Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Marlon
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Marlon

    Dugo već spominjem vođenje naloga FK Partizan na svim društvenim mrežama. U ovo vreme modernizacije, tehnologije, društvenih mreža i td, kada svi klubovi u raznim sportovima (ponajviše u fudbalu), imaju priliku da sebe prezentuju širom sveta, postoji FK Partizan koji još uvek nema verifikaciju na instagram nalogu, tviter nalogu... Zna se da te profile vodi Bilja Obradović i da klub zadnjih pet godina nije ništa uradio po pitanju marketinga kluba, odnosno predstavljanja istog u svetu fudbala. Ne znam koliki to problem predstavlja angažovanje par (mladih) ljudi koji se bave vođenjem profila na društvenim mrežama, pogledajte par klubova u Srbiji i regionu kako prezentuju svoj klub putem interneta i društvenih mreža, da ne upoređujem sa klubovima u ostatku Evrope. Od kada pratim Partizan, marketing kluba nije spao na niže grane. I da, osim marketinga i predstavljanja kluba, napomenuću samo izgled stadiona, odnosno zapušteni restoran na stadionu FK Partizan i to da je tek pre par meseci napravljena Press sala na stadionu. Klub nisu samo treneri i igrači, već i stadion, klupski butik, dresovi, klupski restoran...

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima