Pogledajte kako će izgledati novi Škoda Kodiaq i Karoq za 2020. (FOTO)

Škoda nastavlja da uvodi promene u svoje modele

  • 4
Skoda, Karoq, Kodiaq Foto: Škoda

Trend koji je započeo prošle godine sa Kodiak GT modelom za Kinu, preneo se i u Evropu - gde je značka na zadnjoj strani autombila zamenjena slovima Škoda.

Ali ovo nije jedina stvar koju je Škoda promenila u poslednje vreme.

Više ne moramo da izdvajamo gomile novca za džip sa pogonom na sva četiri točka ako želimo opcionu adaptivnu šasiju jer će Škoda DCC ponuditi ovu mogućnost i kod Karoq i Kodiaq modela sa pogonom na prednjim točkovima.

DCC donosi podesive amortizere sa tri moda podešavanja (Comfort, Normal, Sport).

Skoda, Karoq, Kodiaq Foto: Škoda

Za 2020. godinu, oba SUV modela izgubili su detekciju slepog ugla koja je zamenjena sofisticiranijim Side Assist sistemom koji domet povećava sa 20 na 70 metara.

Sve ovo omogućeno je zahvaljujući dual radarskim senzorima koji mogu da detektuju vozila koja dolaze otpozadi, ili se nalaze u slepom uglu.

Fanovi tehnologije obradovaće i vest da oba modela sada imaju napredniji KESSY sistem koji donosi senzor za pokret.

Skoda, Karoq, Kodiaq Foto: Škoda

Emitovanje signala iz ključa se isključuje automatski nakon 15 minuta bez pokreta i reaktivira se istog trenutka kada pomerite ključ.

Na ovaj način je rizik od krađe vozila dodatno smanjen.

Karoq je sada dostupan i sa novim 2.0-litarskim TDI dizel agregatom koji razvija 187 KS i 320 Nm obrtnog momenta.

Na kraju, model Kodiaq je dostupan sa novim alu-felnama. One imaju 20 cola, šire su i dostupne su kao opcija kod modela Škoda Kodiaq Sportline. One su dostupne i za skuplje varijante Kodiaq RS i Kodiaq L&K.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DARKO 100%

    18. jul 2019 | 14:14

    Oni su najbolji posao odradili u autoindustriji u njihovoj tranziciji,svaka cast za Skodu to su auta prva liga, oni su nekad proizvodili i motore za avion pa su im nemci maznuli tehnologijusteta za nasu autoindustriju sto nismo napravili bolji aranzman sa nekim drugim proizvodjacem ,recimo sa nemcima i bili broj jedan u ovom delu evrope

  • Dzaba Sve

    19. jul 2019 | 10:26

    Ma moze i da leti ali škoda je škoda. I Sve dok se bude tako zvala ja je necu ni pogledati na putu!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA