Audi A4 (B8, 2008-2015) jedan od najtraženijih polovnjaka: Ali ovo su skrivene mane koje koštaju!

M. R.
M. R.    
Čitanje: oko 3 min.
  • 0

Audi A4 je provereni predstavnik srednjeg segmenta premijum modela i pandan iz Ingolštata BMV seriji 3 i Mercedes-Benc C klasi. Model prethodne serije B8, koji se proizvodio od 2008. do 2015. godine, posebno je popularan na tržištu polovnih modela, a ima ih na desetine hiljada širom Srbije.

Međutim, treba biti veoma oprezan sa verodostojnošću kilometraže. Već smo analizirali prednosti i mane ovog poželjnog modela, a u nastavku su zvanične beleške o problemima, koji su rešeni standardnim radnjama u ovlašćenim servisima:

PROBLEM

Automatsko zatvaranje zadnjih vrata ne radi. Kodovi grešaka vezani za električna zadnja vrata su sačuvani u memoriji grešaka.

UZROK

Greška u softveru multifunkcionalnog kontrolnog modula.

POPRAVKA

Izvršite testove komponenti, elektronske i mehaničke testove (po potrebi) da biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Reprogramirajte multifunkcionalni kontrolni modul sa nadograđenim softverom.

PROBLEM

Grejanje zadnjeg stakla ne radi.

UZROK

Greška u softveru multifunkcionalnog kontrolnog modula. Popravka Izvršite testove komponenti, elektronske i mehaničke testove (po potrebi) da biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Reprogramirajte multifunkcionalni kontrolni modul sa nadograđenim softverom.

PROBLEM

Povremeno automatsko aktiviranje sirene alarmnog sistema. Kodovi grešaka vezani za senzor kvake vrata sistema „Ulazak bez ključa“ su sačuvani u memoriji grešaka. Kodovi grešaka povezani sa alarmnim sistemom čuvaju se u memoriji grešaka.

UZROK

Neispravan senzor(i) ručke vrata sistema „Ulazak bez ključa“.

POPRAVKA

Izvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) da biste eliminisali druge moguće uzroke. Ako se ne pronađe greška: Instalirajte modifikovane senzore ručke vrata sistema „Ulazak bez ključa“.

PROBLEM

Uređaji za upozorenje pomoći pri parkiranju aktivirani bez smetnji.

UZROK

Senzor(i) pomoći pri parkiranju nisu na mestu. Senzor(i) pomoći pri parkiranju kontaminiran(i) korozijom ili prljavštinom. Nepravilno postavljen nosač prednje registarske tablice.

POPRAVKA

Proverite kodove grešaka. Ako je potrebno, izvršite popravke. Proverite da li su senzori za parkiranje oštećeni, kontaminirani ili nepravilno postavljeni. Zamenite/popravite delove po potrebi. Proverite da li je nosač prednje registarske tablice pravilno postavljen.

PROBLEM

Loš hladan start na motoru 2,7 TDI. Kvar pri startu. Mogući sačuvani kodovi grešaka: P161A, P161B, P161C, P161D, P161E, P161F, P161G, P161H.

UZROK

Neispravni grejači. Rešenje: Ako su prisutni kodovi grešaka, instalirajte nove grejače.

PROBLEM

Neuobičajena buka iz područja pumpe rashladne tečnosti motora u praznom hodu.

UZROK

Vazduh u sistemu za hlađenje.

POPRAVKA

Oduvajte sistem za hlađenje nekoliko puta. Pokrenite motor. Ako je buka i dalje prisutna: Zamenite pumpu rashladne tečnosti motora.

PROBLEM

3.2 FSI Indikator kvara motora (MIL) svetli. Mogući sačuvani kodovi grešaka: P0016, P0017, P0018, P0019. Mali gubitak snage motora.

UZROK

Nepravilno podešavanje reluktora senzora položaja bregaste osovine (CMP) i usisnog bregastog vratila na grupi cilindara 1. Kontaminacija aktuatora položaja bregastog vratila (CMP) i mehanizma.

POPRAVKA

Ako je prisutan kod greške P0016: Proverite podešavanje senzora senzora položaja bregastog vratila (CMP) i usisnog bregastog vratila na bloku cilindara 1.

Ako referentne oznake nisu poravnate, zamenite bregasto vratilo. Ako su reluktor senzora položaja bregastog vratila (CMP) i usisnog bregastog vratila na bloku cilindara 1 poravnati, uklonite odgovarajući aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i proverite da li ima kontaminacije.

Očistite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno. Ako je prisutan DTC P0017: Uklonite aktuator položaja bregastog vratila izduvnih ventila (CMP) na bloku cilindara 1 i proverite da li ima kontaminacije.

Očistite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno. Ako je prisutan DTC P0018: Uklonite aktuator položaja bregastog vratila (CMP) usisnih ventila na bloku cilindara 2 i proverite da li ima kontaminacije. Očistite aktuator položaja bregaste osovine (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Ako je prisutan DTC P0019: Uklonite aktuator položaja bregaste osovine izduvnih gasova (CMP) na bloku 2 i proverite da li ima zagađenja. Očistite aktuator položaja bregaste osovine (CMP) i kućište aktuatora ako je potrebno.

Obrišite DTC-ove iz memorije grešaka ECM-a.

(Telegraf.rs / Autoportal)

Video: Jezivi snimak čoveka koji snima imovinu Lune i Marka dok su oni na odmoru

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA