Vaspitačici u vrtiću razbijena glava, deca vrištala!

Nesrećnu ženu je pred decom iz njene grupe pretukla S. I., majka jednog deteta. Besna žena je prvo vaspitačicu udarila u glavu, nokautirala je, a onda je udarila stolicom i slomila joj ruku

Komentari

  • neko tamo

    11. decembar 2014 | 21:00

    Svuda postoje i dobri i loši vaspitači...i roditelji koji posvećuju i neposvećuju pažnju deci, ali mislim da se vaspitanje nosi iz porodice. Imam dobar posao i moja ćerka ide u privatan vrtić, jer je tamo sve drugačije. Uči se skroz po drugačijem principu, a i manje dece ima pa vaspitaci mogu svima da se posvete. Ma koliko vama izgledalo da sam jedna od majki koja ne brine za dete,pa ga zato salje u privtni vrtić nije tačno. Za mene posao ostaje u kancelariji. Kada se zavrsi uloga poslovne žene, počinje uloga oca i majke(pošto tata nije prisutan kada i mama) i to traje sve dok mala ne zaspi. Ne zavaravajte se da mi koji imamo platu veću od 20.000 ne brinemo o deci. Nama radno vreme traje isto koliko i vama tako da je to samo pitanje izbora. Bilo dobeodrzeci ili ne postoje svuda roditelji koji se ne brinu za decu. Ovima sa vecom platom je izgovor da mnogo rade,a i ovim drugima-sa manjom platom isto.

  • AnDrea

    11. decembar 2014 | 16:57

    S majke na dete! Pobogu,nismo u srednjem veku da bi se tukli i mlatili kao majmuni! I to pred malom decom! Osuđujem ljude koji ne znaju da reše problem razgovorom! Jel to za primer? Jako tužno!

  • Pera Kojot # 1 !

    11. decembar 2014 | 06:29

    Neverujem!

    • 11. decembar 2014 | 14:31

      Normalna osoba

      @Pera Kojot # 1 !

      Od kad se ne verujem pise spojeno?

  • Natasa

    11. decembar 2014 | 01:40

    Treba da smo svesni da je vaspitacima vrlo malo dozvoljeno da sugerisu na lose ponasanje nase dece i cim su vec resili da nam se obrate u tom kontekstu trebalo bi da nam to bude alarm da nesto zaista nije u redu. Mi kao roditelji moramo se potruditi oko tog deteta jer nismo ga rodili ni vaspitacima ni institucijama nego sami sebi. Kada bi se svi malo vise pozabavili (za promenu) sopstvenim problemima i resavali ih korak po korak imali bismo daleko manje problematicnih situacija i mesta za ovakva pisanija. Ovaj slucaj sa razjarenom majkom je ekstreman, ali kada bi smo sproveli tajnu anketu velik broj roditelja bi radije stao na stranu deteta nego na stranu vaspitaca sto je veoma porazavajuce. Kakav god da je vaspitac nikada vam nece reci da vam je dete nevaspitano i divlje cak i kada je to tacno tako, a nece vam ni sugerisati ako se ponekad javi problem nego ce vam na fin nacin reci da se malo pozabavite svojim detetom i da obratite paznju na njegovo ponasanje ali tek onda kada joj se 20 roditelja popne na glavu u vezi tog deteta i kada ni posle brojnih i silnih pokusaja na sve moguce nacine ne bude mogla da popravi nista.

  • Dušan Petrov

    11. decembar 2014 | 00:28

    Ponovo se pokazuje nasilje u zemlji Srbiji. Nije važno ko je kriv braćo i sestre Srbi. Bitno je da niko nema pravo nikoga da tuče i sprovodi nasilje. Vi stalno tražite opravdanje za nečije nasilje. Opravdanja tu nema i samo robija i novčana kazna može da pomogne. Vaspitačica, pa sve i da je kriva rekavši nešto loše, u šta trba sumnjati nemože se tući stolicom i nokautirati pred decom. Ta što je tukla tuče sigurno i svoje dete i ono pravi probleme drugoj deci a verovatno nju tuče muž. Znači da nasilje radja nasilje i to je začarani krug Srbije.

    • 11. decembar 2014 | 07:03

      Cobi ns

      @Dušan Petrov

      A da li neko primećuje,da je nasilje sve prisutnije u zadnje dve god.i da mi ponovo idemo,polako ali sigurno u anarhiju.....treba samo malo obratiti pažnju na sve ukupna dešavanja,kriminal,sačekuše,nasilje uopšte,saobraćaj!??

  • Apolitičan_lik

    10. decembar 2014 | 23:16

    Znači roditelji džabe plaćaju čuvare u vrtićima... Ko će znati šta je tu bilo, i zbog čega. Neka nadležni organi odrade svoj posao pa neka izađu pred javnost sa činjenicama.

  • tim

    10. decembar 2014 | 22:56

    Vodite tu zenu da kopa krompir bice mirna kao bubica nece joj pasti na pamet nikoga vise da napadne...

  • sammy

    10. decembar 2014 | 22:41

    Meni je tetka vaspitacica u Beogradu i kada mi prica kakvih sve roditelja ima pripadne mi muka. Moja su deca vec velike cure ali su i one isle u vrtic a njihova vaspitacica je imala "odresene" ruke, Sto znaci da ako su bile bezobrazne vaspitacica je imala moje odobrenje i da ih "pucne" po guzi. Nije imala potrebe za tim jer sam se trudila da ih VASPITAM. Nisam sujetan roditelj i to su vaspitacice znale i nikada nisam imala problema sa njima. Imala sam problema sa ovakvim roditeljima kakva je ova ludaca koja je pretukla ovu nesrecnu vaspitacicu.

    • 10. decembar 2014 | 23:21

      Rale

      @sammy

      A opet ima i svakakvih vaspitačica i prosvetnih radnika. Jedna od vaspitačica u vrtiću mog deteta je dobila šut kartu zbog konstantnog nepedagoškog ponašanja.

    • 10. decembar 2014 | 23:56

      E pa sad...

      @sammy

      Upravo o tome sam pisala!"Njoj je tetka pricala kakvih sve roditelja ima."Vaspitaci o roditeljima govore grozote.Zanima ih cime roditelji dovoze decu,jesu li zaposleni ili na Adi dok su deca u vrticu,komentarisu imovno stanje,podobnost roditelja,volimo li svoju decu i druge stvari koje ne treba da ih se ticu!Ako smo bogatiji od njih onda smo lopovi,ako smo siromasni onda smo slepci...Tako pricaju gde stignu,a ovo je mali grad u kome se svi znaju!

    • 11. decembar 2014 | 07:33

      Sale PFC

      @sammy

      Možete do sutra al jedno je takta da je moju levu ili ženu tako prebila nebi je više bilo. Postoji sud i zakon al na žalost mnogi pokušavaju da kao žive taj opasni stil života a ustvari sve cave. Stoka ne iživljena

  • Pop

    10. decembar 2014 | 22:39

    U mardelj pod hitno!

  • Dzipsi

    10. decembar 2014 | 22:17

    Zasto samo inicijali nasilne zene?Valjda je punoletna!?

  • Zoka

    10. decembar 2014 | 22:02

    Mislim da treba zastiti sva sluzbena lica,pa i vaspitace.Niko nema prava da fizicki nasrce na njih.Treba se obratiti Upravi,direktoru objekta...Sta god da je doticna rekla ili uradila.Pre par dana sam odvela dete u jedan od vrtica u Rakovici i imala sam sta da cujem!Pred mojim detetom i pred ostalom decom,starija vaspitacica je vikala na mladju koleginicu,psovala je i histerisala.Nas nekoliko roditelja koji smo se tu zatekli bili smo u cudu.Dranje i prostakluk,kao na.pijaci.Mi smo se dogovorili da se obratimo direktoru,posto znamo o kojoj se vaspitacici radi!Ko zna sta govori kad je roditelji ne cuju!?Ima ludih roditelja,ali ima i vaspitaca sacuvaj me boze!Jadna nasa deca!

  • Caki

    10. decembar 2014 | 21:44

    Ovo je žalosno . Ja svaki dan posmatram roditelje oni tu decu ne vide ceo dan i kad ih uzmu odma na spavanje ...nemaju vremena za njih a vrtiću duguju pare to nema veze .pa neka idu u privatni čim ne platiš ispis

    • 10. decembar 2014 | 22:15

      Pa,sad...

      @Caki

      Ti ljudi ,koje vi vaspitaci ne mozete da smislite,rade kod nekog privatnika za 20.000. Koje ne dobijaju.Nemaju svi srecu da primaju plate iz budzeta i da imaju radno vreme!Zenu koja je prebila vaspitacicu treba odmah uhapsiti,bez cekanja!Ali treba uvesti red i u vrticima ,jer vaspitaci pljuju po nama roditeljima,nazivaju nas pogrdnim imenima i komentarisu nas.Najsrecniji su kad krene virus,pa im pola dece ne dodje.Kao da nam za dzabe cuvaju decu!I da,slazem se da treba ispisati decu ciji roditelji ne placaju vrtic!Ovo samo da se zna,da ima divnih vaspitaca ali ima i onih kojima tu nije mesto!

    • 11. decembar 2014 | 00:39

      Julija

      @Caki

      Kada bi radili vrtici 24sata,bili bi krcati!Ljudi,roditelji,posvetite se vise deci,to je najvece bogatstvo!

  • www

    10. decembar 2014 | 21:03

    e,pa ovako...odakle da pocnem...ja sam medicinska sestra vaspitac i radim u jaslicama...saosecam se sa koleginicom i jako mi je zao sto je ovo dozivela...vec godinama gledam kako se degradira skolstvo i predskolstvo...i za to smo mi krivi,jer,pre svega nemamo hrabrosti da kazemo istinu,a jos vise su i roditelji koju tu istu istinu ne mogu da cuju...stvari se tako bacaju pod tepih od malih nogu...porodica je izgubila primat u vaspitanju i prebacila ga na vrtice i skole,koje su pre svega obrazovne ustanove...dragi roditelji,za vasu informaciju nama je toliko suzen recnik kada vam se obracamo,ali vama ne treba da bude suzena svest,kada vam na nesto ukazemo...mi volimo tu decu koju cuvamo i ponosni smo na svoj doprinos u njihovom odrastanju...neka su prve korake napravila kod nas...ja sam odrasla u vrticu,kada nas je vaspitacica,kao kvocka okupljala oko sebe i mazala nam namaz za dorucak...bila mi je majka mimo majke...grdila ali i hvalila...svega je tu bilo,ali se znalo sta je ciji posao...vi ste postali roditelji od 99 din,jer toliko kosta cd sa crtacima,koji im pustate umesto da ih vaspitavate..deca vam pevaju za grand produkciju,a ja se spremam iz Zmajeve riznice svaki put kada treba da pevam neku pesmicu...hocete specijalan tretman...od cega stitite vasu decu?od zivota?desi se da nastanu konflikti izmedju dece,ali to nisu vasi konflikti i pomozite,a ne pravite ih vise...

    • 10. decembar 2014 | 21:31

      Super

      @www

      Bravo.

    • 10. decembar 2014 | 21:31

      Cacanin

      @www

      Rotitelji za 99 dinara a vaspitacice koje namerno otvore prozore, naprave promaju da se deca razbole i sto manje ih dodje sutradan.

    • 10. decembar 2014 | 21:45

      Lola

      @www

      Sve sto ste rekli je potpuno tacno, svaka cast, odusevilj ste me,moje dete svoju vaspitacicu smatra clanom porodice, sto je i razumljivo jer pola dana provodi sa njom,a definitivno roditelji ne zele da priznaju da njihovo dete ima problem, da li iz sramote ili ko za sta vec,nadam se da ce vaspitacica tuziti ovu zenu i da ce je sud debelo kazniti i za fizicku i psihicku bol

    • 10. decembar 2014 | 21:54

      Ivana

      @www

      Odličan komentar! A nisam vaspitač niti prosvetni radnik.Samo sam mama.

    • 10. decembar 2014 | 23:06

      Jecpec

      @www

      Bravo, ali bravo.

    • 10. decembar 2014 | 23:29

      Kuki

      @www

      "mazala nam namaz za dorucak", ovo mi je suze nateralo na oci... Kad se samo setim toga, otvaranja tako kolaca svima koji nisu znali da otvore, davanja naziva "kuki" tom kolacu (tada nismo znali zasto bas kuki) i kada nam kaze sapatom "danas posle budjenja navaljujemo na kuki"... Kada si "bezobrazan/na, ides u cosak na 2 minuta, pa posle toga sedis u krilu, mazi te po glavi i sakriva SVOJE suze od druge dece... Te stvari se ne zaboravljaju... OGROMNA uloga u mom zivotu je vaspitacica Seja, ni 25 godina kasnije joj ne zaboravljam lik i glas... I danas ima predivnih vaspitacica, ali stanje je takvo da sa "ratobornom" decom ne mozes izaci na kraj, pa i one najmekse postaju tvrde... Roditelji su krivi za to, bas ti od 99 dinara sto uopste ne znaju sta ce sa decom, em zbog vremena kog nemaju da provode sa njima, em sto zainteresovanost za njihovo vaspitanje i usmeravanje jednako nuli... Hvala Vam sto ste mi vratili neka secanja, i sve ste dobro rekli...

    • 10. decembar 2014 | 23:32

      Rale

      @www

      Lično, imamo sreću da nam je dete do sada imalo predivne vaspitačice. Ali isto tako kao što kažete da smo mi roditelji od 99 dinara, verovatno ne misleći na sve, već na deo roditelja, tako morate priznati da i među vama vaspitačima raznih slučajeva ima, opet ne ciljam na većinu, nego na nečasne izuzetke. A o cenama u državnim vrtićima i da ne pričamo. Lako je onima koji plaćaju na mufte, a mi pošteni, trpimo i plaćamo, i to AVANSNO!!!

    • 11. decembar 2014 | 03:17

      just me

      @www

      O da, sve je to lepo...Imala sam i ja vaspitacicu Milevu, koju sam obozavala, jedva cekala da je vidim, bila je vise kao tetka...Ali, veliko ali, moje dete je u septembru krenulo u vrtic, adaptacija prosla savrseno, posle tri dana ostao da spava u vrticu, ja srecna, on zadovoljan, stalno prica o vrticu o vaspitacici, super. A onda posle mesec dana krece ludilo, bukvalno ludilo, dolazim po njega on place, nece da prica o vrticu, kad se smiri super dok ne pocne mrak da pada i onda opet plakanje, nece u vrtic, haos...ja pitam vaspitacice da li se nesto desilo, on je super dobar kod kuce, ali pomislila sam da u vrticu pravi haos, one kazu ma ne on je divan, poslusan...opet pokusavam sa njim da pricam i onda mi kaze ta "nova" vaspitacica(inace jedna sa najduzim stazom u ustanovi, bila na godisnjem) po ceo dan vice na njih, neke cak i udara, ja ga pitam pa jel na tebe vikala, pricace mama sa njom, da nisi ti nesto radio pa se ona naljutila? Pocinje vristanje, nemoj mama molim te da pricas sa njom, Sarina mama je pricala pa je ona posle jos vise vikala na Saru. I Sta onda, da ne bi bila instant mama lepo ispisem njega iz vrtica, dam otkaz, ipak je on najvazniji u mom zivotu...a da nisam to uradila verovatno bi uratila isto sto i mama iz clanka. Dete mi je bukvalno fobiju dobilo, trebace vremena dok ponovo krene u drugi vrtic. A isa "mama od 99 din"

  • M

    10. decembar 2014 | 19:45

    Sutra ce isto tako da udari uciteljicu pa nadtavnicu a dete ce biti "nezrelo" i nece smeti rec da mu se kaze.

  • Ceki

    10. decembar 2014 | 19:37

    Roditeljima je u predskolskim ustanovama sve dozvoljeno,vaspitno osoblje mora da im pezi, da pazi sta ce da im kaze,rukovodioci po objektima vaspitace terorisu pricama kako da se ophode prema roditeljima jer za svaku sitnicu roditelji imaju zalbe.Vaspitno osoblje je toliko degradirano i srozano da nema dalje.U predskolskim ustanovama vaspitno osoblje nema ni ot koga nikakvu zastitu,a posebno ne od bahatih roditelja koji: Dolaze po svoju decu leti pravo Ade kad se dobro okupaju i osuncaju,i ako znaju da ustanova radi do18h sve cesce uzimaju decu u kasne vecernje sate jer ih zaborave ili tata misli da je uzela mama i obrnuto i tako do19i30h deca budu u vrticu,dovode ih sa modricama,cvorugama i polomljenom rukom i nikom ne prijave pa posle pripisu da se desilo kod vaspitaca.Desavalo se da vaspitac u 19i30h odvede decu svojoj kuci jer nemoze da pronadje roditelje(zabranjeno unazad nekoliko godina)sedeti u objektu ako treba do ponoci(obicno se roditelji uspavaju pa zakasne po svoje dete)a koliko ih dovodi decu da borave za "DZ"abe jer nemsju da plate,dugovanja od 50 000-100 000din,nema kamate,nema ispisa,nesme vaspitac da ga vrati(demokrate uvele ove odredbe)Roditelj nemoze da sacuva svoje jedno dete(pobegne mu,padne,povredi se)ali vaspitac koji ih ima 20 ide na disciplinsku.Dovode decu bolesnu iako su povracala celu noc,kriju nece da prijave vaspitacu,ma mogao bi do sutra pisati.Sram ih bilo nemaju osnovnu kulturu kako ce svoje dete da vaspita.Ako im se nesvidja sto ih upisuju nek im bebi siterka cuva kuci?...ovoj gospodji oduzeti dete,prijaviti je socijalnoj ustanovi,a vaspitacica obavezno da je tuzi!!!

    • 10. decembar 2014 | 20:59

      Lola

      @Ceki

      Slazem se sa vama, nisam prosvetni radnik "samo sam mama",imam dvoje dece, oboje su krenuli u vrtic sa godinu dana, nikad nisam imala probleme sa vaspitacima, nisam ni ocekivala da se pored toliko dece posvete samo mojoj deci,u grupi mog deteta ima 42 malisana,guraju se, stipaju, svadjaju,vaspitaci ih kazne,nikad se nisam ljutila kad moje dete posalju da sedi samo u cosku jer mora znati neke granice

    • 10. decembar 2014 | 21:58

      dark night

      @Ceki

      Sve je to ok sto si napisala. Ali vec kad pises o vaspitanju povedi racuna o pravopisu.

    • 10. decembar 2014 | 23:45

      Neko iz mase

      @Ceki

      Vezano za to što dovode bolesnu decu, protiv sam toga, ali probajte se staviti u situaciju nekoga ko nema pravo na plaćeno bolovanje a radi u istoj firmi npr. preko 5 godina na raznorazne ugovore (i takve slučajeve povreda zakona o radu niko ne proverava), a dete nema ko da čuva, pa se ponadaju da će zdravstveno stanje da se poboljša, kako ne bi ostali bez nekih hiljadu ili ukoliko dete bude duže bolesno, par hiljada dinara tog meseca, jer im se time ruši celokupna mesečna finansijska koncepcija. Treba sagledati sve aspekte problema. Lako je samo uperiti prstom i osuđivati.

  • Vanja

    10. decembar 2014 | 18:23

    Ne daj Bože da neko nadobudnom roditelju kaže da mu je dete problematično!Taman posla! E takvi što misle da he njihovo dete nepogrešivo i pravi andjeo naprave od tog istog deteta razmazenog i problematičnog čoveka koji misli da treba svuda da bude centar sveta.Muka mi je od takvih roditelja.Treba valjda da znaš i priznas i dobre i loše strane svog deteta a ne da ostala deca trpe torturu jednog koje je raspušteno od rodjenja!!!A za ovu majku mogu samo da kažem da je klasičan idiot.

  • Ja

    10. decembar 2014 | 18:20

    Sram da je bude !sta god da se desilo...da pred decom tuce uciteljicu!alo bre zeno dovedi u red i sebe i dete!nije ni cudo na koga je mali...

  • Danijela Trickovic

    10. decembar 2014 | 18:16

    Nama je m. s. v. izgubila dete u vrticu. Niko nije odgovarao za to. Sad nam je dete izujedalo drugo dete. Majka deteta je burno reagovala kad smo mi kao roditelji skrenuli paznju na to jer ista vaspitacica nije htela da saradjuje vec neosnovano tvrdi da psiholozi kazu da je normalno da deca ujedaju do trece godine. Jako je nepristupacna. Sa drugom vaspitacicom nemamo problem. Doslo je do verbalnog duela izmedju nas roditelja. Podneta je prijava direktoru i za prvi i za drugi slucaj. Niko nije nista preduzeo.

    • 10. decembar 2014 | 19:11

      Tanja

      @Danijela Trickovic

      Budite uporni, samo tako ce to dobiti kontinuitet u drustvu. Ako prodje legitimno vasa prijava, proci ce i druga, treca, a onda ce se nesto sistemski, medju roditeljima, decom i vaspitacima, zaista promeniti na bolje. Toliko smo socijalno degradirali, da nam treba vise vremena za normalno funkcionisanje. Drugacije bi bilo da su to samo sporadicni slucajevi. Ovako, ako sami ne poguramo institucije, one nece funkcionisati.

    • 10. decembar 2014 | 21:28

      Ivana

      @Danijela Trickovic

      Normalno je da dete ujeda do treće godine? Pa šta je to dete ili štene?!I sama imam dete ,a i skoro svi naši prijatelji takodje imaju decu i ja ne znam da ijedno od te dece grize ili još gore,da grize i da se to podvede pod normalno ponašanje?!Znam za fazu - histerisanje oko druge-treće godine,znam za fazu ne dam ništa moje nikome ,znam za fazu rasta zubica,odvikavanja od pelena,odvikavanja od flasice ali faza ujedanja se ne može podvesti pod normalnu razvojnu fazu deteta.Svako dete pravi nestasluke.A ako pravi probleme pa valjda je ok da ti neko skrene pažnju na to,da ti kao roditelj pokusas da resis to,ako ne možeš ti,postoje psiholozi,to nije sramota...svako ponašanje ima koren u nekom dogadjaju ili slično.Ali neki roditelji jednostavno negiraju bilo kakvu krivicu svog deteta - ne ,to moj andjeo nije mogao da uradi.I sad je ova lujka što bije u vrtiću ispala šta? Faca? Velika mama koja je zaštitila svoje nepogrešivo čedo?! Ispala je budala i biće ceo život to.Nek se ne iznenadi kad čedo na nju digne ruku za desetak godina.Sram da je bude!

  • Divno

    10. decembar 2014 | 18:12

    Pa sada recite gde smo mi stigli?. Zamislite taj užas u dečijim očima?. I ona će nekoga vaspitati? Lep primer. A mi smo opet iznenađeni. Trebala je umesto kuće, pod pratnjom pogoditi zatvor ,a dete joj oduzeti jer takva nevaspitana i bezobrazna stvarno nema čemu da ga nauči, samo će društvu stvoriti još jedan problem. Šta li će njeno dete prirediti učiteljici,žalosna joj majka.

  • Ivan

    10. decembar 2014 | 18:00

    Kakvi roditelji takva i deca, umesto da poslusa savet vaspitače ona totalno suprotno i onda će klinac kad poraste da bude "poznat policiji".

  • SamoJa

    10. decembar 2014 | 17:56

    Hm,prvo se zapitajte sta je uzrok tome!! Moju kćerkicu od 3 godine je vaspitačica vukla za kosu i uho!! Nisam ovako postupila mada se kajem!

    • 10. decembar 2014 | 18:16

      Bojan

      @SamoJa

      Bez obzira sta se desilo ne mozemo biti divljaci i nasilnici pogotovo ne pred drugom decom. Ako ti je dete tuceno,cupano i vucemo za usi moze valjda da se prijavi takva stvar a ne ko pecinski ljudi

    • 10. decembar 2014 | 19:05

      Super

      @SamoJa

      Ko ima više od 30god i nije vučen za uši u obdaništu,ne zna šta je detinjstvo klasično i vaspitanje? Posle teško da ponoviš glupost

    • 10. decembar 2014 | 22:45

      Tanja

      @SamoJa

      Vi ste videli da je vaspitacica vukla za kosu i usi vase dete.To kao prvo a drugo cak i da je tako mozda je pre toga pokusala na mlion i jedan nacin da je urazumi.Da ste vi ponekad primenili neku blagu fizicku kaznu vaspitacica ne bi imala tih priblema.

  • Danijela Trickovic

    10. decembar 2014 | 17:52

    Sto to nije vaspitac naseg deteta. Kod nas je obrnut slucaj. MED. SESTRA VASPITAC PODRZAVA MAJKU DETETA KOJE UJEDA. NASE DETE JR VEC DRUGO KOJE JE IZUJEDANO. REAKCIJA TELEGRAFA BI DOBILA SAVRSENU PRICU U NEGOTINU.

    • 10. decembar 2014 | 18:58

      Sarcazmo

      @Danijela Trickovic

      Šta ti sve napisa? U školu, bre!

  • Ja

    10. decembar 2014 | 17:50

    Znaci nema prava da roditelju kaze da mu je dete"nevaspitano,agresivno....i sta sve ne "....Poznajem ljude na cije se dete vaspitaci vrtica redovno zale,agresivno da nemam reci, znaci nije problem ako strada neko dete od strane agresivne dece , bitno je da se ne povredi sujeta roditelja...Srbija....

  • kit ket

    10. decembar 2014 | 17:45

    Bezobrazne su i te vaspitacice, njih deca i neinteresuju al zato sve ostalo da

    • 10. decembar 2014 | 18:26

      ddddddd

      @kit ket

      Ne lupetaj.jesi ti bila u vrticu beki dan pa pratila sta radi vaspitacica?

    • 10. decembar 2014 | 18:27

      ddddddd

      @kit ket

      Ne lupetaj.jesi ti provela beki dan u vrticu i pratila sta radi ta vaspitacica??

    • 10. decembar 2014 | 19:44

      M

      @kit ket

      Pa ti onda ispisi dete iz vrtica i plati zenu da ga cuva kuci pa ce ti ona biti bolja.

    • 10. decembar 2014 | 23:15

      dddddd

      @kit ket

      Ej.ne lupetaj! Jesi ti provela neki dan u vrticu pa videla sta rade vaspitaci?!

  • A.V.

    10. decembar 2014 | 17:45

    To dete ce biti normalno kad poraste...

  • Emilijan Belopoljanski

    10. decembar 2014 | 17:35

    Ta zena hitno treba da ide na psihijatrijsko lijecenje. Da tuce zenu koja ima 60 godina, a mozda i vise?

  • Boki

    10. decembar 2014 | 17:31

    Kome zakon lezi u topuzu...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA