Komentari

  • Marlon

    Dugo već spominjem vođenje naloga FK Partizan na svim društvenim mrežama. U ovo vreme modernizacije, tehnologije, društvenih mreža i td, kada svi klubovi u raznim sportovima (ponajviše u fudbalu), imaju priliku da sebe prezentuju širom sveta, postoji FK Partizan koji još uvek nema verifikaciju na instagram nalogu, tviter nalogu... Zna se da te profile vodi Bilja Obradović i da klub zadnjih pet godina nije ništa uradio po pitanju marketinga kluba, odnosno predstavljanja istog u svetu fudbala. Ne znam koliki to problem predstavlja angažovanje par (mladih) ljudi koji se bave vođenjem profila na društvenim mrežama, pogledajte par klubova u Srbiji i regionu kako prezentuju svoj klub putem interneta i društvenih mreža, da ne upoređujem sa klubovima u ostatku Evrope. Od kada pratim Partizan, marketing kluba nije spao na niže grane. I da, osim marketinga i predstavljanja kluba, napomenuću samo izgled stadiona, odnosno zapušteni restoran na stadionu FK Partizan i to da je tek pre par meseci napravljena Press sala na stadionu. Klub nisu samo treneri i igrači, već i stadion, klupski butik, dresovi, klupski restoran...

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima