ZANEMEO: Pokosio decu u Novom Sadu, a sad ne može da priča jer trpi velike bolove! (VIDEO)

Despot Vranić (21), koji je upravljao "audijem A8“ u trenutku stravične saobraćajne nesreće koja se dogodila pre neki dan i u kojoj je živote izgubilo troje mladih ljudi, branio se ćutanjem, jer je objasnio da nije u stanju da iznese odbranu zbog bolova koje trpi

Komentari

  • V m.

    15. jun 2014 | 01:29

    Ljudi..nemojte da komentarisete..imajte postovanja za tri mlada ugasena zivota. Nazalost mnogi na neki nacin opravdavaju vranica koji je bio mrtav pijan i na taj nacin skrnave ljudski razum dajuci minuse nekim normalnim komentarima ili su mu rodjaci ili imaju mozak kao i on.Bolje se uzdrzite od komentara

  • Mogli

    13. jun 2014 | 16:14

    Nije njemu tata kupio auto, nego je on uzeo od drugara kojeg je vozila hitna pomoc, pa je on krenuo za njima..

  • Makedonac

    13. jun 2014 | 10:45

    Jao ljudi.. Pa ja sam iskreno mislio da samo u Makedoniju zive glupi ljudi, sad vidim da ima takvih i u Srbiju.. (svaka cast drugih) Znaci da zaklucimo.. Krivac u ovoj situaciji je onaj vozac koji je preminuo na crveno. Taj isti je krivac sto svih 4 ljude (jedan preziveo) su se nasle u ovakvom situacijom. Vozac koji je preziveo, je kriv sto je vozio brzo i bio je pijan. Nista drugo. Aj sad zamislite ovu situaciju: Imate sina/kceri tinejdzer, koji vozi auto. Na zeleno svetlo (narocito kada trepka) pravi vozac u saobracaju nagazi na pedalu, pravi vozac ne uspori. Jer ako usporish, moze da se desi da neki drugi pravi vozac pozadi tebe dobro udari. Zamislite vashih sina/kceru da vozi neku normalnu brzinu od 60 km/h, a na crveno prolazi neku zastavu 750 sa troje ljudi? Da udaris zastavu 750 sa 60 km/h ne bi ostao nista od nje. I sada taj vash sin/kcer, koji je bio najprimerno djete, da bide osudjen na dozivotan zatvor, jer je proshao na zeleno sa normalnim brzinom, a u zastavom se vozio budalom koji je proshao na crveno? Jel vam pojasnije sada? Vozac Audija treba da odgovara za prekoracenje brzinom, vozenje pod dejstvo alkoholom, i mozda dobie dozivotnu zabranu za upravlivanjem automobila. Ali ni pod razno za ubistvo troje. I kraj priche vishe..

    • 13. jun 2014 | 12:25

      gaga

      @Makedonac

      E hvala Bogu neko nirmalan! Još da dodam: on je u pritvoru navodno da ne utiče na istragu, a šta vi novinari radite?!? Ovo je više nego neprimereno kako ga razvlačite i unapred osudjujete!!! Zgazio decu? A šta je on?

    • 13. jun 2014 | 12:34

      Zex

      @Makedonac

      Ja ništa gluplje nisam pročitao.

  • Stefan

    13. jun 2014 | 08:13

    Za debila koji pise o treptajucem zelenom da vazi kao crveno. Ako te nisu ucili da mozes proci i na zuto, a o zelenom treptajucem da ne pricam a to ovako ide: Treptajuce zeleno je upozorenje da ce zuto. A zuto svetlo znaci obavezno zaustavljanje osim u slucaju da ne mozes bezbedno zakociti. Vidim glup/a si ali sa 160 ne mozes zakociti kako ti mislis da moze.

  • perisi

    13. jun 2014 | 07:53

    pa gde je humanost ovih ljudi da ukazu pomoc. praze et razgledaju kao da su u bioskopu.e jesu neki pojedinci veliiki debili

  • perisi

    13. jun 2014 | 07:50

    pa gde je humanost ovih ljudi sto prolaze et nedaju nikakvu pomoc. pa gde ide oba svet. Jeste ova Srbija debilska zemlja

  • dada

    12. jun 2014 | 22:17

    Pa jbt o čemu raspravljete ,gdje je ovdje humanost da se ukaže pomoć nastradalim a ne neki automobili zaobilaze mjesto nesreće fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj kakvi ljudiiii fujjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.....

  • Milan

    12. jun 2014 | 21:54

    Dečko je debil,nema priče oko toga,ali zašto se ne kaže da li je i drugi vozač bio pijan?

  • Sofer

    12. jun 2014 | 21:43

    Dal je vozac Golfa bio trezan, kad je bio toliko lud da prodje kroz crveno?

  • Dragan

    12. jun 2014 | 21:17

    Nema opravdanja za Vranica, ali su oni prosli na crveno i tu je kraj price. Sta da je umesto audija prosao komunalac od 10 t brzinom od 50km/h, da li bi on bio kriv? Crveno je i mora da se stane.

    • 13. jun 2014 | 05:59

      Dule

      @Dragan

      Tja da je proso komunalac od 10 t sa 50km/h nebi bio u isti momenat na raskrsnici i na 50km/h bi verovatno uspeo da stane ili zaobidje tako da se nista nebi ni desilo.

  • ogorcena

    12. jun 2014 | 21:01

    ZA OVAKVU TRAGEDIJU SE TREBA DOBITI DOZIVOTNA ROBIJA! SVETLOST DANA DA NE VIDI, U NAJGORIM MUKAMA DA SE MUCI,NAJSTROZE DA SE OPHODE PREMA NJEMU, I ZATVORENICI A I CUVARI. AKO IMA BAR MALO SAVESTI, GRISCE GA DOKLE GOD JE ZIV. UGASIO JE TRI MLADA ZIVOTA ZA PAR SEKUNDI.. STRAVICNO, TUZNO... I GLEDAJTE MAMINI I TATINI SINOVI DA LUDUJETE PONOVO BESNIM AUTOMOBILIMA I GASITE NEVINE ZIVOTE, MA NI BICIKL VAM NE BI DALA DA VOZITE!

    • 13. jun 2014 | 12:29

      gaga

      @ogorcena

      Zašto je odma tatin sin? Jeste pročitali članak? Vi očigledno zaista ni bicikl ne vozite!

  • SUDIJA

    12. jun 2014 | 20:58

    CINJENICA : VOZAC AUDIJA JE PROSAO NA CRVENO I TO SVIMA TREBA DA BUDE JASNO. KAKO? SA PRVI TREPTAJEM ZELENOG , PODRAZUMEVA SE DA JE UPALJENO ZUTO STO ZNACI STISKA SE KOCNICA I ZAUSTAVLJA SE VOZILO. STA JE URADIO VOZAC? ON JE STISNUO PO GASU I ONDA JE USLEDIO I DRUGI PA I POSLEDNJI TREPTAJ I ONDA SA CRVENIM AUDI SE NALAZI TIK IZA PRVE PESACKE LINIJE. VOZAC JE PROSAO NA ZELENO KADA JE PRESAO POLOVINU RASKRSNICE A PALI SE CRVENO. OBOJICA SU PROSLA NA CRVENO I ZALOSNO JE STO OBOJICA NECE ODGOVARATI ZA TO KAO I TO DA SU DVE DEVOJKE U OVOJ PRICI TOTALNO NEVINE A NEMA IH!

    • 12. jun 2014 | 21:30

      Cipiripi

      @SUDIJA

      Njemu je treperilo zeleno, a njima je bilo čisto crveno...

    • 12. jun 2014 | 23:13

      Beogradjanin

      @SUDIJA

      Ako si ti sudija, najiskrenije se nadam da je neko iz sudstva procitao tvoj komentar i da ce se pozabaviti tobom! Ti i tebi slicni da sudite?! SRAMOTA!

    • 13. jun 2014 | 01:14

      Coje

      @SUDIJA

      Po pravilima saobracaja kada krene da treperi zeleno svetlo i dalje mozes da prolazis u slucaju da ides vecom brzinom i da ne mozes da zaustavis vozilo, isto tako kada je zuto svetlo u pitanju. Ovo je strasno sta se desilo, ali mislim da krivica nije samo vozaca audija vec i nazalost decka koji je poginuo. Tuga je velika. Oni su mrtvi, njih vise nema, porodicama jedino ostaju secanja na lepe dane kada su njihova deca bila sa njima, a ovom decku sto je preziveo ostaje bol ostaju krvave ruke, osuda. Smatram da njegov prekrsaj i ovo ubistvo nije toliko cisto kao sto pricate. Decko je prosao na zeleno svetlo bez obzira koja je brzina u pitanju, koliko promila alkohola imao propisno je prosao, nazalost.

    • 13. jun 2014 | 12:30

      gaga

      @SUDIJA

      Nije prošao na crveno, zeleno je zeleno, crveno je crveno, izuzev ako si daltonista

    • 14. jun 2014 | 01:58

      Samo ti brani dijabole

      @SUDIJA

      Nije prosao on je bukvalno leteo raskrsnicom i uleteo u na zalost vozilo koje je moglo tu i nekim slucajm da se malopre pokvari. 160 km/h + gradska voznja + pijan + gas do patosa + 3 prijave koje je vec imao... Kod nas se za prekrsaje prekoracenja brzine pita razlog, ova intelegencija je zurio, gde? Gde toliko? Na posao? Ovakvi ne rade,,,,jer na kafu? To sto mu se tata pravda kako oni jedva sastavljaju kraj sa krajem su bajke A8 ne vozi boranija ja sam preko pa mi ne pada na pamet, niti mi dzep dozvoljava slican luksuz, a kod nas je registracija za njega preko 200%, majka mi je bila smrtno bolesna kad sam pozvao hitnu , prvo je bilo da su sva vozila zauzeta da ce da me nazovu za 10-setak min. Kad su me nazvali rekli su da je smena prosla ekipi i da su u Rumi i koliko sam spreman da platim da dodju, komsija moj inace bivsi direktor jede od jacih novinskih kuca je hteo da iskoci iz koze,,,,,eto kako dolaze do para osoblje hitne pomoci. Kako doslo tako i otislo , zao mi je nastradalih saucesce.

  • sinisa

    12. jun 2014 | 20:25

    Despot je već dovoljno kažnjen,makar ne bio u zatvoru ni dana celi život će da živi sa takvom tragedijom, a to je gore nego da je nastradao i ne treba ga dodatno prozivativeć gledati kako da se iz ovog izvuku pouke da se više ne desi

  • uzzas uzasni

    12. jun 2014 | 20:03

    20 god zatvora konjini i do kraja zivota zabrana upravljanjem motornim vozilom ZBOG IZAZIVANjA OPSTE OPASNOSTI U SAOBRACAJU !!!

  • Sasa k

    12. jun 2014 | 19:12

    Pravda za Despota.

  • Mirko

    12. jun 2014 | 18:28

    Ovaj video ima naravoučenije...mladi, život nije video igrica ...nema novog života.Čuvajte se deco naša...molim vas u ime svih roditelja...velika je kazna izgubiti dete na bilo koji način!Roditelji....budimo pravi roditelji ...pričajmo,pričajmo, pričajmo šta se ne sme nikada raditi. ...sve što je na snimku ne sme se nikada raditi...molim vas!!!!!

  • Zex

    12. jun 2014 | 18:17

    Da li ste vi normalni? Veći vam je prekršaj kad neko sa 30 na sat prodje na crveno nego neko ko sa 155, mortus pijan, kroz naseljeno mesto juri da stigne na zeleno. Pa gde će vam duša. Kladim se da je polovina vas prošla u životu bar 10 puta na crveno.

    • 12. jun 2014 | 19:10

      MIROSEMBERAC (Bec)

      @Zex

      Slazem se s tobom, i nije mi jasno kako ga mnogi brane, on je UBICA I ZA MENE OSTACE UBICA jel ima jos neko mozga da se zamisli kojih situacija ( ili pehova ) moze svakom od nas ili najmilijima da se desi evo par primjera : Troje nas u autu,auto mi ostane bez goriva i zaustavi mi se bas na raskrsnici...deca se zaigrala lopta bas ode na ulicu i 1001 primer i bas u tom momentu stize nas junak sa 160 kmh KO GOD DA U NASELJENOM MESTU VOZI 160 JE UBICA, ,,, JA BI GA UBIO OD BATINA, ,, sad lupajte minuse..

    • 15. jun 2014 | 01:11

      V m.

      @Zex

      150 Despota dalo ti je minus !! Ili su potencijalne ubice u saobracaju ili se zabavljaju srvrljajuci gluposti ..u svakom slucaju tuzno.

  • Tito

    12. jun 2014 | 18:05

    Nasli se na pogrešnom mjestu u pogresno vreme!!! Ovaj lik da je prosao ovaj semafor bez udesa. Zakucao bi se u sledeci SIgurno... Žali Boze mladih zivota :( Saucesce porodicama nastradalih :(

  • Dragan

    12. jun 2014 | 17:59

    Citam komentare alo ljudi pa ne moze se dozvoliti da se po gradu vozi sa 150,ako mu tata kupio audi pa ne moze da ubija...kad ce jednom u ovoj jebenoj srbiji stici zakon za svakog jednako

    • 12. jun 2014 | 18:50

      nije bitno

      @Dragan

      e nije to samo u srbiji...svako novije auto vise ne dobija ni kaznu za parkiranje ... zali Boze naroda samo

  • Silverado

    12. jun 2014 | 17:44

    "Ne može da priča" Pitanje je da li se on uopšte seća šta je bilo zbog onolike količine alkohola u krvi.

  • Aleksandra

    12. jun 2014 | 17:33

    Ovaj decko je prekoracio brzinu i vozio pijan. Ali decko koji je poginuo je prosao na crveno. Na zalost.

    • 12. jun 2014 | 19:40

      amalija

      @Aleksandra

      zelim ti da nikad majka jer nisi sposobna rasudjivat. ne pitas se odkud tako mladom covjeku tako silan auto otkud mu hrabrost da pije potom vozi u iskusan vozac pazi i na one koji su slucajno pogresili i pokusava da nadje izlaz za oba ucesnika u saobracaju saucesce porodicama poginulih

  • Vlada

    12. jun 2014 | 17:30

    Treba da odgovara zbog prekoracenja i zbog toga sto je vozio u pijanom stanju. A ovaj je kriv za pogibiju

  • AlexFromPlanetEarth

    12. jun 2014 | 17:11

    Kakva svinjska faca! Njega ni rođena mama ne voli!

  • Nikola

    12. jun 2014 | 17:00

    Nikoga ne branim pogotovo decka koji je vozio 155 ali po meni je vise kriv vozac koji je prosao na crveno!!!

  • Sremac

    12. jun 2014 | 17:00

    Ako je već bio poznat policiji ko mu dade volan u ruke?sudije za predhodne prekršaje i njih na robiju

  • Mija1987

    12. jun 2014 | 16:41

    Jao...jbte te srbijo.dali je moguce da ovi ljudi prolaze pored njih kao da se nista nije desilo pa gde ide ovaj svet....sramota

  • mne

    12. jun 2014 | 16:35

    Sto bi bilo da je vozac Audia mrtav, a drugi vozac ziv. Ko bi bio ubica ??? Cinjenica jeste da postoje dva prekrsaja od strane vozaca Audija brzina i alkohol, medjutim niko ne moze iskljuciti mogucnost da se nezgodna ne bi desila da nijesu napravljena ta dva preksaja, a SVI SA 100 % mozemo tvrditi da se nesreca ne bi desila da vozac koji je stradao nije napravio prekrsaj. OVO JE PRIJE SAMOUBISTVO. Mediji prave pritisak tako da ovaj mladic nema sanse da ima fer sudjenje.

    • 12. jun 2014 | 17:40

      Ivanjica

      @mne

      Tučeš kao k...c po samaru. Da je ovaj išao "samo" 100 km manje mogao je da zakoči a onaj bi "samo prošao kroz crveno". Ovde zbog tog tvog "samo" nema više troje mladih ljudi! Obojica su krivi k'o sam đavo!

    • 12. jun 2014 | 17:46

      Akter

      @mne

      Kakvo fer sudjenje, napaljenko, i da nije ubio ovu decu ubio bi nekoga na sledecoj raskrsnici.dozivotno ni bicikl da vozi.

  • Brat

    12. jun 2014 | 16:05

    Ja ne razumem masu koja brani ovog ubicu, slazem se ja da su oni prosli kroz crveno ali da on nije vozio 155 km na sat nebi se nista od toga dogodilo, jel ne mozes ti nikako voziti u gradu 155 na sat, to je puno I za autoput a kamoli za grad...dobar vozac je onaj koji ispravi tudje greske...

    • 12. jun 2014 | 17:44

      nikola

      @Brat

      Isto tako svi bi bili zivi da nije presao na crveno,slazem se da mu treba suditinza alkohol i brzinu al stavljati ovom decku smrt 3 ljudi nije fer

  • Srđan

    12. jun 2014 | 15:59

    ako bolje pogledate snimak vidićete radnike čistoće koji vide sudar i ne priskaču u pomoć samo nastavljaju dalje raditi,kao što se vidi taksisti prolaze pored smrskanih kola i niko nestaje da pomogne nego i dalje nastavljau ...ja mislim da je to veliki problem nas kao ljudi

  • Tajson

    12. jun 2014 | 15:42

    Dal on može objasniti gde je žurio sa 155km/h kroz grad da li je normalan

  • Andrej

    12. jun 2014 | 15:26

    Steta sto vozilo koje je proslo kroz crveno nije bio kamion, onda bi pravda bila zadovoljena. Zakoni su glupost, po meni veci je krivac onaj reli vozac...pa nisu ulice Novog Sada miseluk ili trke formule 1. Ako mu je do brze voznje, nek ide na miseluk a ne da se folira po ulicama grada. Bogati tajkuni, mozes misliti...ako se panduri plase takvih ljudi, narod se ne plasi, ako treba mi cemo uzeti zakon u svoje ruke.

    • 12. jun 2014 | 17:42

      Ivanjica

      @Andrej

      Obojica su isto krivi! Zbog toga će ovaj manijak da se izvuče. Videcete!

    • 12. jun 2014 | 18:49

      Lala

      @Andrej

      Gari,pa otkud kamion u sred grada?

  • neko

    12. jun 2014 | 15:25

    Kakvu decu, imao je sudar sa svojim vrsnjacima o.O Jeste vozio brzo, ali Polo je prosao na crveno.

  • Djordje

    12. jun 2014 | 15:11

    Ako malo bolje pogledate snimak i ako stavite video na slow motion (imate opciju na youtube)videcete da je polo prosao na crveno, ne pravdam decka koji je vozio nenormalno brzo i naravno da treba da odgovara maksimalnom kaznom, ali jos nisam video da mediji napisu da je polo prosao na crveno i da postoji obostrana odgovornost. Polo je isao izuzetno sporo, prosao na crveno i nije ni pokusao da se zaustavi sto mi govori da je decko koji je vozio verovatno vise obracao paznju na razgovor sa drugaricama nego na to gde vozi.

  • Paracinac

    12. jun 2014 | 14:51

    Velike nesrece se desavaju samo kao lanac malih nesreca u ovom slucaju alkohol nepaznja bahatost neiskustvo neispravnost,sve zo zakedno je odnelo tri zivota.Saucesce porodicama a svim ostalim molba da vozite pazljivo.

  • emo

    12. jun 2014 | 14:34

    Brzo ce on na slobodu...

  • Ja

    12. jun 2014 | 14:24

    Tuga zbog smrti tih ljudi,ali izgleda da je njegova najveća greška to što je vozio A8,pa,je kriv iako je prošao kroz ZELENO na semaforu.

    • 12. jun 2014 | 15:19

      Diskretan heroj

      @Ja

      A to sto je vozio 155km/h to nije prekrsaj?

    • 12. jun 2014 | 15:31

      Rajko

      @Ja

      Kriv je sto je vozio 160 ! Da je vozio sporije, mogao bi da se zaustavi ....

    • 12. jun 2014 | 16:34

      Kme

      @Ja

      Najveci prekrsaj u saobracaju je prolazak kroz crveno svetlo i taj vozac je automatski krivac i potiru se i voznja u alk.stanju i sve ostalo...tako je po zakonu i ovaj decko nine kriv...treba samo da plati prekrsajne prijave za nepostovanje ogranicenja brzine i voznju u alkoholisanom stanju...a te vase da je vozio 20 na sat ovo ono sta bi bilo kad bi bilo to se u sudu ne vazi ;)

  • koment

    12. jun 2014 | 14:18

    Mene je juce zamalo pokosio neki mentol na pesackom prelazu prosavsi na crveno u punoj brzini na na novobeogradskom bulevaru...nisam vozac ali sve te koje boli zadnjica da vode racuna o semaforima bih zadavila jer valjda to prokleto crveno znaci nesto i nema opravdanja za njegovo prelazenje...kao i manijaka koji jurca tom brzinom ali on nije presao na crveno zar ne??? I DA NE BRANI NJEGA NIKO cisto da me me napadaju dusebriznici,njega koliko vidim je trebalo kazniti mnogo ranije...

  • Nikoleta

    12. jun 2014 | 14:13

    Baš kada ih je udario,svetlo na semaforu se promenilo u crveno.Verovatno je ubrzao da ne bi čekao na semaforu i eto šta se dogodilo.Ubio je troje njih zahvaljujući tome.

  • JAKOV

    12. jun 2014 | 14:13

    DECKO JE KRIV ZA BRZU VOZNJU I ALKOHOL ZA OVO TROJE STO SU POGINULI NI MALO, ONI SU PROSLI NA CVENO NE ON

  • Страхиња

    12. jun 2014 | 14:10

    Jeste on buzdovan sto je tako brzo vozio, ali iskreno, ovi sto su poginuli su vise krivi nego on jer su na crveno prosli.

  • Slobo

    12. jun 2014 | 13:58

    Svi pominjemo vec poznate stvari.Opravdanje za ubicu ne postoji.Takodje je glupo sada pricati ,,sta bih bilo kad bih bilo''.Koliko primecujem niko se nije zapitao, ko su roditelji ubice I cime se bave.Takodje nije se niko zapitao cime se bavi ubica pa je zaradio novac da kupi Audi A8. Osim sto je receno ,,da voli trke''Postoji mogucnost da je ova nesreca samo posledica a uzroci su mnogo veci I komlikovaniji.Iskreno saucesce porodicama poginulih.

    • 12. jun 2014 | 14:35

      Alergicna!!

      @Slobo

      Zar saobracajni propisi nisu jednaki za sve bez obzira na to ko su ti roditelji, koje auto vozis, dal imas tetovazu itd?!?!

    • 12. jun 2014 | 15:14

      Djordje

      @Slobo

      Po tvom izlaganju zakljucujem da svi treba da vozimo yugo, zastavu ili punto da bi ljudi mislili da smo posteni. Ako ti nisi sposoban da zaradis to ili ako nemas mogucnost da zaradis ne treba svakome ko vozi dobra kola lepiti etiketu mafijasa i loseg coveka.

    • 12. jun 2014 | 17:31

      deca

      @Slobo

      Evo ovako, ako pročitate druge novine saznaćete: otac deteta D.V. tj. vozača audija je vlasnik ili suvlasnik nekih benz.pumpi. Otac pokojnog A.M. tj. vozača golfa je izvesni Malkolm Muharem, menadžer pevača i pevačica tj. nekih rok grupa, a kumovi su mu bivši komandant Belih orlova g. Bokan (paravojna jedinica) i Isidora Bjelica, baka vlasnica privatne baleteske škole. Eto sad! Tako piše u novinama. Ako je to vaćno a igleda da u Srbistanu jeste. Inače, kriv je onaj koji je prošao kroz crveno svetlo, jedini i isključivi. Ostali su njegove žrtve! P.S. čekamo zvanične toksikološe analize svih učesnika ove tragedije! To će mnogo toga razjasniti (prolazak na debelo crveno ne može niko normalan da uradi pa niti slučajno)

  • Miki

    12. jun 2014 | 13:36

    Kakav buzdovan..Vidi se po blagodarnom izrazu lica da je oličenje inteligencije.

  • ★Južna★Bačka★

    12. jun 2014 | 13:31

    Sve ste u paravu u vezi prekršaja brzine i semafora, ali zna se koji je prekršaj najveći: ALKOHOL. Nema tog advokata koji će ga spasiti jer je po uticajem alkohola ubio troje. Jedino što advokat može u ovom slučaju je da mu smanje broj godina robije i eventualno privilegije u zatvoru. Olakšavajuće će mu biti ako se ispostavi da je vozač Golfa bio takodje pod uticajem alkohola.

    • 12. jun 2014 | 16:38

      Kme

      @★Južna★Bačka★

      Za tvoju informaciju posto vidim da si neobavesten ali volis da lupetas najveci prekrsaj je crveno, pa zaustavna traka pa tek onda alkohol...svaki prekrsaj potire onaj manji tako da ako si prosao na crveno ti si kriv a ne onaj sto je pijan...kraj price ;)

  • Garry

    12. jun 2014 | 13:30

    Ja koliko vidim, neka nikakve nesrece. Neko je namerno uklonio video i postavio neki drugi gde nesrece uopste i nema...

  • Dosta

    12. jun 2014 | 13:27

    Hocete li prestati sa javnim lincovanjem ovoga decka? On je definitivno kriv za nekoliko stvari, ali ovi pokoseni su prosli na crveno i stali na sred raskrsnice. Svi smo vec videli da je on prosao na zeleno. Inace, ako su oni bili deca, onda je i on dete. Imaju isto godina. Ostavite tuzilastvo i sud da urade svoj posao. Na kraju ce on moci da tuzi novinare kako je krenulo.

    • 12. jun 2014 | 14:00

      S T O P

      @Dosta

      Za neupućene, semafor iz smera iz kojeg je Golf došao je bio neispravan. Vozac golfa je ušao pazljivo i prilagodjenom brzinom u raskrsnicu . . . E sada, da li bi troje ljudi poginulo da vozač Audija nije pojan vozio tri puta brže je pitanje. Ko je vozač zna da ne može da se insistira na prednosti, inače bi svaki dan ginulo stotine ljudi po semaforima.

    • 12. jun 2014 | 14:07

      Marrina

      @Dosta

      Ma sve mi ga zao..

  • Šole

    12. jun 2014 | 13:23

    Njegovo divljanje je doprinelo da se desi tragična saobraćajna nesreća i ako je neko glup to da shvati bolje da ne komentariše i prestanite ga više braniti. Ne zaboravite da je drugi vozač životom platio svoju glupost a stradale su dve potpuno nedužne devojke

    • 12. jun 2014 | 14:08

      Marrina

      @Šole

      Bravo,a ovih 14 sto su lupili minus,verovatno i oni vole malo da zgaze papucicu..

  • Sale PO/NS

    12. jun 2014 | 13:16

    Neki komentari su zaista neverovatni..Činjenica 1 je da je Golf u raskrsnicu zaista ušao na crveno svetlo..Činjenica 2 je takođe da je Ubica vozio po propisima,dakle ispod 60 km/h,udes možda ne bi bio izbegnut,ali bi svakako 100- procentno posledice bile drugačije..I šta je sada tu sporno da Ubica bude u pritvoru i bude osuđen na MAKSIMALNU zatvorsku kaznu? Alkohol da i ne pominjemo...

  • licno ja

    12. jun 2014 | 13:08

    Pa stanite malo...on je prosao kroz zeleno treptuce svetlo a nesrecni vozac kroz crveno...ustvari nema potrebe da pisem sve se vidi na snimku

  • Sudija Dred

    12. jun 2014 | 13:08

    Najveca mu je kazna sto ce nositi ovo na dusi do kraja zivota.

  • MareNoviSad

    12. jun 2014 | 13:07

    njemu ni ne treba kazna jer koliko mediji mogu da te ocrne i izvredjaju to ne moze niko, ja da se pitam ovo bi zabranio .. Decko ni ne treba da prica vec da uzme advokata i kriv je za voznju brzu i alkohol za ubistvo ne.. al njemu je najteze sad u dusi jer videti kako udaras nekog i kasnije to troje umru je veliki teret na dusi ....

  • Expert

    12. jun 2014 | 12:46

    On je kriv sto je popio i vozio brzo ali golf je prosao debelo kroz crveno, koliko je on kriv jos vise je taj nesrecnik koji uleteo u raskrsnicu i ubio jos dve mlade devojke.

  • Davor

    12. jun 2014 | 12:42

    Ja koliko vidim ovo troje su prošli na crvenom, što jednako veliki prekršaj ako ne i veći od brze vožnje

    • 12. jun 2014 | 16:43

      ss

      @Davor

      pitaj bilo kog saobracajca sta vise voli da vidi, da neko prodje sa 30 na crveno ili sa 150 na zeleno! onog trenutka kad prodjes na crveno odgovoran si za sbve sto ti se dogodi i sto nekome uradis. isto kao kad obidjes spustenu rampu preko pruznog prelaza!

  • Darko

    12. jun 2014 | 12:37

    Meni ove sudije uopste nisu jasne. Ocigledno da su prod pritiskom javnosti. Ko god je pogledao snimak kamere mogao je da vidi da je Despot prosao ne treptece zeleno svtelo, a vozac Golfa na crveno. Naravno Despot treba d aodgovara za voznju u pijanom stanju i za ne prilagodjnu brzinu. Medjutim ne vidim osnovu da odogvara za nesrecu kad je veca odgovornost na onome koji prodje crveno svetlo.

    • 12. jun 2014 | 12:51

      Dada

      @Darko

      Apsolutno se slazem. Treba da odgovara za voznju pod uticajem alkohola, kao i za prekoracenje brzine, ali on nije krivac za nezgodu.

    • 12. jun 2014 | 12:56

      Aleksa

      @Darko

      Bilo kako bilo, on nije izazvao saobracajnu nesrecu , ali je svojom brzinom voznje doprineo da je saobracajna nesreca , ili nezgoda, postala TRAGEDIJA !!

    • 12. jun 2014 | 12:58

      Nenad

      @Darko

      Tisina! Ti si mu neki ortak i zato tako pricas! Sve i da su prosli na crveno ne bi poginuli da je vozio 60kmh!

    • 12. jun 2014 | 13:01

      xim

      @Darko

      Da, samo sto si zaboravio da je upravo zbog alkohola i prevelike brzine, oduzeo tri zivota! Nije isto voziti pijan, i voziti pijan, a pritom ubiti nekog, ili kao sto je ovde slucaj, tri osobe. Plus prevelika brzina.

    • 12. jun 2014 | 13:04

      Урош

      @Darko

      Оба возача су убила ПО 4 живота. Оне две јадне девојке, свој и колеге возача.

  • ns

    12. jun 2014 | 12:30

    Neka dodje kod mene da mu pokazem sta su bolovi!

  • DEJAN

    12. jun 2014 | 12:29

    Ma dao bi ja njemu 10 godina, ali po svakom zivotu koji je odneo!!!!

  • Sasa k

    12. jun 2014 | 12:25

    Vranica,Miladina Kovacevica i Urosa Misica zajedno sa Kristijanom Golubovicem koji bi trebao da bude sef toj trojci poslati u....reality? Diplomatiju?mozda kod Okanovica u agenciju?neki upravni dbor?...ni D od drzave

    • 12. jun 2014 | 13:14

      Stojan

      @Sasa k

      Sasa K , dali si ti normalan i imas pamet sta pricas ??? Zasto mesas ljude navijace i sportiste sa ovom strasnom tragedijom ???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA