0

Nagrade za marketing i humanost: Direct Media nagrađena i za volontiranje zaposlenih

U rekonstrukciji i ulepšavanju amfiteatra u otvorenom delu kompleksa ustanove socijalne zaštite "Dr Milorad Pavlović", učestvovalo je 50 zaposlenih u Direct Media sistemu

Posle osvajanja nagrada iz oblasti marketinga na najvećem regionalnom festivalu marketinških ostvarenja Sempl u Portorožu, Direct Media je nagrađena i za volonterski doprinos zaposlenih u 2017. godini.

Zaposleni Direct Media sistema osvojili su priznanje "Nagrada za korporativno volontiranje" u kategoriji "Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici" za rekonstrukciju amfiteatra na otvorenom u Dečijem selu u Sremskoj Kamenici.

U rekonstrukciji i ulepšavanju amfiteatra u otvorenom delu kompleksa ustanove socijalne zaštite "Dr Milorad Pavlović", učestvovalo je 50 zaposlenih u Direct Media sistemu. Nakon što je zamenjen dotrajali beton, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se spominju u himni Dečijeg sela. Istog dana je za decu u selu organizovana projekcija izložbe u virtuelnoj realnosti "Doživi Teslu" koju je kompanija poklonila Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.

Foto: Promo

Sama akcija uredjenja amfiteatra je trajala 8 sati, a za to vreme je ofarbano oko 400 kvadratnih metara amfiteatra, koji je pre toga Direct Media renovirala.

Zaposleni Direct Media volontiraju svake godine, a tokom prethodnih volonterskih akcija, uredili su su preko 1000 kvadratnih metara prostora u domovima u Zvečanskoj, prostor u Svratištu za decu ulice u Beogradu i proveli četiri meseca u osnaživanju žena i dece štićenika Sigurne kuće u Beogradu.

Foto: Promo

Nagradu za korporativno volontiranje dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje i Smart kolektiv, sa ciljem da se prepoznaju i promovišu najbolje volonterske prakse u kompanijama. Priznanje je dodeljeno u nekoliko kategorija, a dodeljeno je na ceremoniji u okviru CSR Foruma 2017, konferencije posvećenoj društveno odgovornom poslovanju.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Dečije selo, Direct Media, humanost, marketing, Nagrada, Portorož, SEMPL, Sremska Kamenica

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

RTS se opet zaigrao: Prvo vremenska prognoza, a sada i pravopisne greške

Otvorena peta konferencija #Digital2018 – Digitalizacija je imperativ naše budućnosti

Udruženje evropskih novinskih agencija složno: Gugl i Fejsbuk da plate autorska prava za sadržaje koje sada besplatno koriste

Gasi se poznati njujorški nedeljnik: Čuveni Vilidž Vojs prestaje sa radom posle 60 godina i tri Pulicera

TV VREMEPLOV, 2008: Ovo su bile najgledanije emisije, filmovi, serije, šou programi pre 10 godina! Rezultati su hit (VIDEO)

Nastavak umiranja štampe: Ugasila se novina posle 232 godina postojanja, ovo su razlozi

Italijanski novinar fascinantnim rečenicama objasnio kako je spinovanje u medijima odredilo sliku koju svet ima o ratu na Kosovu

60 godina RTS: Servis pristojne i normalne Srbije (FOTO)

RTS slavi važan jubilej: 60 godina postojanja javnog medijskog servisa Srbije

Krstić podneo ostavku u Upravnom odboru RTS-a, pa na Tviteru obrazložio zašto

Šest medijskih i novinarskih udruženja predalo zahteve Vladi Srbije (FOTO)

Dnevne novine u Nemačkoj gube čitaoce: 1,3 miliona ljudi manje ne čita štampu

Koliko košta sekund reklame pre početka RTS Dnevnika?

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)

Prvi sastanak predstavnika medija i premijerke Srbije: Nova medijska strategija u planu (FOTO)

Marketing stručnjaci na devetoj Direct Media Akademiji poručili: Inoviraj, ne imitiraj (FOTO)

Vreme je da se menja slika o ženama u medijima: Nažalost, mnogo su važniji dekoltei, nego ono što govorimo

Asocijacija medija traži da se u roku od 10 dana ponovo formiraju komisije za sufinansiranje medijskih sadržaja

Prošle godine je ubijeno 66 novinara, u Srbiji je napadnuto 92, a danas je Dan slobode medija

Reporteri bez granica objavili mnogo jak spot protiv lažnih vesti (FOTO) (VIDEO)

Ombudsman: Od početka godine 30 napada na novinare

Medijska strategija gotova do kraja godine? (FOTO)

Na Direct Media akademiji Jonas Kjelberg, jedan od osnivača Skajpa, govori: Kako je biti deo revolucionarne ideje

Počinje obračun sa lažnim vestima: Evropa hoće da iskoreni fake news na online platformama (VIDEO)