mera koje će biti primenjene u cilju smanjenja rashoda Direkcije za javni prevoz, a koje je Skupština grada verifikovala nedavno usvojenom Odlukom o budžetu grada.

Prema rečima Jasmine Milošević, člana gradskog Veća zadužene za saobraćaj, poskupljenja cene karata neće biti, bar zasada. Ipak, izmene će se uvoditi postepeno do 2015. godine, a do tada ima dovoljno vremena i za promenu cenovnika.

- Korekcija besplatnih kategorija i pooštravanje uslova za ostvarivanje prava na besplatan i povlašćeni prevoz ne znači da će svi penzioneri koji su do sada koristili besplatnu ili povlašćenu kartu izgubiti to pravo. Kategorizacija će biti urađena u zavisnosti od socijalne karte, odnosno visine primanja. Na osnovu penzionog čeka dobiće besplatnu ili povlašćenu kartu, ili će platiti punu cenu. Poskupljenja neće biti, ali će morati da se usklađuju cene i nove kategorije u okviru postojećeg cenovnika - objašnjava Miloševićeva.

Jedna od mera podrazumeva i ograničavanje broja vožnji za korisnike personalizovanih mesečnih markica.

- Mesečne karte će biti ograničene, ali će njihovi korisnici imati dovoljan broj vožnji na raspolaganju. Markice će biti tako dimenzionisane da će sugrađani, osim za putovanje od kuće do posla, odnosno škole, imati na raspolaganju dovoljan broj vožnji kako bi otišli da obave i druge svoje potrebe - ističe Miloševićeva.

Planirano je i uvođenje dnevne karte za prvu zonu koja će važiti 24 časa od momenta ukucavanja, a još jedna novina je da će overa karata biti obavezna za sve korisnike.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Neko

    29. jun 2014 | 10:00

    Ne da cu da se svercujem kao i do sada, nego cu u svakoj prilici i na svaki moguc nacin da im pravim stetu! Pozivam na bunt protiv ogranicavanja kretanja! Sta je sledece, getoizacija i bodljikava zica?!!

  • natasa

    29. jun 2014 | 11:16

    DA LI SU BRE OVI NORMALNI!!!! SVE DO SADA SAM I MOGLA BAR MALO DA RAZUMEM. NE MOZEMO SE BOZITI DZABE TO STOJI. ALI DA MI NEKO OGRANICAVA KOLIKO CU PUTOVATI I STA CU RADITI I KUDA ICI. TO VEC PREVAZILAZI SVAKU MERU. ALI SVAKU!!!!

  • pera ilic

    29. jun 2014 | 11:15

    Ograničavanje kretanja koje se još usput i plaća. Ovo prvo su u Beogradu uvele SS trupe sredinom 20. veka.Ali nisu to isto i naplaćivanje. Poklon od bivšeg PPV-a, a sada PV.Oštri olovke i skupljaj stare poklopce i šerpe. Ne zaboravi i pištaljke, dok i njih ne ukinu!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA