Četiri sajta na kojima dizajneri traže inspiraciju

Ljudi često odustaju od kreativnih poslova, ili se uopšte ni ne oprobaju u njima, jer se plaše kreativne blokade i nedostatka inspiracije na koji mogu naići

  • 0
Preporuka je da koristimo dostupne digitalne kanale

Foto: Shutterstock

Dizajneri i pisci posebno pate od ovoga, budući da se od njih očekuje da svakoga dana donesu neko novo rešenje, novu ideju ili novi predlog za određenu kampanju, slogan, vizuelno rešenje, logo ili nešto slično.

Ovo jeste jedan od najvećih izazova u kreativnoj inndustriji, ali imajući u vidu koliko ljudi se u kontinuitetu uspešno bavi ovakvim poslovima, očigledno to nije i nepremostiva prepreka.

Kako prevazići kreativnu blokadu? U takvim okolnostima dizajneri često organizuju vreme tako da prvo pristupe istraživanju, koje bi na kraju dovelo do inspiracije, a potom i do izrade rešenja koje je od njega zahtevano.

Ako želite da vidite odakle crpe inspiraciju i kako se bore sa blokadama, evo nekoliko izvora.

Dribbble

Ono što je specifično za ovaj sajt jeste to da njemu možete pristupiti samo ukoliko imate pozivnicu. U suprotnom, možete samo da razgledate sadržaje i tražite inspiraciju.

To znači da ćete uvek na raspolaganju imati samo kvalitetne radove, jer svako ko ima nalog na ovoj platformi ima na raspolaganju samo nekoliko pozivnica koje može uručiti, pa ih samim tim obično ne deli sa bilo kim, već sa izuzetno kvalitetnim dizajnerima.

Zato je ovo verovatno prva stanica svih kreativaca koji žele da vide „kako su to kolege rešile” da bi potom lakše došli do nekih svojih novih ideja.

Behance

Ako ste dizajner, trebalo bi da svoj profil otvorite na platformi Behance. Ova jedinstvena opcija nudi vam potpuno besplatan pristup i korišćenje, a takođe predstavlja prvu stanicu svih menadžera ljudskih resursa koji su u potrazi za novim zaposlenima.

Kada je inspiracija u pitanju, činjenica da je ovo najveća svetska mreža dizajnera potvrđuje da je gotovo nemoguće da ne pronađete ideju ili ne razbijete kreativnu blokadu gledanjem sadržaja na ovom sajtu.

Awwwards

Agencijski rad ima čistu dobrobit u tome što jednom ili dva puta godišnje agencija ima priliku da učestvuje na nekom festivalu i osvoji nagradu za svoj kreativni rad.

Zato postoje dizajneri koji se unajmljuju posebno za ovakve prilike, jer su poznati po svojim veštinama i načinu na koji rade.

Ovaj sajt obuhvata sva nagrađena rešenja širom sveta, a organizuje i svoje mini-konkurse kako bi plasirao radove tako da ih što više ljudi može videti. To znači da ćete biti na izvoru kvalitetnih rešenja koja vas mogu, ne samo inspirisati, već i motivisati da i sami napravite festivalsko vizuelno rešenje koje se u nekom trenutku može naći na ovom sajtu.

Pinterest

Ukoliko ste mislili da je Pinterest platforma na kojoj možete naći samo „uradi sam” projekte i koju koriste oni zainteresovani za uređenje doma, prevarili ste se. Ovo je kreativna mreža ljudi širom sveta koji dele pre svega svoju inspiraciju, a potom i svoje radove.

Zato ne iznenađuje činjenica da je ovo jedno od prvih mesta koje će dizajner posetiti pre nego što pristupi rešavanju zadatka koji je pred njim.

Ovde ćete pronaći inspiraciju za gotovo svaki kreativni projekat: kreiranje logotipa, novog fonta, skraćivanje kose, kombinovanje boja, kuvanje ručka i svih ostalih dizajnerskih i nedizajnerskih kreativnih zadataka koje možda imate u toku dana.

Naučite kako

Inspiracija je prvi i često najvažniji korak. Ali ona vam ne služi ničemu ukoliko ne znate kako da je upotrebite i pretvorite u nešto veće i bolje. Na kursu od nekoliko meseci nećete naučiti kako da od ideje napravite briljantno rešenje. Učenje dizajna je ozbiljan poduhvat koji podrazumeva upoznavanje sa alatima, softverima, tehnikama, teorijom i mnogo vežbe, što zahteva vreme i usavršavanje. Za to vam je potrebna barem godina rada i to pod uslovom da imate kvalitetne i kompetentne mentore.

Zato upišite obuku za grafički dizajn i napravite pravi korak ka svojoj novoj, kreativnoj karijeri.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA