Ovo je prvi srpski električni automobil! (FOTO) (VIDEO)

Najveća njegova prednost je ušteda, jer je za pređenih 150 kilometara potrebno da ga dopunite jednom, a to punjenje košta oko 200 dinara. Cena zamene modela "fijat punto" s klasičnog na model na struju iznosi od 12.000 do 15.000 evra, jer je ovaj već urađen, dok bi za sve ostale cena varirala, jer cena zavise od vrste vozila

Komentari

  • zoki

    11. februar 2019 | 20:19

    Kako su oni mogli registrovati kada napr covek iz NS nije mogao zbog glupe zakone?

  • Vladimir ns

    20. jul 2014 | 19:27

    Ma šta kažu, ne može se registrovati ;) koliko ja vidim on ima legalne registarske tablice.

  • momazver

    20. jul 2014 | 13:07

    Pa sta je vama ljudi. zar zaista mislite da ce naftni lobi to dozvoliti - BEZ KRVAVE BORBE.

  • čitaj pažljivo

    19. jul 2014 | 12:38

    Pre prvog automobila na struju jedan čovek je napravio od pežoa 205 auto na struju. On nije mogao registrovati svoj auto jer u saobracajnoj treba da se navede zapremina motora. Čak su mu i tražili odobrenje od fabrike Pežo da on može prepraviti svoj auto.

  • Aca

    19. jul 2014 | 11:15

    Ako ima (pretpostavljam)gomulu lutijumjonskih baterija negde ugepeku ili podu za šta mu služi ovaj akumulator pod haubom..?

  • Marko

    18. jul 2014 | 23:50

    Pa jel znate vi koliko ja sa mojim turbodizelom mogu da se vozim za tih 12~15 hiljada evra koliko kosta prepravka običnog auta.

  • 3eka

    18. jul 2014 | 17:52

    A za koliko se napuni strujom?

  • Sutra

    18. jul 2014 | 17:28

    А да преправе аутобусе у електричне?

  • Dragan Spasojević

    18. jul 2014 | 16:09

    Poštovani, još pre otprilike tri do pet godina unazad ja sam imao prilike da vidim uživo potpuno električni automobil koji je napravljen u Zastavinom institutu u Kragujevcu koji je u moto odelenju umesto motora imao instalirane baterije sa kojima je mogao da pređe do 100 kilometara.

  • UFF

    18. jul 2014 | 15:42

    Auto grozno izgleda,kao iz 90-tih,ako će praviti auto neka naprave moderno kao i ostali proizvođači

  • Dzadza

    18. jul 2014 | 15:31

    Nije problem zarada, ako ovo zazivi cena struje ce biti veca za 400%...

  • Mile Kurjak

    18. jul 2014 | 15:16

    Objavite komentar. Ovo nije prvi elektricni auto iz Srbije. Momak Nebojsa Matovic iz Panceva je uradio to vec pre 1.5-2 godine ali upravo ti iz AMSS mu ne daju da ga registruje. Treba im neki papir koji ni mercedes ne moze da ima...birokratija i kradja patenta.

  • Sashki

    18. jul 2014 | 14:31

    Super, al izgled katastrofa, kao da je pravljen 90ih

  • Blacky

    18. jul 2014 | 14:25

    Manite da zavaravate narod prvi elektricni srpski auto je bio Yugo samo sto imao problem kao i ovaj Punto nikad to nece zaziveti jer se zna ko drzi monopol naftasi i drzava!

  • Vlada

    18. jul 2014 | 14:10

    Nikada nece da dozvole nasi politicari da se ovo vozi kod nas. Pa kako bi uzimali novac od ljudi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA