HAARP NIJE KRIV: Ako verujete u teoriju zavere, evo zašto niste u pravu! (FOTO)

Cikloni, kao Tamara, se formiraju u Troposferi koja se nalazi na najnižem sloju u atmosferi na visini od 0-12 kilometara. Sistem HAARP je formiran kako bi uticao na što bolje i kvalitetnije slanje radio talasa, koje se odvija u Jonosferi, na visini od 85-600 kilometara. Ne postoji fizička mogućnost da je HAARP odgovoran za ovu katastrofu

Komentari

  • Dušan

    26. maj 2014 | 20:48

    HAARP šalje NISKE, a ne VISOKE frekvencije, kako je ovde napisano. Time utiče na rad ljudskog mozga, jer i on radi na niskim frekvencijama. A upravo iz jonosfere može se uticati na sve ostale slojeve atmosfere.

  • Kurta zvani Sajtna

    26. maj 2014 | 00:36

    Haarp je dobra stvar ... ološ ga kontroliše i u tome je problem i samo oni znaju njegove (Haarpove) realne mogućnosti i potencijal.

  • People's

    25. maj 2014 | 23:35

    Znaci li to da se te "visoke frekfencije" samo teleportuju tamo a uopste ne prolaze kroz niza mesta.... Jako je zanimljivo to :) Znaci ja kad viknem na nekog samo on to cuje a ostali ne cuju i ne odrazava se na njih :) AL STE VI NAIVNI :) Nama Haarp ne treba a isto tako ni zaprasivanje iz neba... Sve su to "milosrdni andjeli" i nama takvi ne trebaju... Sve to utice i na psihu i na sve... Kao i svaka druga vibracija...

  • Луди ђока

    25. maj 2014 | 23:22

    Ин.добро питање. Видиш јасан ,један ,поштен искрен,неискварени и надасве добронамеран човек. Недај боже да сам на твојој стрни. Ја неисмејавам људе зато што можда неке ствари нису разумели,то остављам вама јако образованим,који сте својим знањем односно незнање довели ову земљу у овако бедно стање.Ин....како то гордо звучи хоћеш на силу ДС будеш Енглез али невреди бато за њих ћеш бити само неки сељак са Балкана. Што се тиче моје писмености,образовања ,и мог намерног карикирања начина изражавања и писања управо служи да се пецају такви као што си ти. Још нешто ако желиш дасе упознамо можеш доћи на Филолошки факултет ,и тамоће сазнати праву истину.

  • Dule

    25. maj 2014 | 22:34

    HAARP je kriv ozgo, ali mi Bogami odozdo!

  • dudili

    25. maj 2014 | 22:33

    Mislim da nemate pojma i govorite ono u sta i sami zelite da verujete, a zasto ne znam!!!! Ne morete biti toliko obrazovani da biste shvatili zasto je rupa nad srbijom u ozonskom omotacu, zasto su nam leta vrela, zasto su nam letnji pljuskovi ledeni i zasto biljke cvetaju kada ne treba a lisce sa drveca ne opada. Da li verujete u to da Harp zeli dobro covecanstvu? Pa i Tesla je shvatio sustinu i prekinuo eksperiment.Molim Vas ne pricajte ono sto ne znate,bolje je nista ne pricati nego komentarisati na ovaj nacin! pozdrav

  • kontraš

    23. maj 2014 | 22:22

    jes',jes',bogu mi'aarp je kriv za sve:za nepročišćene kanale,bacio nam smeće u korita reka,a tek što pije sokove,a pet ambalažu frka gde mu je bliže,oca mu očinjeg.

  • Aco

    23. maj 2014 | 21:24

    Pa sta se HAARPa tice moguce je kriv za nevreme ali ne mora znaciti da je HAARP koji se nalazi u sriji kriv za to. Moguce je da su npr HAARP sistem iz aljaske tako podesili da salje ELF talase ka balkanu. Opasnost HAARPa moze se samo spreciti u koliko se sve te antene na svetu uniste.

  • nece9204

    23. maj 2014 | 19:53

    I da ima i da nema u srbiji nemora biti postavljen haarp da bi se kontorlisalo vreme harp postoji rusiji, kini, japanu, australiji, nemackoj itd, postoje i drugi nacini za manipulisanje vremenom kao sto je zaprasivanje to su UN priznale i NASA

  • Goram

    22. maj 2014 | 23:35

    zar vi mislite da su i Nobelu rekli da ce njegovim izumom ubijati ljude?

  • Širom zatvorenih očiju

    22. maj 2014 | 15:47

    Brate smarate s ovim HAARPom...i da jeste i da nije kriv...mi tu nista ne mozemo obzirom da deluje sa Aljaske

  • Ser Žile

    22. maj 2014 | 11:15

    Ko bre iznosi ove nebuloze o HAARP-u, da on nije kriv za ovo što nam se desilo? Pa normalno da je HAARP odgovoran za svo ovo dešavanje u Srbiji, kako je moguće da ciklon koji se stvorio iznad Balkanskog poluostrva i čiji epicentar je bio tačno iznad Srbije stoji nepokretan nekoliko dana, kad je opšte poznato da se svi cikloni kreću, kako je moguće da žitelji Barajeva, gde su trenutno antene HAARP-a, imaju česte glavobolje, malaksalost, itd., kako je moguće da se nekoliko dana pre ove kiše, u Srbiji jave dva tornada, kad se zna da se ti vetrovi ne javljaju po Evropi, a kamoli po našoj zemlji, a i zna se tačno da je svaki tornado početak delovanja HAARP sistema, kako je moguće da je samo određeni deo bivše SFRJ bio obuhvaćen poplavama? Shvatite da je ovo globalni klimatski rat, koji pod zastavom sotonske države Amerike vode gospoda Rokfeleri, Rotšildi i ostali masonsko satanistički vladari iz senke, kako bi, kad tad sproveli na delu njihov plan o zlatnoj milijardi, i kako bi na tuđoj nesreće zaradeli još više, i kako bi skroz potkupili neku državu davanjem raznoraznih pomoći usled tzv. (ne)prirodne katasrofe. I sad nam još kažite da je sve ovo posledica globalnog otopljenja, i da mi obični građani nemamo pojma, i da Srbiju svakodnevno ne zaprašuje Monsanto sa aluminijumom i barijumom stvarajući time kiselo zemljište gde uspeva samo GMO seme, da iznad Srbije ne lete ti avioni zaprašivači koji ostavljaju beskrajan beli trag iza sebe...

    • 22. maj 2014 | 13:26

      gdesusadavasingtonibrisel

      @Ser Žile

      Jako normalno i logicno razmisljanje.Slazem se u potpunosti sa ovim navedenim.

    • 23. maj 2014 | 18:04

      IN

      @Ser Žile

      Pri tom je Srbija zemlja sa pitomom klimom i ovakve poplave ne pamti ni moja prababa. A nisu zabelezene ni prepricavane ni iz doba kada je Srbija bila pod Turcima.

    • 24. maj 2014 | 22:24

      max

      @Ser Žile

      Slazem se u potpunosti !!!! Svaka cast na komenraru !

    • 29. jul 2018 | 19:33

      Vedran

      @Ser Žile

      Imas pravo sve sto si rekao je istina. Na fakuktetu sam cuo za haarp i profesor koji je pricao rekao je vjerijatno cu umrijet zbog toga ali nije me briga. To sam ispricao kuci i onda su se desile cudne stvari. Sve sto sam rekao davne 2008 il 2007 se dogodilo. Reko sam da haarp sistemi budu plave oci i vidjao sam plave oci testirali su na meni haarp povisili su mi dopamin u mozgu da me naprave ludim da mi nitko ne vjeruje. Cuo sam zvuk pisace masine 5x u zivotu. Kada sam bio u SOAi rekli su nam da neki rade za nas a da ni ne znaju kad dodje vrijeme ce saznat. I cijeli razgovor koji je zena vodila se odnosio na mene a nisam ni znao jer sam rekao sve za moj 30ti rodjendan da saznam. I prosle godine su mi se desile cudne stvari sredinom 8mj pa sve do bozica ostalo je bio oporavak. Meni nitko ni sada ne vjeruje. Ali reci cu vam da sam rekao da moraju poplave izbit i izbile su rekao sam da iz eu mora izac onaj tko je zelio rat na balkanu i velika britanija je izasla ovo je samo mali dio ima jos hrpa toga molim strucnu osobu neka me kontaktira kako bih iznio sve detalje.

  • simke

    22. maj 2014 | 10:04

    Ja sam magistar fizike i mogu da vam kazem samo jedno, sve je ovo moguce ursditi iz Haarpa, da li oni znaju ili da li su oni to uradili to je drugo pitanje, ali koliko nas "vole" moguce da probaju na nama. Prosle godine su Rusima uvalili "hot vawe" na mestima gde je stalno vlazna klima. Da li su ili nisu saznacemo kad nikome ne bude to vazno.

  • мишо

    22. maj 2014 | 09:56

    Харп је дечија играчка на батерије,ГМО храна је здравија од оне коју нам је Бог дао,американци су добри људи,осетили смо њихову доброту 99,европљани су цивилизовани,у досадашњим колонијалним освајањима су убили око 200 милиона људи,сеју демократију запаковану у бомбе,убијају децу,а ми нецивилизовани их тако добре и поштене блатимо нашим теоријама завере.Баш смо зли.

  • Goran

    22. maj 2014 | 09:55

    Koji će nam đavol da li je HAARP ili antene,ili šta već..., koji će to k....c u Srbiji????

  • Put-in

    22. maj 2014 | 08:57

    A odkud vi iz telegrafa znate sta se tacno tu radi?? I da je tako kao sto kazete, mozda je to samo alibi..mozda pored toga imaju jos neke "manipulatorske uredjaje". Zna se da je danas sve moguce!!!

  • PeXoN

    22. maj 2014 | 08:38

    Haarp je još uvek u experimentalnoj fazi, tako da ni oni sami ne znaju na šta sve može da utiče. Ne stvaraju samo ultra visoke, već i ultra niske talase koji se podudaraju sa moždanim talasima čoveka, na koje takodje mogu da utiču. Meni tu nisu čista posla.

  • slavko2

    22. maj 2014 | 08:21

    Kratko i jasno - niste u pravu, da ne kazem nesto mnogo gore!

  • cia bia vatikan

    22. maj 2014 | 08:18

    1. HAARP ne postoji u Srbiji (sem prijemne antene, al' to nema veze sa onime za šta optužuju HAARP) 2. HAARP nema nikakve veze sa klimom. 3. 12.000 ljudi su teške neznalice, da se ne izrazim pogrdnije.

    • 22. maj 2014 | 10:43

      Širom zatvorenih očiju

      @cia bia vatikan

      Bravo

    • 22. maj 2014 | 16:28

      Eeda

      @cia bia vatikan

      Sirom otvorite oci, a ne tu da lupate gluposti. I taj naziv tvoj sirom zatvorenih ociju, je naziv za masonski film. Toliko o teorijama zavere i tome, to postoji, utice itekako na klimu i ljude, a to sto ste vi zapadnjacki orjentisani pa se pravite ludi to je druga prica. Kao prvo Haarpa na aljasci vise nema jer su se gradjani bunili ito je izmesteno, jedan od haarpovih postrojenja je kod nas. Treba narodu sirom otvoriti oci, da ne budu u zabludi i da veruju sve sto tv kaze, pogledajte na youtube ukucajte haarp na balkanu, emisija paralele ,sto emituje Federalna tv i sve ce vam biti jasno. Oni ne cute kao ovi nasi. Emisija jw u 10 ak minuta sve objasnila. Toliko !!!!

    • 23. maj 2014 | 18:12

      IN

      @cia bia vatikan

      Bas si pametan ubedio si nas.

  • Thea

    22. maj 2014 | 07:10

    E pa super sto nije HAARP !!! ZASTO NAM BAR NISU NAJAVILI KAKAKLIZMU KAD JE VEC DOSLA PRIRODNIM PUTEM?! MISLIM VALJDA SE PRIRODNO LUDILO VREMENA VIDI U U HIDROMETEREOLOSHKOM ZAVODU!

  • Biljana

    22. maj 2014 | 06:23

    Prirodna pojava 100% je potop pa vrucine. Kakav HAARP. Pa nas svi vole,gde bi nad nama experimentisali. Samo malo...,da vide kako deluje,nista vise.

  • ja bre

    22. maj 2014 | 04:46

    HAARP moze da deluje i na 50-70km. Pisete dezinformacije,inace Nikola Tesla je bio prvi koji je eksperimentisao sa promenama temperature u Jonosferi, HAARP moze da se koristi na malim i visokim visinama i moze da se koristi za MNOGO MNOGO stvari.

    • 22. maj 2014 | 13:32

      gdesusadavasingtonibrisel

      @ja bre

      Da,Nikola Tesla je prvi koji je ovo procucavao i stao ali ne kako se navodi zbog finansija nego jer je uvideo sta moze u buducnosti da se desi po covecanstvo ako "TO" dopre u pogresne ruke.

  • Anon

    22. maj 2014 | 04:38

    Kao bivsi jedan od predvodnika projekta haarp tvrdim da haarp moze da stvara ciklone na bilo kojoj visini takodje moze taj ciklon i da usmeri na ciljnu tacku bilo gde na planeti pozdrav

  • AZERTY

    22. maj 2014 | 02:47

    JESTE HAARP KRIV ZA OVO KATASTROFU!!! KAKO DA NE UTICE NA NAS I DA JE 85 do 200km PA NIJE ON KRIV??? ANTENE SU UZ NAS, POVISE SRPSKO NEBO IMA ZRACENJE I RADIO AKTIVNOST! REKLI SU DA JE HAARP PROJEKT DEZAKTIVIRAN OD 2013 GODINE! ZASTO OBJAVILI DA SU GA JUCE ISKLJUCILI ??? HAARP DOLAZI OD TESLE, AMERIKANCI IMAJU SVE NJEGOVE MEMORIJE STO SU POKRALI... TAKO DA ME NE CUDI KO SE KRIJE IZA SVEGA TOGA... SLOBA NIJE HTEO PRIZNATI HAARP ZATO GA I ROKNULI. TREBA DA SE SRPSKI NAROD PROBUDI I OTVORI OCI... PRICAJU NAM STA IM ODGOVARA KAO I UVEK DA NE ISPADNE REVOLUCIJA... ZEMLJOTRES U HAITI DOLAZI IZ SONDE POSLATE OD AMERIKANCIMA IZ ALJASKE... JAVILA KINEZNA SLUZBA TSUNAMI ISTO... EKSPERIMENTISU NJINE STVARI NA ZIV NAROD!

  • tetreb

    22. maj 2014 | 02:30

    Drago mi je da je proradila svest ljudi u srbiji. Istina ipak izlazi na videlo. Hvala

  • Ala zatucanosti

    22. maj 2014 | 02:16

    Samo ukucajte na Youtube-u HAARP na Balkanu. I videcete sta i kako. Emisija koja se emituje na tv Federalna, emisija se zove Paralele, oni su vam lepo objasnili, sta je Haarp , za sta sluzi, i kako steti ljudima. Samo ne znam zasto nasi mediji cute, dali zato sto im je vrh vlasti tako rekao, moguce, ali ovo je stvarnost. Postoji haarp postrojenje , ali neko to posteno zataskava. Toliko, ljudi pogledajte video, kratko traje ,u 7 minuta vam je sve objasnjeno !!!!! Kao sto su lagali narod ,dokle god su mogli, da Masoni ,Iluminati ne postoje, ali se na kraju drugacije ispostavilo, tako i ovo.

    • 22. maj 2014 | 16:30

      Eeda

      @Ala zatucanosti

      Pa da , otvorite oci i pogledajte. Nemojte ziveti u zabludi, pa to je izmesteno sa Aljaske ,onda mozete misliti kako to utice.

    • 22. maj 2014 | 16:34

      Širom zatvorenih očiju

      @Ala zatucanosti

      Ma YouTube je sve istina...ziva istina...sve ostalo je laz :))) Tugoo...

  • BALKANSKI SPIJUN

    22. maj 2014 | 01:42

    Haarp definitivno utice na klimui nas na ovaj ili onaj nacin ! O postenju Amerikanaca doseljenika cu drugi put , ali ovo sto nam se desilo je jedna velika opomena da se ne moze ziveti od danas do sutra! Da narod mora da se ujedini i pazi kako na sebe tako i na druge ! Da izvuce svoje goozice iz kladionica i da uradi nesto ako ne za sebe i svoj dzep onda za svoje (buduce) dete . Da glasa i postavlja samo prace ljude i da ne oprasta nemarnost negativnost i kradju!!! Da podigne svoj standard da moze da uplati osiguranje jer mi nismo u siromasnoj africkoj zemlji nego smo u srcu ebene evrope !!! I naravno da se vrati vojni rok hitno na bar 6 meseci i nikako da se sluzi u ambulanti !!! A sad pitanje ako je Haarp nesto dobro zasto se maskira u lazno drvo/stub/krst??????????????

  • iznogud

    22. maj 2014 | 01:29

    na americkom sajtu pise da je antenski sistem haarp visenamenski sistem za kontrolu vremena,emocija kod ljudi,komunikaciju sa strateskim podmornicama,prisluskivanje...niko nije objasnio niti kaze da cestice visoke energije deo energije gube u atmosferi cime se vrsi dodatno zagrevanje i slabljenje ozonskog omotaca sa svim efektima staklene baste...Hvala vama na opravdanju amera ali mene niste ubedili...

  • miki maus

    22. maj 2014 | 01:18

    Moracemo ipak pitatiti naseg Teslu al kad odemo na onaj svet

  • hm

    22. maj 2014 | 01:16

    priznali su da iz specijalnih aviona prskaju teske metale koji za sebe vezuju veliku kolicinu vlage, a posle radio talasima mogu da usmere kretanje tih teskih metala, pa tako mogu da izazovu grad, poplavu ili susu. klimatski inzenjering je javna tajna

    • 22. maj 2014 | 09:39

      IN

      @hm

      Tako je, ova poplava nije slucajna prirodna pojava. S obzirom na komesanje velikih sila u predelu Ukrajine, pored medijskog rata vodi se sofisticiran rat u to nema sumnje.

  • Hmm

    22. maj 2014 | 00:50

    Nije HAARP jedini sistem koji eksperimentise s uticajem na klimu i oni koji to rade ne libe se da to radi ni iznad Americkih gradova. Bio je neki "cudan sneg" ne secam se vise u kom Americkom gradu koji se nije topio u rukama kao voda vec na paljacu kao pena. Bio je neka vrsta ekspandovanog polimera. kasnije su cak na nekoj konferencij priznali da se vrse eksperimenti ali su tvrdili da nisu opasni po ljude i da to rade zato sto pokusavaju da nadju nacin da vezu i prizemlje silni CO2 i metan koji uzrokuju globalno zagrevanje. Ovo je dovoljno cudan dogadjaj da je opravdano cutati i Ameri su izuzetno tihi po pitanju bilo kakavog ucesca u spasavanju i oporavku a imaju vojne kontigente koji su lako mogli da reaguju unutar 4 sata.

  • IN

    22. maj 2014 | 00:43

    Na vremenske prilike moze da se utice to naucnici vrlo dobro znaju. Secate li se bombardovanja i nikada bistrijeg prolecnog neba, nakon cega kisa nije prestala da pada celog leta. Antene HARPA jesu postavljena u Srbiji ali ne sistem antena kao na slici. Za sta sve one mogu da se iskoriste to je ono na sta zelimo odgovor?

  • Dragče

    22. maj 2014 | 00:43

    Gde je moj komentar?

  • Niko neće da objavi

    22. maj 2014 | 00:22

    Nijedan proamerički medij neće da objavi komentar sa jasnim dokazima i priznanjem čoveka koji je radio ns HAARP projektu

    • 22. maj 2014 | 04:27

      Vesna Lazar

      @Niko neće da objavi

      Tacno -- ovo je prica koja se servira da se izbegne odgovor. A sarkasticno pitanje, moze li nesto sa 600 km u jonozoni da utice na dogadjaje koji se desavaju na 12km iznad zemlje, bi trebalo svima da zapusi usta, je l' tako? Pa naravno da moze -- u tome i jeste poenta jer to sto se desava na 12km iznad zemlje ima originalni pocetak na vecoj visini. Ali, i ta vazdusna kretanja su uzrokovana necim -- talasima iz jonozone.Nije potreban HAARP da se kontrolisu prirodna vazdusna kretanja. Ali je potreban da bi uzrokovao (po potrebi) talase u jonozoni koji u silasku ka zemlji stvaraju uslove pod kojim je moguca manipulacija vazdusnih strujanja.Itd, itd.

  • Ivan

    22. maj 2014 | 00:18

    u ala ste objasnili :) i kakva teorija zavere? pa to je fraza prošlog veka.

  • Milan

    21. maj 2014 | 23:56

    Za Obrenovac su krive nadležne institucije jer nisu na vreme evakuisale grad i procenile situaciju,već su čekali 5 ujutru da objave uzbunu! To je sramota i za to neko mora da odgovara!

  • Justicia

    21. maj 2014 | 23:54

    Ako nesto ne vidis ne znaci da to nesto ne postoji ...

  • Dane

    21. maj 2014 | 23:42

    I onda je mrmut zavio cokoladicu...... Alooooo ljudi probudite se

  • alexa

    21. maj 2014 | 23:38

    Pa zar niste rekli da nema HAARP-a :-) ja kad sam pricao o njemu pre par godina rekli su da lupam gluposti! Kakav bre HAARP a lepo sam bio u DE i tamo slusao o njemu i sad nije kriv hahaha vi ni sami niste sigurni sta pisete bla bla a sad vise nije ni bitno udeseni smo lepo a za ubuduce razmislite!

  • dani

    21. maj 2014 | 23:30

    Haaarp je kriv 100% !!!

  • šumadinka

    21. maj 2014 | 23:28

    Ma nemojte nam kasti...Koje referentno ime može ovo da tvrdi?.Mnogi stručnjaci daleko jednostavnije i jasnije govore o štetnosti ovog sistema.Vi bi sad da nas ubedite da smo paranoični!!!

  • Veliki Alek

    21. maj 2014 | 23:11

    Alo, naučnici... HAARP-a uopšte nema u Srbiji. To uopšte nema na području naše zemlje.. Slika iz teksta je sa Aljaske inače.. Ne dajte da vas zavlače zli novinari koji pišu budalaste tekstove zarad većeg tiraža.

    • 26. maj 2014 | 08:14

      zoka

      @Veliki Alek

      Haarp antene su postavljene skoro u celij evropi. Austria,nemacka,svajcsrska,srbija a glavna centrala za evropu je u norveskoj

  • shule1972

    21. maj 2014 | 23:08

    Autor: Dusan Susic SHULE HAARP - ZDRAVIM RAZUMOM PROTIV TEORIJE ZAVERE ! - Da li uopste teoreticar zavere zna sta je HAARP? - Verujem da tek 3-5% upucenih u osnovnu svrhu postojanja HAARP sistema zna zasto je isti pre svega napravljen ,a tek onda posto to zna...siri svoju suludu teoriju zbunjujuci ovih ostalih 95% ( neuki puk ) koji su obicno povodljivi i bez ikakvih saznanja o pomenutoj temi SHARE-uju suludo cega god se domognu sto “njihovi prijatelji” postave,pa i teoriju da je HAARP kriv za ovu upravo protutnjalu vremensku nepogodu zvanu “ TAMARA ”. - Naravno,teorema da je uzrocnik nepogode HAARP sistem je podjednako suluda i besmislena kao i teorema da je za nepogodu kriv neposlusni i razvratni srpski narod pa ga eto “bog” kaznjava i u svojoj srdzbi sasu’ po nama ovoliku vodu i napravi nam ovolike zrtve,potop i ogromnu stetu. - Obicno su pobornici HAARP-a ujedno i teoreticari zavere o CHEMTRAIL-ovima koje ispustaju avioni ( moz' mis’iti ), a sve uz pomoc NATO-a,amerikanaca…zapadnih sila ...protivnici srpskog naroda,koji nam zele zlo da bi nas unistili kao narod i zatrli seme za vjeki vjekova,ali o CHEMTRAIL-ovima neki drugi put. - Sta znamo o HAARP sistemu i sta je to HAARP ?? - HAARP je pre svega osmisljen kao istrazivacki projekat sa ciljem da stimulise i kontrolise procese u jonosferi koji mogu da izmene ucinak komunikacionih sistema. Postoji vec 20ak godina i postavljen je prvobitno na Aljasci gde se i dan danas nalazi. Opremu za HAARP cini niz antena ..tj radiotransmitera ogromne snage koji emituju preko 3 miliona vati. - OSNOVNI CILJ PROJEKTA HAARP JE IZUCAVANJE FENOMENA POLARNE SVETLOSTI (koja se uzgred pojavljuje na polovima nase planete) OVA NA SEVERU SE ZOVE AURORA BOREALIS. ( IZVOR WIKIPEDIA ) - Druga besmislica teoreticara zavere je da kada uoce jednu jedinu antenu ( koja obicno bude VFL prijemnik)..u njivama juzno od Barajeva…VFL prijemnik u Rakovici na brdu Strazevica….itd… odmah pomisle : “Evo sta nam rade zlotvori! Evo ga HAARP! Postavile su to strane vlade,agenti…domaci izadjnici uticu na vreme.“ Elem…da bi HAARP sistem funkcionisao u opste i mogao da sluzi svrsi,potrebno je da postoji mreza od minimum 100-ak i vise antena koje bi bile povezane i zauzele prilicno veliku i vidljivu povrsinu (kao na slici) kako iz vazduha tako i sa zemlje. A sta je to VFL prijemnik? VLF - Very Low Frequency - Uredjaj koji meri niske frekvencije u jonosferi. Dakle belezi-meri…NE odasilje, NE EMITUJE nista ,NE utice na atmosferske padavine i NE kontrolise vreme! Po svom izgledu ni malo ne podseca na HAARP,ali ni najmanje. HAARP sistemi postoje osim na teritoriji USA jos u Norveskoj ,Rusiji i Peruu. HAARP system NE POSTOJI u Srbiji i nije odgovoran za ciklon “TAMARA” kao sto nije odgovoran ni “bog” kako se ta besmislica uporno provlaci ! Sta je onda izazvalo ciklon “Tamara”??? - Cekajte malo,a sta je to Ciklon uopste i kako nastaje? Ciklon je podrucije snizenog atmosferskog pritiska u odnosu na okolinu. Vazduh struji od rubova prema sredistu i zbog velike koncentracije se pocinje dizati i hladitii tako nastaju uslovi za padavine. Nekada je propracen naletima jakog vetra ,sto u kombinaciji sa obilnim padavimana moze stvoriti ogromne vremenske neprilike. Ne znam sta bi jos trebalo dodati ,osim da se ovakve stvari desavaju od nastanka planete zemlje,( mooogo pre nego li je izmisljen HAARP ) periodicno svudge u svetu ,a eto kod nas se nisu dogodile preko 130 godina…mozda ovakva oluja protutnji ponovo vec sutra...,a mozda se ne desi za nasih zivota. V a z n o ! - Ovaj tekst je namenjen racionalnim ljudima, koji mogu da sagledaju objektivne cinjenice i zauzmu stav. Ako spadate u hard-core teoreticare zavere, ovaj tekst je potpuno besmislen, kao i bilo koji pokusaji rasprave - za Vas, svako racionalno objasnjenje je samo deo zavere, tako da slobodno nastavite da verujete da se radi o kontroli mozgova, izazivanju vremenskih nepogoda zemljotresa, i ne znam sta sve jos. Autor: (Uz nesebicnu i delimicnu pomoc Wikipedije i blogera I. Pavlovica) Dusan Susic Shule U Beogradu 19.05.2014.

    • 21. maj 2014 | 23:41

      Bepe

      @shule1972

      Vidi Šule da ti nešto kažem, sve dok ne osvane tvoj selfi sa tim HAARP-om ja ti ništa ne verujem.

    • 21. maj 2014 | 23:50

      Justicia

      @shule1972

      I nije te nrzelo da se iskakis ovoliko?

    • 21. maj 2014 | 23:57

      Nesa

      @shule1972

      ...moze centrala jednom da pogresi ali...&%@*#!

    • 21. maj 2014 | 23:57

      gdesuovihdanavasingtonibrisel

      @shule1972

      nismo dosli ovde da bi kopirali tekstove sa gugla i pravili se pametni.ti pominjes da su na Aljasci izgradili HAARP da bi slikali i studirali polarne svetlosti.Nema logike u tom,jer se polarne svetlosti nalaze u Norveskoj u gradu Tromso.Licno nebih rekao da su ameri toliko zainteresovani za slikanje i istrazivanja polarnih svetlosti.harp je pozitivna stvar i zato su je napravili oni brinu za ceo svet,oni vode racuna da nam svima bude dobro,oni ce nas haarpom spasiti da nam nebude 60C ovog leta,oni nikad neratuju i oni se nikad nemesaju nigde u svetu.sta ti mislis licno,zasto se najveca nato baza izvan njihove teritorije,nalazi bas na Kosovu?da li su mogli sa tog Bondstila poslati mozda jedno 10 helikoptera i jedno 10 amfibija jer to imaju tamo, da nam pomognu u ovoj kataklizmi?

    • 22. maj 2014 | 01:02

      Shule pametnjakovic

      @shule1972

      Pametni nas shule ko prvo hteo bi da ti saopstim da je HAARP na aljasci po WIKIPEDI-ji pre jedno 3 meseca odmontiran tako da ga tamo vise nema.... Drugo ako si tako opasan naucnik i poznajes sistem i poslovanja i sta tacno istrazuju sta onda cekas pici na Aljasku i radi i nekaki puno ovde... I hteo bi jos da ti kazem sam Tesla je izjavio tada da je obustavio istrazuvanja radi sigurnosti covecanstva a ne kao sto nam oni namecu da nije imao dovoljno para e tako pametnjakovicu i imao bi jos puno toga da ti pisem ali neda mi se da gubim na tebe svoje vreme... Pozz

    • 22. maj 2014 | 02:53

      R⁴

      @shule1972

      Evo tebi, ali i drugima koji su se nalozili na HAARP mogu sa 100% sigurnosti reci da nije HAARP, u pitanju jeste sustav za selektivno zagrijavanje atmosferskih slojeva. Ali nije americki. Slucajno se omaklo, pali smo pod liniju ciljanu, pa smo mi naj***li, kako narod kaze, a narod isto kaze da je svet mali, pa evo ja vam iz prakticnog, ne teoretskog, nego prakticnog iskustva kazem sto je moguce a sto ne. Ako vas je zasvrbio HAARP ja vam mogu reci da on nema kapacitet za ovolike zahvate, niti je smisljen na taj nacin. Ali jedan drugi, ne-americki sustav, kojem je HAARP bio 20 godina okasnjeli pandan, ovo moze izvesti. I da, bio je aktivan, i da, mi smo bili linije vatre, ne meta ali u liniji. Aj sad dosta, manite se HAARPa i Amerikanaca, i ti sa svojom citabom besmislenom, bulaznis tu nemas brate pojma sta pricas, imas potrebu da se protivis i znas neke detalje o nekom djelu HAARP programa pa se pravis pametan, a i vi sa teorijama zavjera bi se mogli malo educirat pa bi shvatili da teorije zavjere oko HAARPa samo postoje zbog ovog drugog sustava, koji je sada u pitanju, jer je jedini koji je ikada izveo to sto ljudi misle da HAARP moze.

    • 23. maj 2014 | 18:36

      IN

      @shule1972

      Ovaj poludeo! Covece stavi link !

    • 23. maj 2014 | 21:51

      pera

      @shule1972

      Da li "ugašeni" radio predajnik može da posluži u svrhe emitovanja ovih talasa, poput onog sistema na Aljasci? Da li je moguće da jedan antenski sistem koji se sastoji iz niza antena, poput onoga na slici na Aljasci, koji je nekada emitovao srednjefrekventne radio talase, može da posluži u svrhu ovih istraživanja, kao potpunog laika me interesuje?

    • 26. maj 2014 | 08:17

      zoka

      @shule1972

      Cuti bre i sedi dole. Čista jedinica.

  • Miroslav Jerinic

    21. maj 2014 | 22:55

    Onda ziveli Ameri i HAARP zajedno.

  • Rubiroza

    21. maj 2014 | 22:52

    Ko nas je pitao za montazu tog HAARPa? Da li je izdata dozvola o zdravstvenoj i prirodnoj neskodljivosti? Odakle ti da to branis i iz kojih razloga? Mi nismo "strucni" ali znamo da sracunamo 2 +2.

    • 23. maj 2014 | 18:53

      IN

      @Rubiroza

      Samo kod nas ni jedna strucna sluzba ne radi tj. Radi samo onako kako joj kazu. Tako primismo i vakcine protiv nekog Svinjskog gripa. A i to je cist prirodni virus. I onaj sto sa kamila prelazi na ljude u emiratima.

  • gdesuovihdanavasingrtonibrisel

    21. maj 2014 | 22:50

    Ko ste vi?ko je napisao ovaj post?pitate sta mislimo,ja ne mislim ja sam uveren da je ovaj dogadjaj na bilo koji nacin povezan sa tim Harpom,ili drugim recima,ovo je uradjeno ljudskom rukom.Jedno pitanje,kako to da od toliko stranih strucnjaka na ovu temu i ovaj dogadjaj oficijalno izjavljuju da nije nemoguce...,a vi to ovde odbacujete nekim tezama koje se razlikuju od ostalih?Moj zakljucak,nikad neveruj Amerikancu i njegovim slugama u Evropi.

    • 23. maj 2014 | 19:02

      IN

      @gdesuovihdanavasingrtonibrisel

      I ti pametnjakovici se registruju sa Srbija BG te Sirom supka mrzime da pisem. Daleko su oni od svog nadimka. U Srbiji ne postoje cikloni. Nema globalnog zagrevanja to su samo opravdanja za neka druga eksperimentisanja. Ali u Ukrajin postoji sukob, i sigurna sam da nuklearke nece koristiti ni jedna strana. Sreca te Rusi i Kinezi potpisase sporazum o gasu.

  • M M S

    21. maj 2014 | 22:50

    ....isto tako pise da Srpske novine ne smeju da pisu o HAARP u..kako to!

  • ☆☆☆Panter☆☆☆

    21. maj 2014 | 22:48

    Na Wikipedia pise da se Haarp koristi u Civil i "VOJNE" svrhe....e sad razmislite!!!

  • Kisna kap

    21. maj 2014 | 22:47

    Zasto ne napisete ime ovog prosvetlitelja?!? Da nije neki Mark,Dzek,Brajan...ili neko peto ime

  • M M S

    21. maj 2014 | 22:47

    Sve sto ste napisali je glupost ...antene su opasne inace ih ne bih prelocirali iz severne Amerike a bio sam i ocevidac dogadjaja tamo jako su opasne po sve zivo na zemli i vremenske uslove takodje samo sto ih je Tesla izmislio za dobrobit ljudskog naroda a ludaci preuredili za svoju korist ...pogledajte sve o HAARP u na Googlu ima jako puno istinitih stvari zasto i kako jedna je akcija Jessi Venture nacelnika u to vreme drzave Minesote kojji su prelocirali antene kod nas upravo zbog losih efekata na stanovnistvo ( RAK) i na vremenske uslove ..pozz

    • 21. maj 2014 | 22:59

      Xxx

      @M M S

      Mozes li nam objasniti kako se Amerikanci uz pomoc ovog sistema za koji se tvrdi da utice na meteroloske pojave ne resise uragana koji im razara zemlju?

    • 22. maj 2014 | 01:50

      Mike

      @M M S

      Upravo tako mms, podrzavam. Uticu cak i na psihu ljudi. Pogledajte samo sta nam najmladji po osnovnim skolama rade, ubijaju se breee sa nozevima i pistoljima idu u skolu, svakog od njih glava boli . Nas narod vrsi samoubistva, sin na oca, otac na sina. Ubijaju se najrodjeniji. U psihu su nas ubili tako da sami sebe unistavamo. Secate se zemljotresa na haitima? Za 15 min.americka vojska je vec bila tamo da pomazu ljudima. Kako je to moguce tako brzo? Pa sve su znali unapred jer su ga oni izazvali upravo haarp-om.

  • sinke

    21. maj 2014 | 22:45

    Bilo bi najbolje da se izmesti iz Srbije Harp sistem jer je kriv za ovo sto se desava. Sistem je kao sistem al sa njim upravljaju oni koji su najjaci a zna se ko je to.

  • C.Z.

    21. maj 2014 | 22:44

    Lakse bih podneo ovu katastrofu bez tih antena..sad nekako sve na njih mislim...

  • Marisav

    21. maj 2014 | 22:41

    Što se tiče naslova članka mogu da dodam samo jedno. A onda je mrmot zavio čokoladu .......

  • Gjuro

    21. maj 2014 | 22:36

    A da ne bi bilo sumnje dali nam Haarp kontrolise ili ne klimu,ajd fino lepo demontirajte to i nosite u PM.

    • 21. maj 2014 | 23:41

      alexa

      @Gjuro

      Slazem se sa tobom u potpunosti samo bi dodao ono u tri lepe koje si izostavio

  • louigi

    21. maj 2014 | 22:35

    Preporucio bi ovim harp strucnjacima da izadju iz kuce i da idu da pomazu ljudima u nevolji ocigledno da nije bilo poplava kod njih cim lepo sede za kompom i pametuju.

    • 21. maj 2014 | 23:42

      alexa

      @louigi

      Ja sam pomagao ceo dan vucem aute! A sta ti radis ceo dan za kompom? Nemoj druge osudjivati kad nemas pojma sta rade!

  • Alex

    21. maj 2014 | 22:33

    Ma ovo je pricam ti pricu! Ko zna sta radi sve taj Harp!

  • Zoran

    21. maj 2014 | 22:30

    Kod Barajeva je instalirana HARP stanica i nije tacno da se za nju nezna posto su se mestani okolnih mesta vec bunili i ako odete tamo svako od njih tacno zna gde je.Prosto je neverovatno koliko imamo sveznalica koji tacno znaju cemu sluzi HARP sistem.To ne mozete da pitate strucnjake na to odgovor imaju samo oni koji su to postavili.Ako je on dostupan svim strucnim licima iz sveta onda oni mogu da imaju odgovor????

    • 22. maj 2014 | 01:57

      Mike

      @Zoran

      Takve srvari radnici koji postavljaju nikada nesmeju znati sta postavljaju i u koju svrhu ce sluziti

  • EEC Ekonomista

    21. maj 2014 | 22:22

    Wardenclyffe Tower ili Tesla Tower je takodje bio namenjen za bežičnu komunikaciju a umalo nije razrusio pola Sibira kada ga je Tesla testirao!? Ovde nema spekulacija - vratite ASAP Harp Amerikancima i zahvalite im se uz "osmeh stjuardese koja zna da nesto nije u redu sa avionom!" Ne daj se Srbijo, Bog cuva hrabre!!!

  • Marko

    21. maj 2014 | 22:21

    Ja ne verujem koliko ste vi ljudi ograniceni. Harp postoji iskljucivo na Aljasci i kao sto je pokusano da se objasni u tekstu ne utice na vremenske prilike - pa koliko cesto je Amerika razrusena raznim uraganima, mislite da oni vole da pucaju milijarde na obnovu zemlje. Taj car koji tvrdi da je Harp ovde zamolio bih ga da napravi slike nek istrazi, a imam osecaj da ne zna ni gde je Barajevo. Prekinite da izmisljate gluposti vec idite i pomozite ovom narodu.

  • Drgag

    21. maj 2014 | 22:20

    Ovolika količina neznanja i zatucanosti preti stabilnosti zemljinog jezgra. Nahebali smo sa ovim mudracima.

  • Dragče

    21. maj 2014 | 22:20

    Beogradjani imate u knezevcu antenu maskiranu u drvo pa idite i pogledajte sta je to i o cemu se radi. Nikakvih oznaka nema da je repetitorska antena bilo čija niti mobilne telefonije, jedino povremeno navraćaju ljudi iz američke ambasade a ni to ne znam zast pa ako neko zna voleo bi da mi kaze.

  • Ivana

    21. maj 2014 | 22:05

    POStoji upotreba i zloupotreba necega! Ovde se radi o zloupotrebi sistema koji su amerikanci postavili i to ne znam ko im je dozvolio!Da necemo da poverujemo da nam neko dobro doneli i postavili posle onog bombardovanja?Bazira se na Teslinom pronalasku da npr moze zaustaviti zemljotres ukoliko krene ali moze ga naravno i izazvati ,kao i kise,nepogode i poplave!Svako ko sada hvali ovo zlo neka se pred Bogom pita da li sme da to cini?Od koga god da je ova nevolja-da li od HAArp sistema ili politicara neka Bog sudi i presudi!

    • 21. maj 2014 | 22:42

      Srbin

      @Ivana

      Zemljotreci nastaju tako sto:Izmedju tektonskih ploca kako se pomeraju naidje na neku prepreku,pritisak raste i raste i prepreka pukne i zemlja se potrese.Aj mi objasni kako haarp izaziva zemljotres.To je teorija zavere poput oblasti 51.

  • G-Man

    21. maj 2014 | 22:00

    Kako je odrzano svetsko prvenstvo u fudbalu 2002. u Juznoj Koreji i to u doba monsuna bez i jedne kapi kise???????

  • Noktilucent

    21. maj 2014 | 22:00

    Dosta mi je vise da slusam ove gluposti i teorije zavere. Uvek su vam drugi krivi za nesto. Zar je toliko tesko poverovati da smo zrtve prirodne nepogode?! Ove poplave su posledica vise zaredjanih ciklona u poslednjih mesec-dva, a ciklon Tamara je prelila casu. Bolje se usmerite na zagadjenja iz fabrika koje dovode do povecanja temperature vazduha iz godine u godinu i do svih drugih promena!

  • Dejan

    21. maj 2014 | 21:58

    Ja ipak mislim da te haarp antene treba da se uklone

  • Koske

    21. maj 2014 | 21:53

    Ovaj tekst nije tacan. Harp ne emituje nista nego prima radio signale

    • 21. maj 2014 | 22:43

      Srbin

      @Koske

      Cekaj ti kao bolje znas od svih,nego to si cuo od nepismenih nekih novinara ili na netu pa si se popalio

  • goran

    21. maj 2014 | 21:46

    ..pitanje : zasto su HAARP antene zamaskirane (liscem , da lice na drvece..) ..??

    • 21. maj 2014 | 22:22

      Petar

      @goran

      Siris lazi i dezinformacije.verovatno govoris o jednoj jedinoj anteni u bg koju je na youtube neki sizofrenik pokazao.mnozine nema a antena je tu godinama unazad,preko deset i vojna je.sakrivena da se iz vazduha ne vidi.

    • 21. maj 2014 | 22:23

      Pedja

      @goran

      Zato sto je to sto si video na Youtube, a nalazi se na Strazevici, deo instalacija Vojske Republike Srbije.

  • Banderaš

    21. maj 2014 | 21:40

    Neka je najlepši -ja bi ga najradije izbacio iz Srbije.

  • Glup smo narod, sta ces

    21. maj 2014 | 21:40

    Stavite u opis da je ovo sa slike HAARP na Aljasci, ljudi uporno idu po Beljini i traze nesto sto ne postoji ne tamo, nego u Srbiji uopste.

    • 22. maj 2014 | 02:07

      Mike

      @Glup smo narod, sta ces

      A ti si nepismen, nije Beljini nego Bijeljini

  • dejan677

    21. maj 2014 | 21:36

    Ako ste toliko pametni, i govorite kako Ameri pomocu HAARP-a mogu da promene klimu, kako je Ameriku pogodio hladni talas i pola drzave bukvalno zarobio ispod snega, a da oni pomocu HAARP-a to nisu sprecili?

    • 21. maj 2014 | 21:46

      Marko

      @dejan677

      Sirotinja gine a vladari sveta uzivaju

    • 21. maj 2014 | 22:04

      Srbin

      @dejan677

      Pa zar nije ocigledno bas to sto kazes? Njima odose nase zime, sneg i nasa klima a mi dobijamo suse, ciklone, tajfune, tornada i ostala s.anja koja tek stizu....videces...na zalost svih nas sa Balkana kome su svi zavideli na klimi koju smo IMALI.

    • 21. maj 2014 | 22:06

      mili

      @dejan677

      Nisi se zapitao mozda da su Rusi malo umesali prste u taj talas? Koliko znam,upravo tih -30 bilo je poslato nama! Ukrajina takodje "poseduje" tu skalameriju!

    • 21. maj 2014 | 22:30

      Rus

      @dejan677

      Govorio je jedan naučnik tamo što ima veze sa tim da su pogriješili i slučajno okrenuli na njih

    • 21. maj 2014 | 22:35

      Sova

      @dejan677

      A sta mislis zasto se to desilo 10 dana pred izbore u Americi? Razmisli malo...

    • 21. maj 2014 | 22:39

      Александар Џунић

      @dejan677

      То што временске непогоде погађају и саму америку, не значи да врхушка, која влада светом није у стању да заради паре чак и на несрећи сопственог народа, а да притом добије алиби да хар(п)а и другде по свету. Увек ће се наћи некао "паметан" да управо то узима као доказ безазлености овог пројекта, обавијеног велом тајне. Врло је могуће да системом антена, што правилније распоређених широм планете, у стању су да синхронизованом стимулацијом јоносфере, креирају стојеће таласе, чиме се на појединим местима стварају задебљања односно истањења. Као последица тога је да се количина зрачења комплетног електромагнетног Сунчевог спектра, пропушта у већој или мањој мери од уобичајене. Формирањем места са повећаним односно смањеним температурама, неминовно изазивају покретање ваздушних маса, а сами тим и дириговање метеоролошких услова. На YouTube-у, инспиративно је шта људи раде са металном плочом, уместо мембране звучника, која емитује различите фреквенце, док преко (црне) плоче посипају бели прах. За сваку типичну фреквенцу, стварају се различите правилне фигуре. Што се тиче земљотреса, земљина кора је нон-стоп под стресом и у покрету. Повремено долази до релаксације у виду потреса, а могу се окидати неким од бројних утицаја, као што су плиматски ефекат Сунца и Месеца, па све до промена ваздушног притиска, што опет упућује на ХААРП, индиректном контролом покретања ваздушних маса. Као студент геофизике, радио сам годинама у Републичком Сеизмолошком Заводу Србије. У дипломском раду сам обрадио Копаонички потрес. Од преко 6500 накнадних потреса у периоду од 6 месеци, 120-ак их је регистровано на 4 локалне станице, што је омогућило прорачун координата хипоцентара и рачунање брзина, које су после коришћене за лоцирање потреса регистрованих само на три станице (преко 350 потреса). Јасно се могло уочити, да поједине хипоцентралне зоне бивају искључиво активне у одређено доба дана, што је мени тада и дало потврду идеје о плиматском утицају Сунца на комплексну геолошку грађу тог региона и његов систем раседа/пукотина, које под одређеним углом активирају делове раседеног система хипоцентралне зоне. Од колега, које се и даље баве сеизмологијом, чуо сам за експерименте у којима се користе огромне количине струје, које се на великим дистанцама пропуштају кроз земљину кору у циљу изазивања већег броја потреса мањих магнитуда, као мера за избегавање ређих, али знажнијих потреса. Увелико се варијације магнетног поља земље у локалу користе за предикцију потреса, чак постоји и апликација за iPhone, која је намењена у ту сврху. Све у свему, не ваља, али пошто ми нисмо били суверена земља ни у време Титове СФРЈ, већ смо само били кооперанти у удруженом злочиначком пројекту против СССР-а, званог "Несврстаност", од кога смо добро живели, добијајући огромне паре од америке за финансирање режима свеже деколонијализованих држава, како се не би приближиле Совјетском Савезу. Чим се СССР распао, нас су демонтирали и препустили да се међусобно пустошимо, унапред одређујући ко ће бити "добрица", а ко "злоћа". Сад нам уврћу уши, а бојим се да оно "право" тек следи. Ваљало би организовати народни покрет да се та скламерија развали у парам парчад, а амери после нека чупају уши издајницима народа, који су то мучки и кукавички дозвољавали, кријући од народа.

    • 21. maj 2014 | 23:02

      Nepismeni

      @dejan677

      Gospodine upuceni, pretpostavljam da se barem simpatizer Demokratske stranke jer sam samo njih slusao sa tim razmisljanjima, da li vi verujete da samo amerikanci poseduju tehnologiju za kontrolu vremenskih uslova? Nekome a ne meni, braca rusi takodje poseduju tehnologiju za kontrolisanje vremenskih uslova. Mozete li da verujete da postoje i mobilne jedinice za kontrolu vremenskih uslova koje, rekao bih logicno, imaju dejstvo manjeg kapaciteta. Da li je moguce da NIKADA (u ovom, dvadeset prvom veku) nije pala kisa ni na jednoj paradi, ni na jednoj proslavi, a posto ste vi gospodin upuceni znate da su im skoro sve parade u prolece ili jesen a to je period kise, odnosno velike su sanse da pada kisa, a datumi isti... Moguce je da ja gresim, ziv sam covek, ali ipak ja mislim da ste vi "demokrata". Mozda Vam nije jasno odakle to znam, a nije bi bitni! S'postovanjem, nepismeni

    • 22. maj 2014 | 08:31

      slavko2

      @dejan677

      Pa, dal vi stvarno mislite da je njima stalo do naroda?!Gde vi zivite covece?!Odite na google, pogledajte njihov spomenik na kome jasno pise da ce covecansvtvo svesti na 500000, tako je na pet stotina hiljada ljudi!I dosta vise sa terminom "teorija zavere!"To je prevazidjeno - dokazano je da nema teorija da je sve istina!Kakva, bre, vise teorija! bUDI SE NARODE!

  • Русиа

    21. maj 2014 | 21:35

    Текст уопште није тачан. Чак су немци поставили неколико емисија на интернет о овоме ђаволовом пројекту

    • 21. maj 2014 | 21:59

      N

      @Русиа

      Ma kakvi nemci i naucnici.citaj komentare nebesko pametnih cobana.to je istina

  • jaca

    21. maj 2014 | 21:32

    Stvarno, jel vam to Ameri rekli. Ili smo mi to poveli strucnjake pa su ispitali. Nije Milosevic bio lud sto im nije dozvolio da ugrade. Nego kako to da narod nije obavesten da nam Ameri kace antene po zemlji. AJ da mi okacimmo nesto kod njih. Ni u snu. Tako da ima tu dosta istine sto se pise o harpu.

  • Goran

    21. maj 2014 | 21:26

    Ja bi da se to izmesti iz Barajeva

    • 21. maj 2014 | 21:47

      Marko

      @Goran

      Juce da se izmesti

    • 21. maj 2014 | 22:00

      N

      @Goran

      Bas tako.

    • 21. maj 2014 | 22:46

      Луди ђока

      @Goran

      Сигурно ту има нешто што ми обични грађани незнано.али имамо право да сумњамо у добро намерност тих који су их ту поставили. Којим је бре то дозволио ? Које био тада на власти па зна се манекен. А зашто шта је добио за то. А де он живи можда на Марсу па њега неће да снађе несрећа. Демократска странка у дру штву са овима који се и САД ту мувају у власти ,треба уништити у корену. Издали су земљу, продали све живо ,и тд............... То су сатанисти, . цркоше за запад а заборавили су да сунце излази на истоку. Челнике тих партија грба похапсити и бацити свињама као у Кини што је она урадио. Људи тражимо да се склони тај Харп ако кажу да он неутиче на климу . Моим нову власт да уради нешто.......Овај текст мије откуцао Дрнда и хваламу.Он се мање фрља са. Падежима. Хвала на пажњи. Уплашени Л. Ђока и Дрнда.

  • Tutor

    21. maj 2014 | 21:22

    Taj sistem je specijalno dizajniran da kreira vremenske prilike na željenim područjima kao unapređen način ratovanja jer je bombardovanje preskupo i zahteva vreme.

  • Kemal

    21. maj 2014 | 21:16

    Na koji se način onemogućava stvaranje oblaka i padanje kiše za vrijeme većih manifestacija?

    • 21. maj 2014 | 21:29

      Goran

      @Kemal

      Necim cim se raznose gradni oblaci, protivgradne rakete?

    • 21. maj 2014 | 21:49

      Marko

      @Kemal

      Kako na proslavi Oktobarske revolucije nikada ne pada kisa nego sunce sija non stop!!! Mnogo smo naivni!!!

  • Dejank

    21. maj 2014 | 21:15

    U breatoviku postoji geomagnetski zavod koji se bavi proucavanjem jonosfere, oni su jedini strucni davati komentare na ovu temu. A takodju se 2008 dobili antenu od usa za proucavanje jonosfere...

  • Izvestaj

    21. maj 2014 | 21:14

    Da li moze javno da se objavi koliko je aviona bilo iznad Srbije i sta su ispustali u atmosferu svih 5 sati uoci obilnih padavina.

    • 21. maj 2014 | 21:49

      Marko

      @Izvestaj

      4 komada

    • 21. maj 2014 | 22:02

      Abraksas

      @Izvestaj

      Bravo. A na kraju neka pogase antene i neka prestanu da nadleću. I sve je u tedu.

    • 21. maj 2014 | 22:36

      Maky

      @Izvestaj

      Mozda glupi ali preko mog grada se upetostrucio broj preleta pa saddd

  • vuk007

    21. maj 2014 | 21:11

    A ciji je to demant. Mi smo pilot zemlja ili te probni poligon za sva njihova testiranja od hrane ,politicara ,lekova ...

  • sale

    21. maj 2014 | 21:07

    Sve je to lepo na papiru: ali, ko je to u srbiji uopste opremljen da testira sve navedeno u ovom clanku!? Nemojte biti naivni: ako ameri kazu za sta haarp sluzi, mi kao treba da verujemo!?!?!?

  • Rocksteady

    21. maj 2014 | 21:02

    Da ne ulazim u raspravu dal' je ili nije tacno...Dacu samo jedan primer i to sa druge strane.Naime od kad se odrzava parada pobede u Moskvi a to je od 1943. godine kad su Nemci bili pred vratima Moskve.Kisa je padala samo jednom na taj dan (9. Maj) i to bas te 1943.

    • 21. maj 2014 | 21:33

      R...

      @Rocksteady

      Rusi su javno objavili da kisa nece padati za vreme parade, kao i za olimpijadu. To je u stvari indirektno priznanje da je kontrola moguca.

    • 21. maj 2014 | 22:28

      Pedja

      @Rocksteady

      Zato sto mozes kontrolisati oblake lokalno, terati ih da naprave kisu srebro-jodidom, razbijati ih protivgradnim raketama i slicno. Ono sto ne mozes da uradis je da menjas klimu, zato sto bi onda ista ta Rusija, u Sibiru, napravila da temperatura zimi bude 20 stepeni i mnogo bi lakse bilo vaditi naftu, gas, zlato i dijamante. Tako da - gluposti...

  • Masinac

    21. maj 2014 | 21:01

    HAARP emituje ELF talase koji dokazano utiču na promenu vremena, šta više ove iste novine su nekoliko nedelja pisale kako u UN otvoreno pričaju da mogu da kontrolišu vreme. Istina je da HAARP utiče na jonosferu, ali zagrevanjem jonosfere dolazi do njenog pomeranja. Kada se ona pomeri nešto mora da popuni tu cupu koja nastane i upravo tako dolazi do menjanja vremena jer se menjaju vazdušne struje i samim tim moguće je kreirati potrebne uslove za stvaranje kiše, ciklona, tornada itd. Isti sistem se može koristiti i za stvaranje zemljotresa jer zemlja osciluje na određenoj frekvenciji kao i sve drugo, te ukoliko se pogodi prava frekvencija moguće je stvaranje zemljotresa. I za kraj mi kažite, da li mislite da bi velike sile još 60-ih godina potpisale sporazum da se ne kroisti oružije za manipulaciju vremena ukoliko to oružije ne postoji?

  • Frenky

    21. maj 2014 | 20:58

    Vreme ce pokazati, sta je HAARP i cemu on sluzi. Kad tad ce istina izaci na videlo. Verovatno nije nista, kao i chemical trails, sto je potvrdila UN.

  • Sigurica

    21. maj 2014 | 20:54

    Nije bitno ne zelim to u svojoj zemlji , kada ga instaliraju u Francuskoj i Nemackoj mogu i u mom dvoristu.Nije problem ono sto se zna o tom HARP-u problem je ono sto mi nismo saznali nista vise od onoga sto se prica.

  • Laza

    21. maj 2014 | 20:52

    Glupost! Ljudi lazu vas, ako nesto ima uticaj na visinu do 600 km pa zar nije logicno da moze da ima i na nize slojeve atmosfere.

    • 22. maj 2014 | 02:26

      hmm

      @Laza

      Ljudi, zna se jos od kada da je moguca manipulacija vrmenom, i te informacije su odavno potvrdjene. Prost primer, u Englesku kada se igra fudbal nikada ne pada kisa. Oni su pre nekoliko godina izbacili par informacija na kojoj razdaljini HAARP moze da utici, zar ne mislite da su mozda unapredili sam sistem. I napravili takav rezultat da nesmeju sada pricati o tome.

  • Deki

    21. maj 2014 | 20:52

    Ne obmanjujte narod! Da, Amerika je instalirala antene da bi komunicirala sa prekobrojnim podmornicama koje krstare Srbijom! HARP je uzrok poplava i susa koje nas pogadjaju!

  • Rasa

    21. maj 2014 | 20:50

    Sta ti meni troposfera, jonosfera, stratosfera, pun kavez zeceva......

  • cccc

    21. maj 2014 | 20:48

    A kuda prolaze ti elektro-magnetni talasi do visine jonosfere?ma ne bree,one utiču na klimu koliko i kućne antene koje hvataju rts1!

  • Goran

    21. maj 2014 | 20:48

    Mozda nije kriv, ali ipak nam ne treba tako nesto u nasoj drzavi ...

  • njegon

    21. maj 2014 | 20:47

    Da i aspartam je isto zdrav za coveka !

    • 21. maj 2014 | 21:26

      Profesor

      @njegon

      Da mi je znati sta si zeleo reci?! Nauci prvo da kuckas, odnosno pises, pa diskutuj...

  • Натали

    21. maj 2014 | 20:46

    Цео дан чекам на ову вест ;)

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA