Napolju je 40, mislite da ne treba grejati motor u mestu: Ekspert za automobile šokira, zapamtite ovaj savet
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Rambo
Prvo radna temperatura sus motora je različita za benzinca za dizel motor. Za benzinca je 70⁰ , za dizel je 75⁰ . Ni za jedan motor radna temperatura nije 90⁰, jer to je približna temperatura otvaranja termostata i rada glavnog ventilatora. Izuzetak su pojedini benzinski motori posle 2000-tih , koji otvaraju na 103⁰ , jer antifriz kuva na većoj temperaturi. Primer Astra H benzinac. Drugo materijali motora nisu isti. Nije isti materijal starih motora mrcina i ovih novih koji su lakši za duplo zbog xxx mešavina materijala . Ovim novijim motorima od 2000- tih čak i smeta rad u mestu duži od 10 sekundi a kad rade u leru na spoljnjim temperaturama većim od 35⁰ i pustite klimu odmah upale ventilator klime , jer se veoma brzo greju. Ne bih dalje ali gospodin je ok jedino za automobile iz prošlog veka .