Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vlasnik Model S
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vlasnik Model S

    26. septembar 2019 | 14:29

    Auto mi je non-stop uključen, 24×7×365+. Nema nikakav menjač, pa ni kvačilo - ni jedno ni drugo nisu potrebni, uvek je u istom, fiksnom, stepenu prenosa. Dakle, ne "uvek" nego "nikad" kvačilo.

  • Driver

    26. septembar 2019 | 11:08

    Proverim pomeranjem levo - desno da li je menjač izbačen i palim auto sa puštenim kvačilom jer nema potrebe da zamaram nogu kada sam već proverio da je menjač izbačen. Ručna je povučena ili je druga noga na kočnici, to je uvek tako iz bezbednosti i to je dovoljno da zadži auto da ne ode na bilo koji način. Kvačilo držim dok plalim kada je hladno jer tada zaista lakše startuje motor. Držim ga dok gasim auto jer prvo ubacim u brzinu pa onda gasim motor i auto je uvek u prvoj brzini kada je ugašen, ručna kočnica uvek spuštena. U suprotnom može biti problema. Automobile koji imaju plivajući zamajac treba gasiti pod kvačilom zbog trzaja motora pri gašnju, to vremenom oštećuje zamajac.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA