NEMA SPAVANJA: Zvezdu čeka insomnija na Islandu!

Ekspedicija "crveno-belih" nosiće na put specijalne folije kako bi zatamnili prozore u hotelu, jer zbog belih noći neće moći da spavaju normalno

Penal i gol koji su fudbaleri IBV-a postigli u 90. minutu susreta sa Toršavinom doneo im je plasman u drugo kolo kvalifikacija za Ligu Evrope, a fudbalerima Crvene zvezde veliku glavobolju, koje su, izgleda, tek sada svesni. Ne zbog protivnika kojeg su, doduše ne tako glatko, dobili sa 2:0 u prvom meču, koliko zbog teškog puta na Island koji ih očekuje.

- Imaćemo dosta problema na Islandu i to ne fudbalskih. Najveći problem za nas će biti put i visinska razlika koja nas očekuje, kao i polarne noći koje su sada tamo - rekao je trener Zvezde Slaviša Stojanović, i dodao:

- Većina hotela nema ni roletne, pa zato iz Beograda nosimo folije da zamračimo sobe, kako bi se igrači bar malo naspavali. Govoreći u svoje ime, biće jako teško, ali se nadam da fudbaleri nisu lakog sna kao ja.

Sa sličnim, ali ne ovolikim problemima ''crveno-beli'' su se susreli i 2005. godine kada su igrali protiv norveškog Tromsa, međutim, ''klackanje'' do Islanda je stvarno za nevericu.

- Zvezda na put kreće u utorak oko 7.50 letom do Berlina. Po dolasku u Nemačku, ekspedicija "crveno-belih'' će se zadržati 12 sati, gde će odmarati u hotelu na aerodromu jer let za Keflavik, jedini aerodrom za međunarodne letove, imamo tek u 22.20. Posle toga idemo autobusom do glavnog grada Rejkjavika - rekao je portparol Zvezde Marko Nikolovski, i dodao:

- Kako bi izbegli putovanje brodom, u sredu ujutru krećemo ''ograničenim'' mini-avionima prema Vestmaneji. S obzirom da ne postoje hoteli, spavaćemo u više manjih hotelčića, tačnije vila. Za Beograd se vraćamo odmah posle meča, s tim što ćemo odmah putovati za Keflavik, pa preko Berlina za Srbiju, gde bi trebalo da stignemo u petak oko 12.20.

Osim teškog puta, gde fudbaleri neće trenirati skoro 48 sati, ekspediciju Zvezde očekuju i izrazito niske temperature, za razliku od beogradskih letnjih. Noću skala ne prelazi preko pet stepeni, dok je dnevna nešto ''prijatnija'' i iznosi 12-13 stepeni.

Međutim, prema rečima čelnika Zvezde ''Puma'' je već obezbedila adekvatnu odeću za put na Island.

(M. M.)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.