TAMNA MATERIJA ĆE UNIŠTITI ZEMLJU: Čekaju nas udari kometa i vulkanske erupcije?

Naučnici navode da na svakih 30 miliona godina Sunce, kao i planete koje se kreću oko te zvezde, prolaze kroz područje gde se nalazi tamna materija posle čega dolazi do određene reakcije, koja može izazvati haos na Zemlji

Nove istraživačke studije otkrivaju da kretanje Zemlje kroz Mlečni put može da objasni dramatične promene u istoriji. Kako navode naučnici, tamna materija bi mogla da bude odlučujući ključ u  budućnosti naše vrste. Ukoliko bi se naša planeta sudarila sa koncetracijom tamne materije, to bi dovelo do masovnog izumiranja u ovoj galaksiji.

Oni tvrde da će Zemlju u jednom trenutku zatrpati tamna materija, a onda će uslediti dodatno zagrevanje jezgra planete i geološke promene kao što su zemljotresi i vulkanske erupcije.

Profesor biologije Majkl Rampino na Univerzitetu Njujork istakao je da otprilike na svakih 26-30 miliona godina Zemlja prođe kroz fazu masivnog uništenja, koja istrebi oko 90 odsto živih bića na našoj planeti.

On tvrdi da su dinosaurusi istrebljeni pre 66 miliona godina, kada je jedna od tih faza bila u toku. Taj period se još naziva i K-T izumiranje, odnosno Kreda-Tercijar izumiranje.

Foto: Profimedia/Sciencephoto RM Foto: Profimedia/Sciencephoto RM

Abnormalna aktivnost vulkana, formiranje planina, ali i dramatične promene nivoa mora poklopile su se u istom periodu, navodi Rampion i objašnjava da bi tamna materija mogla da bude uzrok tih izmena, prenosi ''Sputnjik''.

Naučnici nagađaju da svemir čini oko 26 odsto tamne materije, koju ne možemo da vidimo. Ona jedino reaguje u dodiru sa atomskom materijom, koja nam je poznata.

Foto: AP/Tanjug Foto: AP/Tanjug

Tamna materija koncentrisana je i u našoj galaksiji, odnosno u Mlečnom putu. Naučnici navode da svakih 30 miliona godina Sunce, kao i planete koje se kreću oko te zvezde, prolaze kroz područje gde se nalazi tamna materija posle čega dolazi do reakcije. U slučaju naše planete, ta supstanca se akumulira na Zemljinoj kori, što dovodi do grejanja jezgra, geoloških promena i, na kraju, uništenja života.

Kada Sunce prolazi kroz taj ''galaktički disk'' gde se nalazi tamna materija, dolazi do promena u '''Ort oblaku'', što utiče na oslobađanje asteroida, od kojih neki mogu da pogode Zemlju i izazovu haos na našoj planeti, tvrde naučnici.

Foto: hdwallpapers.in Foto: hdwallpapers.in

(Telegraf.rs/ Izvor: dailymail.co.uk/ Foto-ilustracija)

• M.M

20. februar 2015 | 21:21

Po ko zna koji put. I naravno spasice nas ameri. Juuhhuuüu

• ВВП

20. februar 2015 | 21:18

Можда смо и заслужили...

• Dr. za rock and roll

21. februar 2015 | 00:29

I sad je tacno proslo 30.000.000 godina od zadnjeg puta pa ce da nas pogodi meteor. Ima njih koji nisu umrli zadnjih 30.000.000 godina sad pune rodjendan pa znaju. Precrtavali svaki dan na kalendaru.E muka mi je od tih koji racunaju milone i milijarde godina unazad-- treba njih malo na prinudni rad a ne da se samo kljukaju kafom i pecurkama placaju od poreza i ubedjuju nevine ljude i decu u njihove bolesne tripove.