• 5

Ikone su ponovo tu: Sve što ste hteli da znate o novim "bembarama" sa slovom M

Za "muziku" sa velikim "M" zaslužan je "hor" od 480 "konja" moćnog turbo benzinca zapremine tri litra, a tu je i posebno Competition izdanje sa 510KS

  • 5

Auto jutjuber i nekadašnji mehaničar Formule 1 Mark Pristli, poznat i po nadimku F1 Elvis, seo je za volan novih sportskih BMW modela M3 i M4, kako bi ljubiteljima legendarnih bavarskih četvortočkaša direktno iz kabine pokazao za šta su oni sposobni.

Šesta generacija M modela Serije 3, čije kupe i kabriolet verzije od 2014. godine nose oznaku Serija 4, odnosno BMW M3 Sedan i BMW M4 Coupé, svoju svetsku premijeru imali su ove nedelje, kao i njihove posebne Competition verzije.

Kako i prethodno predstavljen "običan" model nove Serije 3, i M3/M4 odlikuju prednja maska sa karakteristično velikim prednjim "bubrezima", koji još od svog prvog prikazivanja izazivaju kontroverze, iako je vrlo verovatno da će i budući modeli slediti takav dizajnerski pravac. Automobili se odlukuju sportskom spoljašnjošću, karakterističnom po "M" detaljima u dizajnu, kao u po onom što čini jedna BMW "M"-om, pogonskim agregatima visokih performansi.

Za "muziku" sa velikim "M" zaslužan je "hor" od 480 "konja" moćnog turbo benzinca zapremine tri litra, čiju snagu na zadnje točkove prenosi manuelni menjač. Posebno Competition izdanje na raspolaganju ima 510KS, uparen sa M-Steptronic automatskim menjačem sa 8 stepeni prenosa.

Brojna elektronska podešavanja omogućavaju vožnju u različitim režimima kako po putu i u gradu, tako i na trkačkim stazama. A promeni režima vožnje, prilagođava se i virtuelna digitalna komandna tabla.

BMW je za svoje nove spotriste pripremio i nove boje, kao i dvobojne sportske kombinacije. Tu su i posebno dizajnirani difuzori vazduha, novi titanijumski izduvni sistem, sportsko vešanje podesivo po visini, a enterijer je tek posebna priča...

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Prile

    Auto je Super Bmw je Bio i Osto Naj Bolji Auto Za (Mene Lično).

  • marko ch

    Nikakav, ja presao na AMG

  • Majkl Džondar

    Samo mi nije jasno zašto su trojku napravili da izgleda sportskije od četvorke?

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima