Železnica pred kolapsom?

- Subvencije države za železnicu u iznosu oko 15 milijardi dinara ne garantuju isplatu ličnih dohodaka do kraja godine - kaže predsednik sindikata Perica Đorđević, koji je upozorio da bi između četiri i pet hiljada radnika Železnica Srbije moglo da ode na prinudni odmor!

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika pele
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Aleksandar

    28. jun 2012 | 00:48

    sramota šta se radi na železnici... svako ko je "kupio" diplomu tražio je da mu se da radno mesto shodno toj "novoj školskoj spremi" i dobio je takvo radno mesto, sa sve većim koeficijentom i naravno većom platom, tako se dešava da u jednoj sekciji umesto par inžinjera posao ima njih nekoliko desetina koji uglavnom ne rade ništa ali platu primaju... broj radnike je prema broju tih novih inžinjera minoran, tako da se dešava da jedna železnička deonica ima samo jednog radnika ali zato ima tri poslovodje (uglavnom sa neodgovarajućom stručnom spremom), pa onda imaju inžinjera u deonici i šefa deonice i na kraju imaju onih desetak inžinjera u sekciji... ako se sabere broj deonica ispada da nekolicina radnika na svojoj grbači izdržavaju desetak šefova deonica, još toliko inženjera u deonici , dvadesetak poslovodja i tridesetak inžinjera u sekciji... SRAMNO !!! treba totalno izmeniti rukovodeći kadar, dovesti stručne ljude umesto partijskih, nadriinženjere vratiti na svoja stara radna mesta,a za poslovodje dovesti ljude koji imaju odgovarajuću stručnu spremu!! samo tako železnica može opet da funkcioniše kako treba... ah da, pohapsiti sve odgovorne koji su dozvolili dosadašnje mahinacije i malverzacije na železnici, znači od Milomira Minića pa na ovamo...

  • pele

    26. jun 2012 | 14:36

    Kolike su plate rukovodstva?I da li je to normalno s obzirom na stanje?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA