UBIO IH MRTAV PIJAN: Divljačkom vožnjom "pokosio" troje prijatelja! (VIDEO)

Troje mladih koji su nastradali u noći između subote i nedelje u Novom Sadu ostali su na mestu mrtvi kada je na "golf" u kome su se nalazili naleteo "audi" velikom brzinom. Vozač "audija" Despot Vranić u trenutku nesreće imao je 1,17 promila alkohola u krvi

Komentari

  • Tenor

    11. jun 2014 | 08:50

    Braco i gospodo, daj Boze da se niko ovakvim stvarima ne uci Iz sopstvenog iskustva, svaki dan imate pune rubrike ovakvih crnih stvari za koje sigurno znam da ih čitaju ovakvi manijaci koji po centru grada voze ovolikom brzinom, da li se taj praznoglavac pitao ikada da li je on potencijalni ubica normalnih i propisnih vozača, naravno da nije, jer da jeste, i da je razmišljao kakve su posledice brže vožnje, do ovoga nikada ne bi došlo. Evo večeras izađite na ulice N. Sada i videćete veliki broj ovih frajera, koji opet voze ovakvom brzinom kao i ovaj... To znači da ovakva grozota nikome nije lekcija, nego eto valjda neka sudbina kako je nazivaju, neostvareni momci lece svoje komplekse autima, tetovazama, pištoljima, tučama... Kakva je poenta tog i takvog života... A kakve komentare ostavljaju ovdje, da bi ujedno opravdali sebe, ovi slični njemu, sramota je velika... Izgleda ste u njemu našli sopstvenu refleksiju, pa kako sada da priznate njegov greh, koji je ujedno možda i vas... UŽAS SRBIJOO

  • Slavko

    10. jun 2014 | 20:53

    Kao profesionalac mogu samo objektivno i neutralno da kažem da je prolazak kroz crveno svetlo zakonski teži prekršaj od navedenog alkohola, ali navedena brzina od 160 km/h nije. Da momak nije toliko brzo išao do nezgode ne bih ni došlo, isto kao i da drugi momak nije prošao kroz crveno svetlo ništa se ne bih dogodilo. Direktni uzročnik nezgode je prolazak kroz crveno svetlo ma koliko god da se nekome to svidja ili ne. Tri mlada života su ugašena, vozač će zakonski odgovarati za onoliko koliko je kriv ali će ceo život nositi breme tri ugašena mlada života što samo on zna kako će mu biti. Ne daj Bože nikome.

  • Ivan

    10. jun 2014 | 15:56

    Nije treptalo zuto vec zeleno svetlo .

  • strasno

    10. jun 2014 | 14:12

    POZNAVALA SAM DECKA KOJI JE VOZIO GOLFA 4 GODINE I NIKADA NIJE PIO AKO POPIJE TO JE JEDNO PIVO I NISTA VISE!!! NE MOZE TE NJEGA DA KRIVITE LEPO SE NA SNIMKU VIDI DA JE VOZAC AUDIA UBRZAO I DA IH JE RAZNEO!!! SRAMOTA OD SVIH VAS STO GA BRANITE!!! I DA NIJE POKUPIO NJIH TO BI SE SVE JEDNO DESILO JER JE VOZIO POD DEJSTVOM ALKOHOLA I KAKO NAVODE 160 KM/H!!!I NAJGORE JE STO CE DOBITI SAMO NOVCANU KAZNU!!! ZALOSNO!!!

  • Ne budite surovi!!!!

    10. jun 2014 | 13:09

    Ljudi moji, poalko...Cinjenica je da je troje mladih ljudi poginulo, medjutim...Svi su krivi - jedni sto su prosli na crveno - koji im je kurac to trebalo, momak je kriv sto je vozio pod uticajem alkohola - kad se to spoji - tragedija neizbjezna! Ne opravdavam nikoga, ali, da li je iko alkotestirao krv od vozaca iz Golf-a??? Sta je njemu bilo da ide kroz crveno???

  • Aleksandar

    10. jun 2014 | 10:28

    Ko je krivac više ne vraća ove mlade klince. Neka im je večna slava! Saučešće roditeljima.

  • Jelena

    10. jun 2014 | 08:18

    Ne opravdavam ni jednog ni drugog vozaca,160km/h je uzas,ali ne znam zasto osudjujete prolazak na trepcuce zeleno je svuda u svetu normalno. Ja sam cak pala voznju u Nemackoj jer sam se zaustavila na zuto,a prethodno sam sa nasom dozvolom 15 god tako ovde vozila.Tragedija je 3 mlada zivota,ali ni drugi vozac nije smeo proci na crveno.

    • 10. jun 2014 | 08:59

      Danilo

      @Jelena

      Slaz se u potpunosti. Tragedija je prouzrokovana narlukom oba vozača.

  • Angielitta

    10. jun 2014 | 07:38

    Mislim da je dovoljno što će ceo život da se nosi sa činjenicom da je oduzeo 3 života, a pored toga uništio još nekoliko... Šta vredi i da je u zatvoru, opet je živ, a tih ljudi više nema.

  • Delija!

    9. jun 2014 | 23:22

    milica je bila moja prijateljica i trenirale smo zajedno odbojku:'( nek poociva u miru

  • Vucko

    9. jun 2014 | 22:47

    Na snimku se jasno vidi da je audi prosao na zeleno svetlo. tako da ne znam zasto pisete da je "uveliko" treptalo zuto kad to nije tacno..?! jeste vozio kao manijak i sve to stoji, ali da golf nije prosao ba CISTO crveno, do nesrece ne bi ni doslo.

  • mali srbin

    9. jun 2014 | 22:38

    A niko nespominje koliko je promila u krvi imao vozac Golfa?

  • MikiGrobar

    9. jun 2014 | 21:44

    Krivi su obadva vozaca!

  • M

    9. jun 2014 | 20:45

    Zbog ovakvih stvari je trepćuće zeleno svetlo bilo ukinuto dugi niz godina. Jedni bi kočili, drugi dodavali gas kad krene da trepće zeleno i događale su se brojne nesreće. Po komentarima se vidi da je i sad tako. Oba vozača su kriva, a greške, nažalost, ne mogu da se isprave. Saučešće porodicama.

  • Mile2

    9. jun 2014 | 19:44

    Citam komentare i pitam se sta bi ovi sto opravdavaju ovog manijaka koji vozi 160 km/h u gradu pisali u svojim komentarima da su njima bliski ljudi bili u golfu. Verovatno bi i komentari bili drugaciji. Mislim da je decko ubica organizovao kampanju odbrane na internet portalima kako bi zauzeo sto bolju poziciju pred sudjenje ... Ili smo mi malo lud narod pa vise ne mozemo ni da rasudjujemo racionalno?

    • 10. jun 2014 | 08:22

      moler

      @Mile2

      Naravno,da se pozicionira!Amortizira linč,jer smo već podeljeni...

    • 10. jun 2014 | 20:28

      ВЕТЕРАН

      @Mile2

      Mile2@...који си ти ментол,па зар теби није јасно да је овај са голфом прошао кроз "чисто" црвено...!!! Па и воз иде брзином 160 км/с,па кад прођеш на црвени сигнал,машиновођа је крив што си се ти нашао на прелазу...!!! ...стварно си ментол...!!!

  • Nenad

    9. jun 2014 | 18:27

    Jeste on vozio 160 i jeste bio pijan ali vise je nego ocigledno da je za udes kriv vozac golfa koji je prosao kroz crveno verovatno misleci: "Ma ko ce sad da prodje ovuda nema nigde nikoga" , a za razliku od Rusije npr nasi semafori su odlicno sinhronizovani i kada se u oba pravca upali crveno svetlo postoji sigurno 3-4 sekunde razmaka pre nego sto se nekoj strani otvori zeleno, za slucaj da ako neko i prodje kroz crveno nema nikog na raskrsnici da udari, a vozac golfa je krenuo mnogo pre nego sto mu se upalilo zeleno, da ne kazem zuto. Pocivajte u miru, saucesce porodici, pijanog vozaca u zatvor odmah - ali za saobracajku on kriv nije, cak je i usao u raskrsnicu dok mu je bilo zeleno.

    • 9. jun 2014 | 21:50

      branko

      @Nenad

      ma nije kriv ni slucajno,sta mislite da je vozio celih 50km/h ,i vidi neko ide na crveno a on ostro zakoci i zaustavi auto ,ne udari budalu i niko ne nastrada a i njegov auto ostane citav ,to bi bilo da nije isao 160km/h a ovako on je ubica i nema dalje ,mora u zabelu ili mitrovicu da leci komplekse neko vreme ,ja neznam ko je organizovao ove komentare ,valda onaj ko mu je dao a8 da vozi a jos ocigledno decko nije sasvim zreo za takvu masinu vlasnik audija bi trebao da ogovara koliko i on

    • 9. jun 2014 | 22:49

      Vucko

      @Nenad

      Slazem se 100%

  • Nešo

    9. jun 2014 | 17:59

    Tragedija nema govora , divljacka vožnja nema govora , ali prolazak kroz crveno je isto neodgovorna voznja i da nije prosao kroz crveno još uvek bi bili živi . To ne smanjuje krivicu pijanog vozaca koji je vozio kao manijak !

  • cika Mladjo

    9. jun 2014 | 17:56

    E ZATO sto ste pojedina gospodo saobracajno NEPISMENI, zato se i mogu ocekivat ovakva desavanja!!! Trepcuce zeleno Vam NE DOZVOLJAVA da prodjete kroz raskrsnicu i zakonom se tretira kao da ste prosli kroz CRVENO, a ako vecina vozaca to ne zeli da prizna i shvati, odrao bih svakog po mesec dana corke ( da nam sustvo nije kao i cela drzava) i ponovljenim ispitom za vozace kada je ovakav prekrsaj u pitanju!!! Kao sto se vidi, na putu vlada pravo jaceg i nenormalnijeg, STRAH me je da se krecem i pesice, a o autu da i ne pricam!!!

    • 9. jun 2014 | 18:43

      Nešo

      @cika Mladjo

      To nije tacno , kada je trepcuce zeleno i kada se ne mozes bezbedno zaustaviti, mozes da prodjes !

    • 9. jun 2014 | 18:47

      Cobi ns

      @cika Mladjo

      Nemaš ti pojma,ali,kao što je ovde običaj,voliš da filozofiraš....na trepćuće zeleno smeš da prođeš a na žuto već ne smeš-zeleno trepćuće služi da te pravovremeno upozori da će doći do promene,pa ako si tu,blizu,možeš da prođeš!!?

    • 9. jun 2014 | 20:05

      Neko

      @cika Mladjo

      Sudeci po broju pluseva koji si dobio za ovu tesko-netacnu informaciju...trebalo bi tebe i te koji su ti dali pluseve prvo na tih "mesec dana corke" pa na ponovnu obuku - tvojim recima.

  • Ivan

    9. jun 2014 | 17:04

    Da sam neka vlast i zakon: TRAJNO BI ODUZIMAO I DOZVOLE I KOLA svima koji imaju 0.001% promil alkohola. Da vidimo onda ko bi vozio pijan i ko bi deci davao kola?!!

    • 9. jun 2014 | 17:14

      ujka gorčilo

      @Ivan

      To obavezno!!!!!!

    • 9. jun 2014 | 17:44

      ujka gorčilo

      @Ivan

      A za prolazak na crveno bi isto postupio,konkretno mislim na vozaca pola,a i sta trazi u saobracaju nakon 23h sa probnom dozvolom,a i vozac audija koji moj je umislio,da vozi konkorda?!

  • munich

    9. jun 2014 | 15:43

    Ovi sto pravdaju ovog manijaka u Audiju su isti kao i on,to su ti bahati vozaci!Drzavo gledaj u komentarima koliko vozaca-manijka imas!

  • J.S.

    9. jun 2014 | 15:31

    KAD PIJEM NE VOZIM, KAD VOZIM NE PIJEM!!! kada bi se svi time vodili manje bi ovakvih nesreca bilo. Tuga do neba za 4 mlada zivota...

  • Sale Wien

    9. jun 2014 | 14:05

    Treba da se potpisuju peticije Saobracajnoj Policiji da se oduzimaju dozvole doživotno kome nadju i trunku alkohola, a ne da se kaznjavaju novcano.

    • 9. jun 2014 | 19:00

      Neko

      @Sale Wien

      Pošto si iz beca, jednog kolegu su uhvatili sa 1,2 alkohola u krvi u Linzu. Vozio mirno ali rutinski su ga zaustavili 500 metara pred kućom. Dobio je kaznu od 3 ili 4000 eura, morao kod psihjatera jer je dao dozvolu na 2 meseci a mozda i vise jer sam zaboravio tacno i njega naravno placa. Onda morao na dodatno obučavanje gde se pokazuju slike stradalih zbog alkohola. U tom svemu izgubio posao jer je bio vozač nakon toga i stan i u tom svemu zena to sve nije podnela i razvela se od njega. Kazna ga izašla sve oko 6000 eura. Izgubio posao, stan, zenu sa 3 dece i sad placa alimentaciju da mu nista ne ostaje. I veruj ovo nisam izmislio!

  • Miss

    9. jun 2014 | 13:44

    Uvedite vojsku ponovo, da mladima u svest usadi disciplinu.

  • TwoHeadEagle

    9. jun 2014 | 13:33

    I na kraju sta ce da bude posle svega ovog hoce li neke pouke da budu izvucene,hoce li nesto da se promeni,nesto da se preduzme?Ili ce sve biti po starom do nove nesrece.

  • Samokazem

    9. jun 2014 | 13:08

    Zaista velika tragedija,bilo cija da je krivica...vise nije bitno...Alkohol je jedini kriv kod oba momka izgleda...na zalost!Ni kako kazete"tatinom sinu"sigurno nije lako,odlezao 30 godina ili platio kaznu pa otisao kuci,sada je sve jedno,verujem da decko vise nece voziti bicikli a kamoli kola...bar neko vreme.Ne osudjujte ima on grizu savest i verovatno krivi sebe za tri neduzna zivota...i nosice to sa sobom dok ne umre.A to je najgora kazna.

    • 9. jun 2014 | 17:03

      Goran

      @Samokazem

      Koliko vidim piše da mu nije prvi put da bahato vozi, briga njega... Ima da se ušika opet i Jovo nanovo.

    • 10. jun 2014 | 01:24

      talian

      @Samokazem

      ovaj sigurno nema grizu savesti nebi sigurno vozio toliko brzo pod dejstvom alkohola

  • Jordan

    9. jun 2014 | 13:00

    Pa na snimku se jasno vidi u trenutku udara da je se za audi upalilo crveno, što znači da je i on prošao na žuto. Da je planirao da obrati pažnju na semafor, ne bi toliko brzo išao, jer je jasno da ne može da zakoči. I da je bilo crveno, bilo bi isto. Da je vozio 60km/h, svi bi prošli sa blagim ogrebotinama.

    • 9. jun 2014 | 14:01

      Akaba

      @Jordan

      A da je ovaj drugi sacekao zeleno, audi bi prosao ispred njega i ne bi ga ni dotakao.

    • 9. jun 2014 | 17:37

      Neko

      @Jordan

      Kad je Audi bio na linji za stajanje je bilo trece trepuce ZELENO to se vidi jasno na drvetu na njegovoj strani a sa 160 Kilometera na sat ide se 44metara u SEKUNDI!!! Ovo je velika tragedija a kamere postoje takodje i sa strane od stradalih. Samo policija to jos ne objavljuje

  • Vozac

    9. jun 2014 | 12:54

    Sve tri strane su krive! 1. Nasilnicka voznja (160km/h), 2. Vozac koji je preminuo je definitivno presao na crveno, 3. Osoba koja je programirala semafor je namestila da se oba semafora sinhrono menjaju, tako da je u istom trenutku zuto na oba semafora. Ova osoba bi trebalo da snosi najvecu odgovornost! Zadrska izmedju promene na semaforima mora da bude bar 2 sekunde.

    • 9. jun 2014 | 13:16

      iMixi

      @Vozac

      Ne vidi se da je zuto na oba semafora. To sto izgleda da je zuto za vozaca golfa, je u stvari crveno svetlo za pesake (na snimku izgleda kao zuto) i pored trepce uslovna strelica za vozace koji skrecu levo (da ih upozori na pesake)

    • 9. jun 2014 | 13:27

      Neko

      @Vozac

      Slazem se sa 1 i 3 ali ne sa 2 jer signalizacija je bila neispravna i ja mislimd a je Golf nailazeci video smenu svetal i racunao da ce tacno dok dodje do raskrsnice imati zeleno sto se i desilo. Audi je medjutim nailazeci video da "gubi zeleno" i umesto da je usporio on je jos ubrzao da se "trka sa semaforom". Krivica vozava Audija je drasticno veca. Samo na osnovu toga sto je isao vise od 3x vecom brzinom akumulirao je energiju 9-10 puta vecu od ocekivane i zato je tako oduvao golfa i rasturio ga na komade. Da je isao 50-60 oba auta bi se podjednako odbila od mesta sudara a verovatno ne bi ni bilo sudara jer bi Audi kasnije stigao do raskrsnice u kojoj bi vec bio Golf video go i kocio.

  • iMixi

    9. jun 2014 | 12:50

    Ovo jeste velika tragedija! Utoliko veca zato sto su stradale dve mlade osobe (devojke) ni krive ni duzne! Tragedija je i zato sto je stradao vozac golfa, iako je sam odgovoran za svoju smrt (i smrt dve drugarice). Ali zasto pisati/izvestavati na takav nacin? Kao prvo, zuto svetlo na semaforu nikada ne trepce (kako se navodi u tekstu gore). Ono se pali nakon trepcuceg zelenog... U ovom slucaju postoji jasan videozapis gde se lepo vidi sta se tacno dogodilo, a iz prilozenog jasno je; da je vozac audija isao velikom brzinom, da je usao u raskrsnicu dok je jos bilo zeleno trepcuce (koje i sluzi da, kada si ispred raskrsnice gde je saobracaj regulisan svetlosnom signalizacijom, i kada se ne mozes bezbedno zaustaviti, mozes da prodjes), da je vozac golfa prosao na crveno (ukoliko semafor nije bio pokvaren), da je vozacu golfa u momentu ulaska u raskrsnicu, vozac audija bio na 30-ak m sa leve strane i da ga je morao uociti (nije se kretao brzo, mogao je jos uvek zaustaviti svoje vozilo), ali iz nepoznatog razloga to nije ucinio... Kriva su oba ucesnika u saobracaju: vozac audija, zato sto se kretao nedozvoljenom brzinom i zato sto je vozio pod dejstvom alkohola. I kriv je i odgovoran vozac golfa, zato sto je prosao na crveno svetlo na semaforu, zato sto je tim svojim cinom ugrozio bezbednost i zivote ostalih ucesnika u saobracaju... Nigde se ne navodi da li je vozacu golfa radjena analiza krvi. Vrlo verovatno je i da je i on bio pod dejstvom alkohola zato sto je nacinio niz nelogicnih propusta i zato sto se vracao sa proslave mature (gde se obicno konzumiraju i alkoholna pica...) U svakom slucaju, strasni i tragicno :(

    • 9. jun 2014 | 13:27

      PU

      @iMixi

      A trostruko prekoračenje brzine, pijanstvo??? Da je vozio 50km/h, bili bi danas živi.

  • nobody

    9. jun 2014 | 12:40

    Ljudi...Ne kažem da momak koji je golfom najverovatnije prošao kroz crveno pa potom poginuo nije najviše i sam kriv.Ali činjenica je da je drugi momak jurcao kroz grad 160 km/h EJ BRE.Da je kreten vozio 50 km/h tesko da bi epilog bio ovako zalostan kao sto jeste. Tuga i jad.On je meni kriv kao da je prošao kroz crveno.

  • najo

    9. jun 2014 | 12:40

    A ko je utvrdio da je išao 160 kmna sat, krivica je vozača koji je prošao na crveno što se jasno vidi.

  • xxx

    9. jun 2014 | 12:32

    Tacno narod nije normal,tri mlada zivot su nestala.ovo je zalosno,kakvih idiota ima.zatvor od 40godina je malo

  • ap0calypto

    9. jun 2014 | 12:31

    Audi je isao neprilagodjenom brzinom za koju moja da robija. Usao je na raskrsnicu dok je treptalo zuto, vozac golfa je prosao na svoje crveno

  • Vlada

    9. jun 2014 | 12:30

    Ne bi ih ubio da nije ovaj bolid prosao na crveno

  • Mile2

    9. jun 2014 | 12:26

    Prosto je neverovatno da ima ljudi koji traze opravdanje za idiota koji vozi 160 km/h u gradu gde je ogranicenje brzine 50 km/h i kazu da nije kriv za saobracajnu nesrecu sa smrtnim ishodom. Da je postovao propisanu brzinu svi bi bili zivi bez obzira da li je golf prosao kroz crveno svetlo ili ne. Ovo postaje zemlja ludaka gde normalni nema sta da traze ...

    • 9. jun 2014 | 12:46

      nobody

      @Mile2

      apsolutno podržavam

    • 9. jun 2014 | 13:14

      Unknown

      @Mile2

      I da Golf nije prosao kroz crveno nebi doslo do sudara bez obzira koliko brzo Audi vozio.

    • 9. jun 2014 | 13:39

      Marrina

      @Mile2

      Tacno tako Mile..Ovi sto ga pravdaju verovatno i sami malo stisnu gas po gradu da ih udari adrenalin..

    • 9. jun 2014 | 14:53

      Sbc

      @Mile2

      Slažem se

    • 9. jun 2014 | 18:04

      A

      @Mile2

      Sta zakon kaze?? Da je kriv svako ko prodje na crveno bez obzira na ostale okolnosti...

  • stefan

    9. jun 2014 | 12:24

    koji uzas!!@

  • pravda

    9. jun 2014 | 12:21

    i sta sad....? Ovakvim idiotima omah u roku od dan odrediti kaznu i to ne onu demokratsku da ide u zatvor pa da ga narod (i roditelji ove dece) hrane, vec onaj arapski zakon da se potkrate malo udovi i sl. Mozda nekome ovo moje neizgleda normalno, al i drugacije se narod opametiti nikad nece..

    • 9. jun 2014 | 13:38

      Alex Perry

      @pravda

      Tesko da ovde u arapskom svetu vaze takvi zakoni za saobracajne nesrece jer ovde mesecno u jednoj drzavi od 2 miliona stanovnika strada 25 do 30 ljudi. Da treba direktno i drasticno sankcionisati treba cak i u podeljenoj odgovornosti kao sto je ovde slucaj. Automatski zatvor od min 10 godina pa sud neka utvrdi da li treba i duze u zavisnosti od broja zrtava.

  • Taj. . . .

    9. jun 2014 | 12:21

    Bice podneta prekrsajna prijava?! ALO,COVEK UBIO TROJE LJUDI,e zemljo Srbijo,gde mi zivimo!!!

  • Mare

    9. jun 2014 | 12:13

    Ne razumem ovaj vas tekst. Jasno se na snimku videlo da je vozac prosao na trepcuce zeleno. Kad je vec bio u raskrsnici upalilo se zuto. Ne kapiram sta pokusavate da spinujete ovo sada??? Imate snimak i sad pokusavate da nam objasnite kako je ipak audi kriv ili sta? Prolazak na trepcuce zeleno makar i u poslednjoj sekundi nije prekrsaj, a prolazak i sa 2km/h na crveno jeste prekrsaj. Vozac pola je ubio sebe i suvozace prolaskom na to crveno. Vozac audija je jurio prebrzo i mozda bio pijan, odgovarace za to, ali da polo nije prosao ba crveno audi ga ne bi ni udario. Samim tim nece ni odgovarati za izazivanje nesrece ma koliko ga vi mrzeli jer ima audi a 8 i tupavu facu i jer je "bahati tatin sin". U ovom slucaju bahati tatin sin nije kriv vec skromni student koji je em vozio sa probnom dozvolom posle 23, verovatno i on bio pijan, prosao na crveno... i to je veoma bahato ponasanje i da je imao bolji auto pitam se koga biste zeleli da krivite! U nasoj zemlji svi.vole da mrze ljude zbog dobrih kola. Cesto izadje neka vest, ljudi je zanemare skroz i odmah se pitaju odakle pare za audi/bmw/mercedes!? Ne branim ja vozaca audija i on je jako pogresio. Ne kazem ni da nije bahat, samo kazem da je od strane javnosti nepravedno osudjen unapred samo jer je imao dobar auto.

    • 9. jun 2014 | 12:44

      dario stojanovic

      @Mare

      Idiote covjek vozi ko mamen.Tri zivota su ugasena.Da su najveci gresnici ne zasluzuju to .A on vozi toliko I nije kriv.Brate lijeci se I ne pristaj nikom na muku...

    • 9. jun 2014 | 13:32

      PU

      @Mare

      Da imaš mozga, zaključio bi sam. Da je vozio 50, a ne tri puta brže ne bi ih ubio. Tebi nije krivica što je vozio 160km/h ??? Blago tebi.

    • 9. jun 2014 | 13:34

      Vidi Ovako

      @Mare

      Da je Audi vozio normalnom brzinom a ne 3x brze, do sudara uopste ne bi doslo jer bi on dovoljno kasnije dosao do raskrsnice pa bi video Golfa a i Golf bi vec prosao kroz razkrsnicu dok bi Audi stigao. Cak i da se desio sudar, ne bi bio ne blizu tako silovit da Audi nije isao 3x brze.

    • 9. jun 2014 | 16:02

      JaSam

      @Mare

      Kriva su oba vozaca. Jedan jer je prosao kroz crveno, drugi jer je jurio kao manijak. Da je bar jedan bio malo pazljiviji do ovoga ne bi doslo. Nazalost, stradale su i dve devojke koje nisu krive ni za sta.

    • 9. jun 2014 | 19:19

      Cobi ns

      @Mare

      U pravu si kada govoriš o načinu razmišljanja,tačno je tako,malograđanština,zavist-da ih je neki sa 'Ladom' udario ne bi bili takvi komentari?!A i 'Lada' ide 150...!!

    • 9. jun 2014 | 19:50

      Beranje

      @Mare

      Ovo je skolski primer duple greske u saobracaju.Moje saucesce porodici poginulih.

  • Dogg

    9. jun 2014 | 12:06

    Presli na crveno. Vozac audija ce verovatno dobiti kaznu za prebrzu voznju jer je to njegova krivica. Zato ja gledam posle ponoci i levo idesno bez obzira na semafor

    • 9. jun 2014 | 13:34

      PU

      @Dogg

      "Samo prebrza vožnja". A ona je baš uzrok tri smrti, jer da ih je udario sa 50 na sat, bili bi povređeni, ali živi.

  • Mile

    9. jun 2014 | 12:02

    Ne znam zasto ovakvi bombasticni naslovi? Da polo nije prosao na crveno mozda bi se audi zakucao u neku banderu ili bi mozda svi sad bili svojim kucama. Logicno je da on odgovara za pijanstvo i prekoracrnje brzine posto je lrivac za nesrecu sa smrtnim ishodom onaj koji je prosao na crveno. Da je ovaj u audiu imao losiji auto mozda bi i on sada bio mrtav, a prosao je na zeleno. Ne kapiram da li ga mrzite samo jer ina audi ili sta je u pitanju?? Decko je jurio bas brzo, ali oni su bili gde nikako nisu smeli da budu. Pritom vozac pola nije smeo ni da vozi u to doba jer je imao probnu vozacku, a naravno mozda je i on bio pijan. Nije mi cilj nikoga da branim, ali mi je odvratno sto je decko jos juce bio optuzen da je sigurno on prosao na crveno samo jer je pisalo da vozi a8. Jeste divljacki vozio, ali za ovo zaista nije kriv. Da nisu prosli na crveno nista se od ovoga ne bi dogodilo!

    • 9. jun 2014 | 12:18

      Ivanjica

      @Mile

      A da je tvoj tata znao za kontracepciju ne bi imao ko sada da lupeta !

    • 9. jun 2014 | 12:19

      joe noe

      @Mile

      Ne kenjaj !Lik je leteo !!!prva blaga krivina i zavrsio bi u pesake ili supermarket!Bio tu golf ili ne ovaj maks.jos 1-2 km i ubio bi nekog sigurno jer je krenuo u samoubistvo svakako.

    • 9. jun 2014 | 12:25

      $

      @Mile

      Kako nije kriv??ajde da tebi neko nastrada ovako...pa da vidim da nije kriv.zato ne lupetaj !!!!

    • 9. jun 2014 | 12:26

      Vlada

      @Mile

      Bas tako. Ovaj je kriv a ne decko iz audija.

    • 9. jun 2014 | 13:36

      Ivan

      @Mile

      Probudilo se bestidno društvo, da brani pijanog divljaka. Nadam se da ćeš tako braniti podivljalog vozača i kada neko tvoj prođe kao ovo troje.

  • Invisible

    9. jun 2014 | 11:59

    To je tatin sin, jer niko normalan ne bi isao tolikom brzinom.. Tako da ce izaci za koji dan i nikom nista, mozda dobije kaznu od 1000 € za nedolicno ponasanje..

  • Pera

    9. jun 2014 | 11:55

    Jaoooo deco, pa gde kroz crveno.

  • Nenad rus

    9. jun 2014 | 11:50

    A vozač golfa prošao na crveno???? Da je sačekao zeleno ne bih se ništa dogodilo

    • 9. jun 2014 | 12:51

      Maki8

      @Nenad rus

      A da baba ima ono bila bih deda,alo bolesni njih sad nazalost vise nema,zajebi sad to kad bih bilo sta bih bilo

  • A push ga

    9. jun 2014 | 11:44

    I nije imao puno alkohola u sebe ali alkohol i IQ 20 je presudio ovim momcima

  • Jovan

    9. jun 2014 | 11:40

    Kao prvo,nije treperili zuto,nego zleleno svetlo,tada sme da se prodje raskrsnica... U svakom slucaju i da se audiju upalilo crveno,wv-u bih se upalilo zeleno tek nakon 5 sekundi,a on je usao u raskrsnicu dok je jos treperilo zeleno... Ne opravdavam vozaca audija,trebalo bi mu za uvek oduzeti dozvolu,posto danasnji klinci nisu normalni,ali mislim na je vozac wv-a ubio i sebe i drugarice...

  • Vugla

    9. jun 2014 | 11:33

    Jel sam ja dobro razumeo da je posle uvidjaja,posto je ubio troje ljudi (dece) ,on sa konstatovanim laksim povredama pusten kuci uz prijavu za voznju u pijanom stanju i prekoracenje brzine????????????????Da li je to moguce??????????Ja u ovoj zemlji vise ne zelim da zivim ni sekund!!!!

    • 9. jun 2014 | 12:15

      Ss

      @Vugla

      Nije, on je iz bolnice otpusten na kucno lecenje. Posle toga je priveden. Kad je neko otpusten iz bolnice tako se kaze. Bas njih briga hoce li da se leci kuci, u zatvoru, kod babe. Oni to tako kazu...

    • 9. jun 2014 | 12:21

      vesna

      @Vugla

      pa ne mogu da verujem da su ga pustili kuci posle ovakvog saobracajnog udesa gde je ishod troje mrtvih. pa treba o je da odlezi bar 24 ca sa u buvari dok se otrezni. sramota. mora da je mamin i tatin sin cim je pusten odmah.

    • 9. jun 2014 | 12:28

      Vlada

      @Vugla

      Pa ko te drzi

    • 9. jun 2014 | 13:00

      lekica

      @Vugla

      To sam se i ja zapitala. Da li je moguce da su ga pustili kuci??

    • 9. jun 2014 | 13:00

      Cz

      @Vugla

      Ako draze ti je strano idi i ostani tamo.!

  • redisha

    9. jun 2014 | 11:30

    A ubica na slobodi, valjda da se lepo ispava i odmori. More samo sa borna kola na ulici, nema drige.

    • 9. jun 2014 | 12:15

      Ss

      @redisha

      Nije ubica na slobodi, ubica je poginuo sa drugaricama koje je ubio svojim prolaskom na crveno. Ako cemo vec tako da nazivamo ljude ubicama...

  • Srbislav

    9. jun 2014 | 11:25

    Prekrsajna prijava? Treba ga krivicno goniti i osuditi na najmanje 20 godina i oduzeti mu pravo na posedovanje vozacke dozvole.

    • 9. jun 2014 | 11:56

      AMG

      @Srbislav

      Covek NIJE KRIV!!! on jeste prekoracio brzinu , za to nek mu daju poene i za alkohol u krvi. On je na zeleno vec bio u raskrsnici. A STA GOLF TU IMA DA TRAZI covek je na crveno proso i poginuo ko mu je kriv , ON SAM!

    • 9. jun 2014 | 12:06

      Mile

      @Srbislav

      A na osnovu cega? Nesrecu sa smrtnim ishodom je izazvao vozac pola. Nije bitno sto je i on sam preminuo prilikom izvrsenja tog dela. Ne mozete okriviti nikako drugog vozaca koji prolazi na svoje zeleno i udara auto koji tu nije trebalo ni da bude. Odgovarace za pijanstvo ako je bio pijan i za ovoliko prekoracenje brzine, ali nema govora o krivici za ovaj udes niti o zatvorskoj kazni. I to ne kazem jer vozi audi vec da je vozio i golf isto bih rekao. Samo bi onda i on bio mrtav verovatno. A to da je jurio, isao je oko 130-150km/h sto moze svaki auto da razvije tako da je ovo mogao da uradi i u znatno losijem autu i onda bi verovatno javnost bila malo vise na njegovoj strani.

  • Kikks

    9. jun 2014 | 11:23

    Jeste audi isao velikom brzinom,ali mi se cini da je golf prosao na crveno......

    • 9. jun 2014 | 11:55

      Cobi ns

      @Kikks

      Tačno,on jeste divljao,ali golf je prošao na crveno,što ga naravno ne abolira....da nije tako leteo,uspeo bi da izbegne!!?Troje dece.....tuga!?

    • 9. jun 2014 | 11:57

      pera

      @Kikks

      I meni se cini, jer je onoj budali sto je jurio bilo treptuce zeleno.

    • 9. jun 2014 | 12:17

      vesna stankovic

      @Kikks

      lepo se vidi da je auto golf prosao na zeleno svetlo imas snimak pa gledaj ako je za pesake crveno kao sto je bilo za kola je zeleno druze. I da li je normalno da neki idiot vozi 26o na sat i da se hvali na fb. alo pa nije ovo prasuma ovo je grad. Oni mr tvi a on majmuncina kod kuce da ga mama utesi sto je bio pijan. more u zatvor da robija i nikad u zivotu da nedobije vise volan u ruke. enas zakon je mnogo blag.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA