Koliko bi danas koštao "Stojadin"?

Jedna od tajni njegovog uspeha bila je činjenica da je to bio jedan od prvih hečbek automobila, kako na domaćem, tako i na stranom, tržištu...

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Čiča
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Vladimir

    11. avgust 2021 | 08:41

    Pre keca takav oblik petih vrata imali su francuzi...simca 1100, nekoliko godina stariji auto prodavao se kod nas i pre istog, uvozili ga naravno slovenci pametniji od svih nas ostalih. Tako da nije baš to tako. Sedamdesetih je bio aktuelan spor oko tog kopiranog oblika...ali je to zataškano i zaboravljeno.

  • Хрвоје

    10. avgust 2021 | 13:50

    Ја бих направио тест. Да се направи нови стојадин, све ново на њему да буде. Од каросерије до сваког ситног детаља. Али не да буде прављен по новим стандардима него по старим баш као некада. Онда бих га послао на свим тестовима са овим садашњим аутомобилима у његовој класи али ове године произведени. Од немаца па све до јужнокорејанаца. Па бисмо видели да ли су приче митови или су стварне биле.

  • Čiča

    10. avgust 2021 | 05:41

    Ne znam u markama. Znam da sam zaradio 79 oko 3 miliona za mesec i po nekih dinara, preko studentske zadruge, roditelji su mi dali još 5 i sa 19 g kupio sam novog keca. Znači oko 7 tadaših plata. Posle toga u demokratiji nikada nisam imao auto mlađi od 10 g. Kada je umro Tito umro je i radnik.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA