Kakva glupost,pa niko sa autoputa ne gasin odmah autonsem ako nema kuću na samom autoputu.Takođe turbina se pali na određenom broju obrtaja pa tako sem ako ne krećete sa 3000 obrtaja nema problema.Sve ovo važi za stare automobile.Uostalom ko ima start stop sistem i sam zna da kad auto ugasi motor da u pozadini rade mnogi uređaji.Pa nije niko lud da napravi sistem kojim će da ošteti auto i delove istog
Dobar savet za sva vozila sa motorima na unutrašnje sagorevanje a pogotovo dizele! Motor je dosta agilniji i lepše radi kad se zagreje malo na leru! Taj vremenski interval koliko dugo treba da radi na leru zavisi od spoljne temperature, što je hladnije više vremena treba da radi! Što se tiče povećane potrošnje zbog rada u leru ono od prilike iznosi 2-2,5 litara na SAT vremena rada!
A oni na auta ugradjuju start stop sistem i kako stanes on se ugasi !? Pa ko je onda ovde lud ,sto to stavljate na auta ? Ja cim sednem to iskopcam em steti anlaseru em akumulatoru a cim cu stojati duze normalno da cu ga ugasiti jbg !
Kakav starstop ljudi to je katastrofalna fungcija...kao ekologija ovo ono isto kao dpf čuva ekologiju i posle regeneracija i opet sve ode u atmosferu glupost. A zamturbinu možda leti minut pre vožnje ali zimi 3min mora ulje da se razredi prilokom zagrevanja a posle vožnje još važnije 3 do 5min nek radi ništa neće potrošiti. Ako ugasimo em se krive lopatice turbine em to ulje što ostane u usijanoj turbini dehradira skroz znači pregori i posle ništa od podđazivanja motora. To je samo deo ulja ali tako često radite i celo ulje izgorelo...ima još ali logično je sami razmislite ako vam kažu u servisu nema tu šta samo vozi ne čekaj pa zato što prodaju turbine auto brže ode pa kupiš nov i tako
Sta mislis koliko vremena treba da ulje iz kartera dodje do svih delova za podmazivanje u motoru?Na instrument tabli ima jedna lampa koja se upali crveno kad pritisak ulja u motoru je mali ili senzor pritiska ulja ne valja.Ali kad palis motor ona se odmah ugasi tako da je ulje vec svuda stiglo u motoru i podmazuje.Zbog toga i postoje razlicite vrste ulja zbog razlicitih karakteristika motora.Pojma ti nemas.
Nisi u pravu podmaže se motor za 30sekundi ali turbo ne jer ima jako mali protok ulja i još toga ima ulje na 0 stepeni C ima jednu gustinu a na 40 drugi ne znam što je teško ostaviti da radi par minuta? A da ne pričam ako je -10 -15 ulje je skoro kao med i kako to može podmazati turbo sve je jasno kao dan . Ok voziš svoj auto kako hoćeš baš me briga ali nemoj posle da bude auto je krš . Pozdrav
Ivan
Kakva glupost,pa niko sa autoputa ne gasin odmah autonsem ako nema kuću na samom autoputu.Takođe turbina se pali na određenom broju obrtaja pa tako sem ako ne krećete sa 3000 obrtaja nema problema.Sve ovo važi za stare automobile.Uostalom ko ima start stop sistem i sam zna da kad auto ugasi motor da u pozadini rade mnogi uređaji.Pa nije niko lud da napravi sistem kojim će da ošteti auto i delove istog
Podelite komentar
Kiza
@Ivan
Niko nema kucu na auto putu ali zato ima odmaralista, restorana, pumpi....
Podelite komentar
Lucky
@Ivan
Nije to bas tacno jer ima rznih turbina i nisu ave elektricne pa da se uklucuju kako si objasnio.
Podelite komentar
Dak
Dobar savet za sva vozila sa motorima na unutrašnje sagorevanje a pogotovo dizele! Motor je dosta agilniji i lepše radi kad se zagreje malo na leru! Taj vremenski interval koliko dugo treba da radi na leru zavisi od spoljne temperature, što je hladnije više vremena treba da radi! Što se tiče povećane potrošnje zbog rada u leru ono od prilike iznosi 2-2,5 litara na SAT vremena rada!
Podelite komentar
Stojko
Treba čekati da ulje dodje i do točkova pa onda krenuti
Podelite komentar
Ljubomir
A oni na auta ugradjuju start stop sistem i kako stanes on se ugasi !? Pa ko je onda ovde lud ,sto to stavljate na auta ? Ja cim sednem to iskopcam em steti anlaseru em akumulatoru a cim cu stojati duze normalno da cu ga ugasiti jbg !
Podelite komentar
Bu
@Ljubomir
Kakav starstop ljudi to je katastrofalna fungcija...kao ekologija ovo ono isto kao dpf čuva ekologiju i posle regeneracija i opet sve ode u atmosferu glupost. A zamturbinu možda leti minut pre vožnje ali zimi 3min mora ulje da se razredi prilokom zagrevanja a posle vožnje još važnije 3 do 5min nek radi ništa neće potrošiti. Ako ugasimo em se krive lopatice turbine em to ulje što ostane u usijanoj turbini dehradira skroz znači pregori i posle ništa od podđazivanja motora. To je samo deo ulja ali tako često radite i celo ulje izgorelo...ima još ali logično je sami razmislite ako vam kažu u servisu nema tu šta samo vozi ne čekaj pa zato što prodaju turbine auto brže ode pa kupiš nov i tako
Podelite komentar
Ime
E moj Nikola........
Podelite komentar
Dragutin
Sta mislis koliko vremena treba da ulje iz kartera dodje do svih delova za podmazivanje u motoru?Na instrument tabli ima jedna lampa koja se upali crveno kad pritisak ulja u motoru je mali ili senzor pritiska ulja ne valja.Ali kad palis motor ona se odmah ugasi tako da je ulje vec svuda stiglo u motoru i podmazuje.Zbog toga i postoje razlicite vrste ulja zbog razlicitih karakteristika motora.Pojma ti nemas.
Podelite komentar
Bu
@Dragutin
Nisi u pravu podmaže se motor za 30sekundi ali turbo ne jer ima jako mali protok ulja i još toga ima ulje na 0 stepeni C ima jednu gustinu a na 40 drugi ne znam što je teško ostaviti da radi par minuta? A da ne pričam ako je -10 -15 ulje je skoro kao med i kako to može podmazati turbo sve je jasno kao dan . Ok voziš svoj auto kako hoćeš baš me briga ali nemoj posle da bude auto je krš . Pozdrav
Podelite komentar