Koliko bi danas koštao "Stojadin"?

Jedna od tajni njegovog uspeha bila je činjenica da je to bio jedan od prvih hečbek automobila, kako na domaćem, tako i na stranom, tržištu...

Komentari

  • Vladimir

    11. avgust 2021 | 08:41

    Pre keca takav oblik petih vrata imali su francuzi...simca 1100, nekoliko godina stariji auto prodavao se kod nas i pre istog, uvozili ga naravno slovenci pametniji od svih nas ostalih. Tako da nije baš to tako. Sedamdesetih je bio aktuelan spor oko tog kopiranog oblika...ali je to zataškano i zaboravljeno.

  • Хрвоје

    10. avgust 2021 | 13:50

    Ја бих направио тест. Да се направи нови стојадин, све ново на њему да буде. Од каросерије до сваког ситног детаља. Али не да буде прављен по новим стандардима него по старим баш као некада. Онда бих га послао на свим тестовима са овим садашњим аутомобилима у његовој класи али ове године произведени. Од немаца па све до јужнокорејанаца. Па бисмо видели да ли су приче митови или су стварне биле.

  • Čiča

    10. avgust 2021 | 05:41

    Ne znam u markama. Znam da sam zaradio 79 oko 3 miliona za mesec i po nekih dinara, preko studentske zadruge, roditelji su mi dali još 5 i sa 19 g kupio sam novog keca. Znači oko 7 tadaših plata. Posle toga u demokratiji nikada nisam imao auto mlađi od 10 g. Kada je umro Tito umro je i radnik.

  • Rade

    10. avgust 2021 | 01:25

    То би му мисли и била цена око 6000€ југо 45 би био око 4000-4500€.е сада ако би се којим случајем правиле новије верзије као нпр 500 реално би било око 8000-9000€.

  • daki

    10. avgust 2021 | 01:23

    Cale kupio kad sam se rodio, prva voznja po mene u porodiliste 1980, evo kaze oko 5000 maraka, tada

  • ŠUMADINAC KG

    9. avgust 2021 | 22:16

    Mart 2000 god. kupio sam novog keca, 6700 dojč maraka okruglo.

  • M.m

    9. avgust 2021 | 21:02

    200 miliona maraka...

  • MM

    9. avgust 2021 | 20:54

    Kosta da daju dzabe a niko nece da uzme, djubre.

    • 9. avgust 2021 | 21:47

      Gile

      @MM

      To govori o tvom mentalnom sklopu,za dobro ocuvani primerak moze se uzeti i par hiljada evra a u normalnim zemljama ovakva vozila imaju status spomenika tehnicke kulture.

    • 10. avgust 2021 | 01:58

      Gile

      @MM

      Za Gileta i njegov mentalni sklop...da,moze se uzeti i par hiljada eura ali za Fiat 128...a ne za Zastavu.Dobro ocuvani primerak Zastave mozes uzeti za par stotina eura.Isto tako je i Fića na ceni ali Fiatov a ne Zastavin.Osvrni se malo oko sebe

  • Toki

    9. avgust 2021 | 20:51

    To su kola... Za to vrene bolji od golfa 1

  • Pike

    9. avgust 2021 | 20:13

    E ovo je makina bila, a ne ovi Q, xx65 i ostali ajšprici

  • Mihailović

    9. avgust 2021 | 18:57

    Hteo sam kupiti GOLF 1, morao sam čekati da dobijem GOLF 1 iz Vogošće, ja odustanem i uzmem Zastavu 101, nešto malo jeftinija od golfa...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA