Komentari

  • Бане

    Убацим Немачку да ми буде сигурица у систему који ми је прошао, паднем на 1.10 квоту што сам као ставио да ми буде "стуб" тикета...

    • Др

      @Бане

      У бре, баш си ме сад насекирао ,опасно. Ма, немачка склањалица! Знали они за твој стуб!

  • Bond

    Ode mi tiket

  • 😛

    Svaka čast za Albance 👏

  • Da

    Nisu ovo vise nemci,vec tursko africka kombinacija u belom dresu. Nemos'sve parama kupiti.

  • DukaTenja

    Sta kladionice uradisse....

    • Др

      @DukaTenja

      Ма, како да не!?Немци су познати кладионичарски играчи!

  • Др

    Кладим се да ћемо с Немцима у бараж утакмицу! Ко сме!???

  • QQQ

    Za kladionice.

  • Milan

    Opasan lobi odradio svoje ..

  • Kimi

    Piiiiiiihhh nisam gledao 😔.. moracu da gledam kad budu igrali u Skoplju onda bi trebalo da bude barem 3:0 za domace.

  • Usa

    Bravo Makedonci, Vie ste nasi Sampioni!!!!!❤️💛❤️

  • Pera kojot

    Nisu vise nemci sila u fudbalu, vec duzi niz godina, mrka kapa!

  • kvazar

    *Severno Makedonci

  • baba smilja iz darosave

    da li postoji mogucnost da neke nacionalne selekcije nece direktno da bojkotuju svetsko prvenstvo i katar.vec indirektno jednostavno izgube nekoliko utakmica u kvalifikacijama zavrse na trecem mestu i jednostavno ne ucestvuju na zavrsnom turniru

  • sasa 69

    Samo verom u sebe i bez straha tako se postaje slavan.Svaka cast makedonci!!!

  • Bravo braco

    Pobedise juzni Srbi,svaka cast Srbi!

    • Ja

      @Bravo braco

      Bravo južni susedi, braćo MAKEDONCI

  • Pp

    Nisu to Makedonci, Makedonci su Grci. Ovo su tzv. Severni "Makedonci", državljani istočne Albanske države koju pored Albanaca čine još dva konstitutivna naroda, Bugari i najvećim delom Srbi. Inače bi pravi naziv bio Stara Srbija.

    • Bugibet

      @Pp

      Promasio si temu... U pitanju je fudbal i bas je lepa pobeda.... A ti si nesrecan covek.

    • Jj

      @Pp

      Tebi je baš lepo u životu. Čestitke za braću MAKEDONCE

    • Grobari Skopje

      @Pp

      Pp a sta si ti i od dakle si prvo sebe preispitaj...a to je Makedonija .....Nikogas severna SAMO MAKEDONIJA

  • NT

    Pa naravno,sa nasim vakcinama!!!

  • Даца

    Браво браћо! 💪💪💪 🇷🇸♥️🇲🇰

  • kure

    bice dobar ajvar

  • Hunter

    Mora da je Kokeza sredio

  • Don

    Bravo Grci!

  • J..

    Cestitka komsijamaĺova korona i fudbal menja!

  • Gile

    Jedna od najvećih sramota Nemačkog fudbala u istoriji, veliki šamar za njih.

  • Mihailo

    Napred, Makedonijo, bravo PANČEV. DA SE BRIŠE SEVERNA.

  • Irena

    Makar se nisu puno obrukali

  • Antun-Tunja

    Pomalo mi i žao Njemaca,prrrrrrr!Bravo Makedonci, imali ste i pokazali srce-hrabrost a i tehnika i znanje nisu izostali.Bravooooooo!

  • Dema

    A,zasto sok?! Makedonija igra odlocan futball. Nesercno su izgubili od Rumunske... Odlican futball igraju ,brz, napadacki👏👏👏

  • Toni

    Ma kakav šok , kladionice rade svoje samo sad baš providno bezobrazno , to je jedno , drugo najveće evropske reprezentacije će bojkotovati svetsko prvenstvo u Kataru

  • 🤷‍♂️

    Шта рећи о талентованој звезди која је отишла у Челси за силне милионе.. Па више није "случајно", промашује човек празан гол 1001. пут!

  • Sinisa

    Ha ha ha klasicna namestaljka kladionica 90% uplacenih tiketa u kladionicama bila je pobeda nemaca, nenormalni rezultati svakog dana a od cega mogu uzeti novac kada su tribine prazne?

    • Minja Subota

      @Sinisa

      Jeste brate,da je doshao kec,bio bi potop kladionice. Svi favoriti su doshli,to su svi imali na tiketu.

    • Kostas

      @Sinisa

      Zasto vi teoreticari kladionicarskih zavera lepo ne igrate na golove. Pa bas vas briga da li ce biti namestaljke oko pobednika.

    • obrad1002

      @Sinisa

      Vi sa vasim tiketima🤣🤣 stvarno nema smisla da vasu ovisnost za kockanje mesate sa sportom.. bolji vam je pare donirati u dobre svrhe, bolesnici!!

  • Partizan pa Bog

    Svaka čast ! .

  • Mitque

    Bravo!!! Svaka čast!

  • Rr

    Ne kaze se makedonci nego severomakedonci. Oni sami tako hoce.

  • sokantno bi bilo

    kada bi srbija pobredila nemacku

    • Boki

      @sokantno bi bilo

      Pa i pobedili smo ih 2010 i to na svetskom prvenstvu.

    • da

      @sokantno bi bilo

      @ Boki srbija se vratila kuci posle tri utakmice a nemci zavrsili na trecem

  • Oki

    Svaka čast komšije.Uspeli ste i pored poklona sudije od 2 penala.Jeda koji nije bio i drugi čist koji nije dosuđen.Pozdrav iz Bgd.

    • Eni

      @Oki

      Bravo za Kommentar tacno 100% postovanje

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima